Цілком ймовірно, що ви захочете спробувати зайнятися дропшипінгом на Amazon. Адже, згідно зі статистикою, у 2019 році компанія мала понад 300 мільйонів активних користувачів і понад 280 мільярдів доларів продажів. Ці цифри говорять про те, що дропшипінг-магазин на Amazon може принести вам дуже добрий дохід.
Але як працює дропшипінг на Amazon? І як перетворити його на прибутковий бізнес у сфері електронної комерції?
Ця стаття розповість вам про те, чи може дропшиппінг на Amazon бути прибутковим, як здійснювати дропшиппінг на Amazon, а також про найкращі інструменти дропшипінгу, які допоможуть вам почати продавати вже сьогодні.
Чи можна займатися дропшиппігном на Amazon?
Так, Amazon дозволяє займатися дропшипінгом на своєму торговому майданчику, але при цьому ви повинні дотримуватися деяких правил:
- Завжди виступати в якості офіційного продавця товарів.
- Вказувати себе продавцем на пакувальних стікерах, рахунках-фактурах та інших паперах, пов'язаних з товаром.
- Усувати всю інформацію про стороннього продавця перед відправкою замовлення (включаючи рахунок-фактуру, зовнішню упаковку, пакувальні наклейки тощо).
- Нести відповідальність за прийом та обробку повернення товару.
- Дотримуватись всіх умов вашої угоди та політики Amazon, а також дотримуватися правил ведення дропшипінгу.
Скільки коштує використання дропшипінгу на Amazon?
Вартість дропшипінгу на Amazon варіюється від 10% до 15%, але дуже залежить від типу товару. Якщо ви працюєте з відносно невеликою націнкою при дропшипінгу товарів на Amazon, то вам доведеться розлучатися зі значною частиною вашого прибутку.
Крім цього, необхідно вибрати для себе платний тариф Amazon. «Індивідуальний» тариф коштуватиме $0.99 за кожен проданий вами товар, а «Професійний» має фіксовану щомісячну плату у розмірі $39.99, незалежно від того, яку кількість товарів ви продали.
Докладніше з комісійними зборами Amazon ви можете ознайомитись за посиланням.
Наскільки вигідно займатися дропшипінгом на Amazon?
Дропшипінг на Amazon дійсно може бути прибутковим. Середня величина прибутку від дропшипінгу становить від 10% до 30%. За вирахуванням тих 10% - 15%, які Amazon забирає від вашого доходу.
Таким чином, якщо ваш початковий дохід становив близько 40%, то після продажу товару через дропшипінг у магазині Amazon ваш остаточний дохід становитиме 25%. Ця частка може бути вищою, якщо ви виграєте Amazon Buy Box, але це висококонкурентний ринок, і на нього не варто розраховувати у складанні бізнес-плану.
Головні переваги та недоліки дропшипінгу на Amazon
Переваги дропшипінгу на Amazon
Переваги продажів на Amazon дуже схожі з перевагами eBay - легко почати, у вас відразу є доступ до великої аудиторії, а також не потрібно турбуватися про маркетинг або SEO. Також, Amazon може запропонувати вам:
- Перевірені постачальники дропшипінгу. Amazon закуповує товари оптом переважно у європейських постачальників. Товари зберігаються на складі доти, доки не будуть готові до відправки. Незалежно від того, чи початківець ви у продажах, чи досвідчений професіонал, ви можете продавати якісні товари у великих обсягах покупцям з усього світу.
- Відсутність витрат на зберігання товарів. Amazon також пропонує свої власні центри зберігання та відправлення замовлень, відомі як Fulfillment by Amazon, які дозволяють доповнювати дропшиппінгові товари вашими власними товарами без необхідності їх упаковки, доставки чи зберігання.
- Широкий вибір при пошуку товарів. Amazon пропонує понад 30 категорій товарів. При цьому ви можете продавати товари в будь-якій кількості з різних ніш дропшипінгу. Якщо ви правильно зможете вибрати постачальників та товари для дропшипінгу, то досягнете швидшого успіху на ринку.
Недоліки дропшипінгу на Amazon
- Доступ до даних про ваші продажі. Один із ризиків, на який ви наражаєтеся використовуючи платформу Amazon, полягає в тому, що Amazon може бачити всі дані про ваші продажі, починаючи від товарів, які продаються найкраще, і закінчуючи обсягами продажів в цілому. Amazon звинувачують у тому, що він використовує ці дані для своєї статистики. Це призводить до того, що Amazon знаходить найпопулярніші стратегії продажів і бере активну участь у ніші, зрештою витісняючи інших продавців, що працюють через його торговий майданчик.
- Короткострокове співробітництво з клієнтами. Неймовірно, що ви зможете встановити довгострокові відносини зі своїми клієнтами. Amazon більше орієнтований на допомогу бізнесу у продажу товарів, ніж на створення постійної аудиторії у продавців платформи. Будьте готові до того, що ви матимете мало можливостей для брендування свого бізнесу, демонстрації своїх товарів і спілкування з клієнтами.
- Відсутність персоналізації. Функції індивідуальних налаштувань тут дуже обмежені. Все, що ви робите в плані брендингу, інтерфейсу користувача, маркетингу і всього іншого, знаходиться під контролем Amazon.
- Попередні інвестиції. Щоб відповідати вимогам Amazon щодо зберігання та відправлення замовлень: у вас на складі повинні зберігатися товари постачальника. Це означає, що для старту дропшипінгу на Amazon вам потрібно буде попередньо вкласти кошти.
6 кроків для початку успішного дропшипінгу на Amazon
1. Вибираємо платформу електронної комерції
Завдяки партнерству Shopify та Amazon, тепер ви можете легко та комфортно продавати товари на найбільшому світовому ринку через Shopify. Ви можете встановити у свій Shopify-магазин додаток для відстеження товарів та замовлень з Amazon, а також:
- Створення лістингів товарів та їх вивантаження у свій Amazon-магазин.
- Створення та управління офферами вже представлених на Amazon товарів.
- Управління списками товарів Amazon із особистого кабінету Shopify.
Якщо у вас немає магазину Shopify, підпишіться на 3-денну безкоштовну пробну версію + перші 3 місяці по 1$/місяць і почніть дропшиппінг-бізнес на Amazon вже сьогодні.
2. Створюємо обліковий запис продавця Amazon
Щоб продавати на Amazon, вам потрібно створити обліковий запис продавця Amazon. Щоб створити його, зареєструйтесь на сторінці sellercentral.amazon.com. Вас попросять надати детальну інформацію про ваш бізнес, наприклад, адресу та податкову інформацію, а також інші ідентифікаційні дані та інформацію про кредитну картку.
3. Отримуємо схвалення обраної категорії товарів (якщо це необхідно)
Amazon вимагає, щоб продавці отримували схвалення у випадку, якщо вони планують торгувати певними типами товарів. Мода, бакалія, музика та ювелірні вироби – популярні категорії, але вони вимагають схвалення перед створенням магазину на Amazon. Тут можна вивчити список доступних категорій товарів.
4. Встановлюємо додаток для інтеграції з Amazon
У магазині додатків Shopify виберіть один з підходящих додатків. При виборі звертайте увагу, який саме сервіс може запропонувати додаток. Також знайте, що у будь-який момент ви можете видалити додаток та встановити інший.
5. Створюємо листинг товарів на Amazon
Після інсталяції додатку для інтеграції з Amazon, ваші дропшиппінг-товари не вивантажаться автоматично в Amazon-магазин. Спочатку вам потрібно синхронізувати лістинги товарів вашого Shopify-магазину з товарами, розміщеними в Amazon-магазині. Після цього ви зможете управляти Amazon-товарами з адмінки Shopify. Ось варіанти синхронізації товарів:
- Завантажити в Shopify список товарів, розміщених на Amazon.
- Зв'язати товари з Amazon із товарами вашого Shopify-магазину.
- Створити новий лістинг товарів у Shopify-магазині для його подальшого вивантаження до Amazon-магазину.
Якщо ви зовсім новачок у цьому, обов'язково встановіть додаток DSers, за допомогою якого можна отримати з AliExpress товари з високим попитом та низькою конкуренцією. Ви можете імпортувати дропшиппінг безпосередньо з DSers в Shopify, а потім вивантажити ці списки на Amazon.
Примітка: Якщо ви тільки починаєте освоювати дропшипінг на Amazon, то цілком ймовірно, що ви не зможете відразу опублікувати всі свої товари на вітрині. Amazon обмежує кількість нових товарів для продавця, поки його продажі на платформі не почнуть зростати.
6. Синхронізація товарних запасів із каналом продажів Amazon
Shopify може автоматично оновлювати списки товарів Amazon відповідно до інформації про ваші товарні запаси, що відображаються у картці товару у вашому Shopify-магазині. Тому вам достатньо стежити за інвентарним запасом лише у Shopify-магазині, а в Amazon-магазині вони оновлюватимуться автоматично.
Дропшипінг із Amazon-магазину на майданчик eBay
Це дуже стара модель дропшипінгу, яка все ж таки ще існує, – дропшипінг дешевих товарів з Amazon FBA покупцям на eBay. Хоча це і законно, але зазвичай не схвалюється платформами і навіть покупцями, а ви при цьому отримуєте дуже маленький відсоток прибутку.
Подивіться на це з боку покупця: ви купуєте на eBay нову щітку для догляду за собакою за 20 доларів. Ви дуже чекаєте цілий тиждень на цю покупку. Потім, коли служба доставки стукає у двері, ваша щітка опиняється в коробці від Amazon.
Потім з цікавості ви заходите на Amazon і знаходите цей товар на кілька доларів дешевше, ніж ви його купили на eBay. Як би ви поставилися до продавця, який купив цей товар? Очевидно, що ви більше не зробили б повторне замовлення у цього продавця.
Така модель дає прибуток дропшипперу, але ніхто інший від цього не виграє. eBay також не підтримує бізнес-модель Amazon-to-eBay-arbitrage, через цю модель у 2017 році було заблоковано сотні ізраїльських компаній.
Іншими словами, якщо ви хочете побудувати чесний і прозорий дропшипінг-бізнес, уникайте дропшипінгу з Amazon на eBay.
Ще більше інформації по темі: Повний посібник з дропшиппінгу
Сервіси та програми для дропшипінгу на Amazon
Merchant Words
Ви можете використовувати сервіс Merchant Words для отримання інформації про те, які товари потрібні та як часто їх шукають, а також отримати дані про ключові запити користувачів. Платні тарифні плани розпочинаються від $29,99 на місяць.
Sellery
Сервіс Sellery для динамічної зміни цін на Amazon допоможе створити стратегії зміни цін для перемоги у Buy Box та автоматичного збільшення продажів та прибутку. Ви можете використати пробну версію безкоштовно. Потім потрібно перейти на платний тарифний план, вартість якого становить 1% від вашого доходу. Мінімальна вартість тарифу складає $50 на місяць.
FeedCheck
FeedCheck допомагає відстежувати відгуки покупців та відповідати на них. Це чудова можливість налагодити зв'язок з клієнтами по всіх каналах продажів. Ви можете швидко отримати доступ до відгуків на Amazon і зробити обслуговування клієнтів ще кращим. Крім того, можна відслідковувати відгуки та питання щодо товарів конкурентів, а це допоможе вам провести аналіз та покращити вашу власну продукцію.
Seller.Tools
Сервіс Seller.Tools допомагає автоматизувати дропшипінг-магазин на Amazon. За допомогою нього ви отримуєте доступ до надійного менеджера ключових слів, до інструменту управління PPC, до статистичних даних про товар та засоби автоматизації маркетингу, які включають використання ManyChat. Ви можете завантажити маркетингові робочі процеси Messenger для розподілу знижок, лічильники просування, автоматичний збір відгуків та багато іншого для швидкого розвитку вашого бізнесу на Amazon.
Старт дропшипінг-бізнесу з власним інтернет-магазином
Альтернативою дропшипінгу товарів через сторонні сайти, такі як Amazon та eBay, є створення власного інтернет-магазину для продажу товарів. Саме цей метод приваблює більшість людей, зацікавлених у створенні успішного дропшипінг-бізнесу.
Плюси
- Більше контролю. Маючи власний інтернет-магазин, ви отримуєте можливість створювати сприятливе торгове середовище, яке сприяє продажу саме ваших товарів та, що найважливіше, підвищує інтерес аудиторії. Ви можете налаштовувати зовнішній вигляд свого магазину, а також створювати кастомізовані сторінки, оптимізовані для найкращого інформування клієнтів про властивості товарів.
- Простота налаштування дизайну. Створити власний магазин електронної комерції дуже просто, особливо на таких платформах, як Shopify. Потрібно просто вибрати відповідну тему магазину (у Shopify запропоновано сотні різних тем), налаштувати її, потім додати свої товари, підключити платіжний шлюз – і ви готові до роботи. Залежно від типу інтернет-магазину, який ви бажаєте створити, ви можете зробити все це за один день.
- Зручність управління магазином . Деякі платформи для інтернет-магазинів, наприклад Shopify, дозволяють керувати вашим бізнесом з мобільного пристрою. Це дуже важливо для тих власників дропшипінг-бізнесу, які вважають за краще керувати своїм бізнесом на ходу або навіть десь на пляжі.
- Відсутність додаткових комісій. Вам не доведеться платити від 10% до 15% з кожного продажу на eBay або Amazon, що значно підвищить ваш прибуток. Загалом ви заробите більше грошей, розпочавши свій дропшиппінг-бізнес з інтернет-магазину.
- Великий вибір постачальників дропшипінгу. Коли ви ведете дропшиппінг-бізнес самостійно, ви можете налагодити відносини з різними оптовими постачальниками через такі сайти, як AliExpress , AliBaba та DSers. Якщо вас турбує тривалий час доставки, ви можете знайти постачальників, які використовують доставку ePacket для прискорення процесу доставки.
- Власний реальний бізнес. Ви зможете побудувати довгостроковий бізнес з відмінною особливістю, унікальним досвідом та постійними клієнтами. Найголовніше, ви побудуєте бізнес із власним капіталом. Тим більше, що бізнес, який побудований на основі незалежного веб-сайту, набагато легше продати, якщо ви вирішите змінити сферу діяльності.
Мінуси
- Менше безкоштовного трафіку. За наявності власного сайту ви повинні займатися пошуком трафіку, який можна отримати з використанням маркетингу, соціальних мереж, SEO та платної реклами. Це потребує великих витрат, як фінансових, так і часових. Так що ви повинні бути готові інвестувати в довгострокову кампанію просування нового магазину.
Додаткова інформація на тему
Вдосконалюйте свій онлайн бізнес з Shopify прямо зараз!
Дропшипінг на Amazon може стати для вашого бізнесу чудовим способом збільшення продажів, незалежно від того, новачок ви або професіонал. Якщо ви вирішите включити такий вид дропшипінгу в свій магазин Shopify, то ви отримаєте всі необхідні інструменти дропшипінгу для пошуку постачальників, ціноутворення та маркетингу. Також радимо ознайомитися з кращими порадами з дропшипінгу.