Все більше підприємств з усього світу йдуть в інтернет і все більше клієнтів купують у магазинах, розміщених за межами своєї країни. Як власник інтернет-магазину, ви повинні бути готовими до таких змін. Одна з яких – спосіб доставки товарів.
Спосіб доставки ePacket значно спростив покупку товарів із Китаю. Але щоб зберегти конкурентну перевагу перед китайськими торговцями, важливо зрозуміти, що таке доставка ePacket і чому вона стала популярною серед покупців продукції з Китаю та Гонконгу.
Якщо ви використовуєте DSers або AliExpress як джерело товарів та їх відправлення клієнтам, ця стаття буде ще кориснішою для вас. У ній ми намагатимемося пояснити, як працює доставка ePacket, а також відповімо на загальні питання.
Що таке ePacket?
ePacket – це спосіб доставки, запропонований логістичними компаніями Китаю та Гонконгу (3PL). Він відрізняється швидкістю та доступністю, але дозволяє відправляти лише невеликі упаковки.
До появи ePacket, китайська служба доставки EMS була єдиним доступним та розумним варіантом постачання споживчих товарів за кордон. Однак час доставки часто становив від місяця і навіть довше. Більш швидкі варіанти доставки були дорожчими, особливо для недорогих і невеликих товарів.
У 2011 році Поштова служба США (United States Postal Service) офіційно оголосила про новий сервіс доставки та угоду з Hongkong Post та eBay China, що дозволяє посилкам з Китаю та Гонконгу отримати статус першого класу доставки (USPS First Class Mail Service) та сервіс підтвердження доставки. До появи ePacket товари доставлялися з Китаю США морем. Це був довгий шлях, тому доставка тривала багато часу.
Як випливає з назви (“e” Packet), служба доставки була розроблена для електронної комерції, щоб зробити її більш доступною та швидшою для споживачів, які купують товари на ринках та магазинах Китаю та Гонконгу.
Як працює доставка ePacket?
Спосіб доставки ePacket спочатку замислювався як швидке та доступне рішення для китайських торговців та торговців із Гонконгу для відправки товарів до США. З роками цей спосіб доставки поширився більш ніж на 40 інших країн світу, наприклад на Канаду та Австралію.
При доставці ePacket посилка доставляється до кінцевого пункту призначення місцевим перевізником. «Місцевий» – це той перевізник, який працює в країні призначення посилки. Це може бути USPS, Canada Post, Royal Mail, Пошта Росії, УкрПошта та ін. У кожного перевізника власні вимоги до посилок, тарифи та процес доставки.
Вимоги до ePacket-посилок
Ви часто можете побачити ePacket як варіант доставки у продавців з Китаю на таких сайтах, як eBay, AliExpress та DSers. Будь-який торговець з Китаю або Гонконгу може запропонувати доставку ePacket, якщо це відповідає вимогам.
USPS має власні вимоги до посилки або бандеролі, що надсилається за допомогою ePacket. Максимальна довжина посилки повинна становити 24 дюйми (60 сантиметрів), а загальна довжина, висота та товщина посилки не може перевищувати 36 дюймів (90 сантиметрів). Крім того, вага посилки не повинна перевищувати 4.4 фунта (2 кілограми), а вартість товару, що відправляється, не повинна перевищувати 400 доларів США.
Посилка також має бути відправлена з Китаю або Гонконгу до однієї з країн, які відповідають вимогам ePacket.
Хто доставляє посилки ePacket?
У доставці посилки ePacket бере участь кілька гравців. Спочатку перевізник із Китаю чи Гонконгу доставляє пакет до кордону. Звідти міжнародний перевізник надсилає посилку до країни призначення.
Після перетину кордону пакет забирає перевізник країни призначення. Він бере на себе відповідальність за доставку посилки до адреси призначення, вказаної у замовленні.
В яких країнах доступна доставка ePacket?
Станом на серпень 2021 року, доставка ePacket була доступна мешканцям наступних 45 країн:
- Австралія
- Австрія
- Бельгія
- Бразилія
- Великобританія
- Угорщина
- В'єтнам
- Німеччина
- Гібралтар
- Греція
- Гонконг
- Данія
- Ізраїль
- Індонезія
- Ірландія
- Іспанія
- Італія
- Казахстан
- Канада
- Латвія
- Литва
- Люксембург
- Малайзія
- Мальта
- Мексика
- Нідерланди
- Нова Зеландія
- Норвегія
- Польща
- Португалія
- Росія
- Саудівська Аравія
- Сінгапур
- США
- Таїланд
- Туреччина
- Україна
- Фінляндія
- Франція
- Хорватія
- Швейцарія
- Швеція
- Естонія
- Південна Корея
- Японія
Чи здійснює ePacket доставку до дверей (кур'єрська доставка)?
Служба ePacket доставляє посилку самотужки лише до митниці країни призначення. Оскільки доставка у країні здійснюється місцевим перевізником, саме він забезпечує подальшу доставку посилки одержувачу.
Багато місцевих перевізників пропонують доставку до дверей (кур'єрську доставку), але не на будь-яку адресу може поширюватися ця послуга.
Скільки часу займає доставка ePacket до призначення?
Залежно від місця призначення посилки, митних, святкових та інших затримок, час доставки може змінюватись. Проте, доставка ePacket, з погляду середнього часу доставки, є більш привабливим варіантом у порівнянні з іншими дешевими способами доставки з Китаю та Гонконгу.
У середньому, на доставку пакета в США може піти 10-20 днів з моменту відвантаження. В інших країнах час доставки приблизно такий же або трохи триваліший. Приблизно половина часу доставки йде на досягнення пункту призначення, а друга половина – на маршрутизацію до відповідного поштового відділення, де клієнт зможе забрати посилку.
Важливо розуміти, що це досить швидко, враховуючи кількість пакетів, які служба ePacket обробляє щодня на всіх місцях шляхом проходження пакету від відправника до одержувача, а також кількість зупинок посилки на шляху її проходження.
На щастя, весь процес пересилання можна легко контролювати у сервісі відстеження, який безкоштовно доступний для всіх користувачів служби ePacket. Сервіс відстеження дає клієнтам впевненість у тому, що посилка все-таки потрапить до нього, не загубившись невідомо де.
Як я можу дізнатися, чи надсилається моя посилка службою ePacket?
Якщо ви замовляєте товар через AliExpress дропшипінг, перейдіть в розділ «Замовлення» та клацніть на посилання «Перегляд докладних даних про замовлення». На сторінці, що відкрилася, в розділі «Інформація про доставку» як спосіб доставки буде вказана служба ePacket, а також номер відстеження посилки.
Якщо ви купуєте товар не на AliExpress, а в іншому місці, то визначити, чи вона доставляється службою ePacket, ви можете іншим способом — вивчивши номер відстеження. Номери відстеження ePacket зазвичай починаються з літери "L" . Якщо товар надісланий без номера відстеження, це означає, що він був відісланий не ePacket, а іншою службою доставки.
Чи доведеться одержувачу сплачувати мита та податки при відправленні товару службою ePacket?
Постачання ePacket проходять через традиційні митні процедури, які можуть вимагати сплати мит і податків після прибуття в країну відвантаження. Щоб дізнатися, чи доведеться вам сплатити їх, найкраще ознайомитися з місцевими законами про податки та мита на види товарів, що імпортуються.
Також, цю інформацію ви можете запросити у продавця, оскільки він на основі свого великого досвіду відправки товарів по всьому світу, має інформацію про те, чи накладаються на його товари у вашій країні будь-які мита та податки.
Як працює ePacket-трекінг посилок
Доставка ePacket надає клієнтам можливість безкоштовно відстежувати посилки, користуючись офіційними сайтами служб доставки, такими як EMS або USPS. Будь-яка не доставлена пошта відправляється назад безкоштовно. Таким чином, у продавців не виникає проблем із відшкодуванням витрат клієнтам, які не отримали своїх посилок.
Існує кілька способів відстеження доставки ePacket:
- Використовувати один з офіційних сайтів. Залежно від того, де зараз знаходиться посилка, потрібно використовувати відповідний сайт. Якщо посилка знаходиться на території Китаю, відстежити її можна за допомогою сервісу EMS. Якщо ж, наприклад, посилка перебуває у США, можна скористатися трекінгом на сайті USPS.
- Якщо у вас виникли труднощі з відстеженням посилки на офіційних сайтах, ви можете скористатися сторонніми службами відстеження:
Важливо! China EMS – це перевізник, а ePacket – це незалежний спосіб доставки.
Чи має значення, якщо я використовую AliExpress для дропшиппінг-магазину?
Можливість ePacket доставки має бути одним з основних факторів при ухваленні рішення про те, від яких товарів вам слід відмовитися зі списку продукції AliExpress, якщо ви збираєтеся налагодити свій дропшиппінг-бізнес через реселлера Aliexpress. Оскільки спосіб доставки ePacket дозволить вашим покупцям отримувати свої товари дешево і в розумні терміни, а також відстежувати їх прибуття.
Це найбільш прийнятний варіант як продавця, так і покупця. Інші способи доставки можуть бути не настільки надійними, якщо порівнювати ePacket з іншими наближеними за вартістю способами доставки.
Вартість доставки ePacket, як правило, дешева. Тому, як власник інтернет-магазину, ви може запропонувати своїм покупцям безкоштовну доставку.
Як використовувати ePacket-дропшипінг у Shopify?
ePacket ідеально підходить для продавців Shopify, які продають товари низької та середньої вартості та хочуть заощадити на вартості доставки. При використанні ePacket на Shopify доставка посилок зазвичай займає 15 – 30 днів. Щоб мати можливість використовувати у своєму магазині цей спосіб доставки, потрібно переконатися, що ви обрали доставку ePacket у свого постачальника.
Якщо ви хочете дізнатися більше про дропшиппінг з DSers або AliExpress, ознайомтесь з нашим повним посібником з дропшиппінгу, який набагато докладніше розкриває цю тему.
Зрештою, у чому перевага ePacket доставки?
Якщо ви надсилаєте товари локально, вашою перевагою буде швидкість доставки. Є клієнти, які не готові чекати кілька тижнів, доки замовлений товар стане їм доступним.
У порівнянні з іншими службами доставки з Китаю, ePacket має такі переваги:
- Митне оформлення. ePacket має ті ж норми митного оформлення, що і China Post, тому оформлення на кордоні відбувається швидко.
- Короткі терміни доставки. ePacket швидша та дешевша, ніж доставка China Post Air Mail. До того ж, у вас є можливість відстеження посилки та її безкоштовного повернення.
- Прозоре ціноутворення. Немає жодних додаткових чи прихованих зборів, що рідко зустрічається під час роботи з транскордонними компаніями електронної комерції.
Пам'ятайте, що конкуренція складається з багатьох аспектів. Важливо враховувати причини, через які ваші покупці обирають вашу продукцію, і розуміти, чого дійсно хочуть ваші клієнти. Як тільки ви знатимете це, ви зможете обслуговувати своїх клієнтів краще за своїх конкурентів.