Дропшипінг живий та процвітає! Про це нам говорить зростання продажів електронної комерції, які зросли у 2020 році на 44%. А це означає, що починається золоте століття для підприємців електронної комерції.
Але на практиці використовувати модель дропшипінгу не так просто. Багато бізнесменів-початківців думають, що потрібно просто додати товари до свого інтернет-магазину, а клієнти прийдуть і куплять їх.
Дропшипінг без правильного бізнес-плану може зіграти з вами злий жарт. Це теж саме, якщо ви кричатимете в порожній кімнаті, де вас ніхто не чує. Кожному, хто вирішив займатися дропшипінгом, знайоме це почуття. Так-так, це саме той відрізок шляху у становленні бізнесу, який більшість підприємців хочуть пройти якнайшвидше.
На щастя, є прості та доступні способи успішного створення дропшиппінг-бізнесу, і в цьому посібнику ви знайдете основні поради з цієї теми. Читайте далі, щоб дізнатися від найкращих експертів у галузі дропшипінгу, що таке справжній успіх і як його досягти.
Який середній коефіцієнт успіху в дропшипінгу?
За оцінками провідних дропшипперів з усього світу, від 10% до 20% бізнесменів у сфері дропшиппінгу досягають успіху. Але успіх визначається лише власником, тобто вами.
Якщо для вас успіх означає заробляти 1 мільйон доларів на рік у своєму дропшиппінг-магазині, то вам може знадобитися багато часу, щоб стати "успішним". Якщо ж для вас успіх – це шестизначний дохід (є багато дропшипперів, які заробляють $100 000 на рік), то для цього вам просто потрібно знайти хороших постачальників дропшиппінгу і створити свій бренд.
Бізнес-модель дропшипінгу в Інтернеті часто розглядають як схему швидкого збагачення. Але насправді це не так. Щоб досягти успіху в дропшипінгу, вам доведеться докласти багато зусиль і часу, щоб зробити свій бізнес прибутковим.
Приклади успішного дропшипінг-бізнесу
Сам по собі бізнес за моделлю дропшипінгу дуже конкурентний, особливо на початковому етапі. Дропшиппери постійно вигадують нові та інноваційні способи, щоб лідирувати і бути кращими за конкурентів. То що вони роблять такого особливого для досягнення поставленої мети?
Давайте розглянемо на прикладі найкращих власників магазинів Shopify, які використовують модель дропшипінгу для свого бізнесу.
Тзе Хінг Чан: 19 000 доларів прибутку за два місяці
Перший приклад – малайзійський підприємець Тзе Хінг Чан, який є власником дропшипінг-магазину Subtle Asian Treats на платформі Shopify. У цьому магазині продаються плюшеві іграшки, чай та інші милі товари ручної роботи. Розпочавши роботу під час пандемії COVID-19, Цзе отримав прибуток у розмірі 19 000 доларів всього за два місяці дропшипінгу плюшевих іграшок та чаю з бульбашками.
Але він не відразу почав з дропшипінгу і заробив купу грошей. На його шляху було багато невдач та уроків. Спочатку Цзе почав продавати чохли для телефонів, потім перейшов на кухонне начиння та товари для бойових мистецтв. І лише потім він знайшов свою ідеальну прибуткову нішу – плюшеві іграшки.
Які уроки можна засвоїти з цього прикладу:
- Потрібно вибирати затребувану нішу дропшипінгу. Цзе знав, що чай із бульбашками в азіатських країнах знаходиться в тренді, тому він шукав на AliExpress товари, пов'язані з цим чаєм. Він почав продавати чохли для телефонів на тему чаю з бульбашками – їх було приємно робити і продавати, але, на жаль, це не давало хорошого прибутку.
- Створюйте магазин на професійному рівні. Цзе подбав про свій магазин. Він відредагував кожну фотографію товару та написав переконливий опис товару. Він максимально точно передав зовнішній вигляд товару та подарував покупцям атмосферу, яку можна відчути у таких магазинах, як Nike та Adidas.
- Спілкуйтеся з вашими покупцями. Тзе розмістив прозорі умови, щоб процес покупок не завдавав зайвих хвилювань покупцям. На сторінках своїх товарів він вказав терміни доставки та країну виробника, щоб у покупців були правильні очікування. Він також приділив час спілкуванню з передплатниками на Facebook та Instagram, при цьому взаємодіючи зі сторінками та блогами популярних людей. Він забезпечив максимально швидкий відгук служби підтримки, щоб клієнти не мали відчуття, що вони мають справу з шахрайським сайтом.
З досвіду Тзе, як дропшиппера, можна багато почерпнути. Дізнайтеся більше, прочитавши статтю "Удача та навчання на невдачах допомогли цьому підприємцю заробити 100 тисяч доларів на плюшевих іграшках та чаї з бульбашками".
Коул Тернер: майже 2 мільйони доларів за рік
Ще в 18 років, коли Коул Тернер дізнався про існування дропшипінгу, він просто став одержимий ідеєю навчитися продавати в Інтернеті. За чотири роки молодий підприємець створив магазин електронної комерції, який у період з березня 2019 року до травня 2020 року заробив понад 2 мільйони доларів.
Спочатку Коул створив стандартний дропшипінг-магазин, щоб протестувати різні товари. У результаті він знайшов ювелірний виріб, який привернув увагу покупців. Тернер швидко збільшив масштаб реклами на Facebook і зайнявся редизайном свого магазину, перетворивши його на "магазин одного товару". Цей магазин приніс йому понад 75 000 доларів, перш ніж він продав його іншому підприємцю, який займається електронною комерцією.
Тільки після третього свого дропшипінг-магазину він отримав понад 2,1 мільйона доларів у вигляді продажів трохи більше, ніж за рік.
Які уроки можна засвоїти з цього прикладу:
- Збільшуйте масштаб реклами на Facebook. Коул зазвичай використовує рекламу на Facebook як основний канал продажу. Він починає з вибору двох різних груп, зацікавлених у товарі, та націлює рекламу на них. Потім він збирає аналітичні дані, щоб зрозуміти, на яку групу реклама спрацювала найкраще, і збільшує бюджет на неї.
- Створюйте довгостроковий бренд. Унікальні торгові пропозиції та власний бренд – єдиний правильний шлях, завдяки якому магазин буде конкурентоспроможним сьогодні. Навіть якщо ви здійснюєте доставку з AliExpress, ви повинні тримати марку та презентувати себе як легальний бізнес. Люди повинні вам довіряти.
"Якщо ви хочете, щоб ваш сайт виглядав елегантно та витончено, і ви хочете продавати справжні вишукані ювелірні вироби, просто витратьте трохи більше часу на самому початку, щоб все виглядало естетично. У наш час люди дуже добре розуміють, що таке дешевий дропшиппінг-магазин з Китаю і що таке справжній магазин. - Коментує Кол Тернер. - Забезпечте добре обслуговування покупців. Одним із способів зміцнення довіри з клієнтами є якісна підтримка клієнтів. Коул завжди вказує номер телефону, за яким клієнти можуть зателефонувати або написати повідомлення про проблеми або поставити запитання, а також вказує час, коли можна звернутися до служби підтримки. У робочий час на всі запити відповідають протягом 30 хвилин із моменту їх отримання. Такий підхід дозволяє покупцям відчути, що їх почули та високо цінують.
Дізнайтеся більше, прочитавши статтю "Знайомтеся, студент коледжу, який намагається закінчити коледж і при цьому побудувати імперію на мільйон доларів".
Андреас Кеніг та Олександр Печка: 10 мільйонів доларів на рік
Коли Андреас Кеніг та Олександр Печка тільки починали займатися дропшипінгом, їхньою метою було досягти обороту в 1000 доларів на день. Після довгого року спроб, невдач, а також відсутності грошей вони знайшли свою нішу в індустрії домашніх тварин і в 2019 році почали заробляти $500 000 на місяць.
Сьогодні бізнес Андреаса та Олександра у ніші товарів для домашніх тварин приносить понад $10 млн на рік.
Які уроки можна засвоїти з цього прикладу:
- Визначайте нішу, засновану на емоційних зв'язках людей, як-от домашні тварини чи діти.
- Перші спроби Андреаса та Олександра заробити грошей зазнали невдачі через відсутність досвіду в рекламі та маркетингу. Тому вивчайте рекламу на Facebook та тактику ведення органічного маркетингу.
- Пам'ятайте, що дропшипінг – це реальний бізнес, в який ви вкладаєте час та енергію. Це не просто створення сайту та продаж випадкових речей через інтернет.
- Вам не потрібно винаходити велосипед. Подивіться, що працює у вашій ніші, зробіть найкращу версію цього та станьте лідером ринку.
- Встановіть хороші відносини з постачальниками, тому що вони мають вирішальне значення для успішного ведення дропшипінг-бізнесу.
- Не сподівайтеся заробити зі старту тонни грошей. Але й ніколи не здавайтеся.
Дізнайтесь більше, прочитавши статтю "Як заробити 10 мільйонів доларів за один рік за допомогою дропшипінгу".
Сара та Одрі: дохід у розмірі 1 мільйона доларів завдяки правильному маркетингу
Сара та Одрі – дві французькі підприємниці, які займаються електронною комерцією. Про них нещодавно розповідав портал Oberlo. Це дві жінки, яким 25 та 26 років. Вони розпочинали свій дропшиппінг-бізнес окремо, а у 2019 році вирішили об'єднати свої зусилля.
Поширеним каналом продажів для успішного дропшипінгу є реклама на Facebook, але ці дві жінки побачили потенціал у маркетингу впливу, який виявився вигідним у довгостроковій перспективі.
Сара та Одрі познайомилися на одному із заходів для підприємців і з того часу наполегливо працювали над тим, щоб розкрутити свій бренд на ринку США. Вони працювали з агентами в Instagram та розміщували рекламу своїх товарів.
Цей жіночий дует досяг величезного успіху, коли багато магазинів у США закрилися через пандемію. Їхній бізнес приніс понад 1 мільйон доларів всього за кілька тижнів завдяки дропшиппінгу.
Які уроки можна засвоїти з цього прикладу:
- Створюйте красивий сайт, який привертає увагу та цікавить вашу цільову аудиторію.
- Працюйте з великою кількістю агентів з маркетингу впливу. Сара та Одрі відправляли до 200 листів на день у пошуках ідеального кандидата.
- Використовуйте Instagram Stories для розміщення та просування товару.
- Встановлюйте прямі, довгострокові партнерські відносини із своїми агентами маркетингу.
Дізнайтеся більше, прочитавши статтю "Як дві француженки-підприємниці за допомогою маркетингу впливу створюють імперію".
Як стати успішним дропшиппером?
Ну що ви готові самі стати підприємцем у сфері електронної комерції? Ось шість ключових елементів, які ви повинні опанувати, щоб стати успішним дропшиппером.
1. Цікава подача товару
Наявність чіткого плану щодо того, як ви можете підвищити цінність товарів для своїх клієнтів, є найважливішим фактором успіху. Це необхідно для будь-якого бізнесу, але набагато важливіше у світі дропшипінгу, де ви конкуруватимете з легіонами інших магазинів, які пропонують аналогічні товари.
На перший погляд, під час ведення дропшипінгу можна подумати, що ви просто продаєте клієнтам товар. Але успішні підприємці розуміють, що вони продають не лише товар – вони продають знання, інформацію та рішення. Навіть якщо ви вважаєте себе тільки продавцем електронної комерції, паралельно ви займаєтеся інформаційним бізнесом.
Як ви збираєтеся підвищити цінність товарів та допомогти вирішити проблеми ваших клієнтів? Якщо ви не впевнені, витратьте деякий час на читання статті про ніші дропшипінгу, щоб знайти найкращі з них. Якщо після прочитання ви все ще не можете відповісти на це питання, можливо, вам варто подумати про вибір іншого ринку.
Якщо ви не в змозі цікаво запропонувати товар за допомогою якісної інформації та рекомендацій, єдине, що вам залишається, щоб конкурувати – це ціна. Хоча ця стратегія і була успішною для Walmart, вона навряд чи допоможе вам побудувати успішний бізнес дропшипінгу в довгостроковій перспективі.
2. Приділіть час якісному маркетингу та SEO
На другому місці у якості ключового фактору успіху стоїть здатність залучити трафік на ваш новий сайт. Проблема №1 та розчарування, з яким стикаються нові продавці електронної комерції, – це відсутність трафіку на їхніх сайтах. Занадто багато бізнесменів-початківців місяцями працюють над створенням ідеального сайту, а потім запускають його у світ, який навіть не підозрює про його існування.
Маркетинг та залучення трафіку необхідні для успіху вашого бізнесу. Цю роботу важко передати на аутсорсинг, особливо якщо у вас невеликий бюджет і ви займаєтеся бутстрапінгом. Ви повинні виявити особисту ініціативу, щоб здобути свої власні навички SEO, маркетингу, залучення аудиторії та гостьового постінгу.
Це особливо важливо спочатку, коли ще ніхто не знає про вас. Після запуску сайту вам необхідно присвятити не менше 75% свого часу маркетингу, SEO та генерації трафіку протягом чотирьох-шостій місяців – саме так, мінімум чотирьох-шостій місяців! Коли у вас буде міцний маркетинговий фундамент, можна скоротити масштаби і трохи відпочити від виконаної роботи. Але на початковому етапі потрібно приділяти маркетингу більшу частину свого часу та уваги.
Якщо ви ще не є експертом у галузі маркетингу або SEO, наступні ресурси та блоги допоможуть вам розпочати:
Корисна інформація з SEO
- Moz. Одна з найпопулярніших SEO-спільнот в Інтернеті. А опубліковане там керівництво для початківців – особливо гарний ресурс для тих, хто взагалі не знайомий із SEO.
- Seach Engine Land. Корисний інформаційний SEO-блог, у якому щодня з'являються десятки нових постів.
- SEOBook. Популярний SEO-блог та платне приватне співтовариство для SEO-професіоналів.
- Brainlabs. Це маркетингове та SEO-агентство з першокласним блогом і рядом високоякісних навчальних курсів та посібників. Багато з них доступні безкоштовно.
Корисна інформація про маркетинг
- Блог HubSpot. Поради для всього, що пов'язано з маркетингом, починаючи від залучення трафіку за допомогою електронної пошти до порад про соціальні мережі.
- Блог Seth Godin. Високонадійні поради щодо маркетингу та залучення аудиторії.
- Copyblogger. Поради щодо контент-маркетингу з акцентом на ефективний та переконливий копірайтинг.
- Mixergy. Інтерв'ю з успішними підприємцями у сфері технологій та онлайн-бізнесу. Тут є багато корисної інформації, яка стосується не тільки маркетингу. Ви дізнаєтеся кращі стратегії для підприємців-початківців, включаючи поради з маркетингу.
Корисна інформація про маркетинг у сфері електронної комерції
- Блог Shopify. Великий блог у сфері електронної комерції, який містить статті на тему про те, як ефективно просувати та рекламувати свій інтернет-магазин.
- EcommerceFuel. Поради діючого підприємця у сфері електронної комерції. Тут ви дізнаєтеся про те, як створювати, розвивати та просувати інтернет-магазин. Націлений спеціально на індивідуальних підприємців та невеликі магазини.
3. Акцент на обрану нішу
Майже всі успішні магазини дропшипінгу мають одну спільну рису: вони спеціалізуються на певному товарі чи ніші. Чим більше у магазину акцент на спеціалізацію, тим успішнішим він стає.
Наприклад, ви не бажаєте просто продавати рюкзаки. Ви хочете продавати рюкзаки, призначені для навколосвітніх мандрівників, які схиблені на легкому спорядженні. Або ви не бажаєте продавати тільки обладнання для камер спостереження, а бажаєте зосередитися на системах безпеки для автозаправних станцій.
Багато хто думає, що звуження фокусу обмежує їхню потенційну клієнтську базу і продажі будуть меншими. Насправді все навпаки. Спеціалізація дозволяє вам більш ефективно спілкуватися з покупцями, легше виділятися на тлі конкурентів та конкурувати у вужчій сфері. Вузька спеціалізація ще ніколи не була на заваді успішному дропшипінгу.
Якщо ви відкриваєте магазин у новій ніші, то, швидше за все, ви не знаєте, на який сегмент покупців слід орієнтуватись, і це нормально. Але в міру накопичення досвіду роботи з клієнтами ви повинні визначити сегмент, який є найбільш прибутковим та приносить більше користі. Після того, як визначитеся, спробуйте позиціонувати свій бізнес так, щоб зосередитись виключно на потребах та проблемах потенційних покупців, а не всієї аудиторії. Ви будете здивовані тим, як різко зростуть продажі, навіть якщо ви встановите високу ціну.
Зверніть увагу: якщо кожен є вашим клієнтом, то клієнтом не є ніхто. Вузька спеціалізація полегшує вибір товарів, дозволяє встановлювати вищу ціну та ефективніше розподіляти зусилля на ваш маркетинг.
Додаткова інформація на тему: "Найкращі дропшиппінг-товари для продажу у 2023 році".
4. Створюйте бізнес із довгостроковою перспективою
Створення бізнесу по дропшиппінгу схоже на створення будь-якого іншого бізнесу: це вимагає значного часу та грошових вкладень протягом тривалого часу. Але більшість людей чомусь вважають, що зможуть отримати пасивний шестизначний дохід за допомогою дропшипінгу вже за кілька місяців роботи на півставки. Це зовсім не так.
На створення бізнесу, який приноситиме середньостатистичний дохід щодня, реально знадобиться не менше року.
Важливо також розуміти, що перші кілька місяців – найважчі. Ви боротиметеся з сумнівами, зіштовхнетеся з проблемами оформлення сайту і, швидше за все, запуск сайту не принесе жодних результатів. Зрозумійте, що це нормально. Рим був побудований не за один день, як і успішний дропшиппінг-бізнес.
Якщо ви психологічно підготуєтеся до складного початку і не чекатимете, що розбагатієте відразу, то у вас буде набагато більше шансів зберегти свій бізнес до тих пір, поки він не стане успішним.
5. Пропонуйте якісне обслуговування
Інтернет завжди був досить спокійним місцем, але нещодавнє зростання популярності соціальних мереж тепер може зробити гарну репутацію для вашого бізнесу. А це дуже важливо для успіху у мережі. Якщо ви погано ставитеся до своїх покупців, будьте впевнені, вони повідомлять про це всьому світу, включаючи багатьох потенційних клієнтів.
Найбільший ризик для продавців у сфері дропшипінгу пов'язаний із обслуговуванням клієнтів. Також, додаткові витрати можуть з`явитися, якщо виникнуть проблеми з обробкою замовлень. Як уже вказувалося в посібнику з дропшиппінгу на Amazon, важливо прийняти той факт, що можуть виникнути деякі труднощі. Іноді вам доведеться витрачати кошти на усунення проблем, що виникають, але ви не повинні намагатися перекласти ці проблеми на своїх покупців. Якщо ви не готові попрощатися з деяким відсотком прибутку на деяких замовленнях, щоб зробити клієнтів щасливішими, то, ймовірно, ви надаєте не дуже хороший сервіс.
Задоволені клієнти – найкраща форма маркетингу. Як і у всіх інших сферах бізнесу, набагато легше здійснити продаж задоволеному клієнту, ніж намагатися переконати у купівлі нового потенційного покупця. Якщо ви обслуговуєте своїх покупців на найвищому рівні, то вони розповідатимуть про ваш магазин і направлятимуть до вас інших. Завдяки висококласному обслуговуванню ви зможете побудувати бізнес, у якому більшу частину доходу приноситимуть постійні покупці.
Якщо якісно обслуговувати клієнтів, ваш дропшиппінг-бізнес обов'язково стане успішним, тому подбайте про те, щоб це було в пріоритеті з самого початку.
6. Не зациклюйтесь на дрібницях
Не треба зациклюватись на деталях. Назва вашої компанії, логотип чи тема (шаблон) сайту не визначають вашого успіху.
Успішним дропшиппінг-бізнес роблять ті речі, про які ми щойно говорили: цікава подача товару, маркетинг, відмінне обслуговування клієнтів, вузька спеціалізація та врахування довгострокових перспектив. Тим не менш, новачки в цій справі витрачатимуть тижні, а іноді й місяці, намагаючись ухвалити правильне рішення при виборі між двома шаблонами сайту або постачальниками. Це цінний час, який краще витратити на розвиток основних аспектів бізнесу.
Вивчайте інформацію ґрунтовно та приймайте зважене рішення, не дозволяйте дрібним деталям відволікати вас та марнувати час.
Найважливіший крок до успішного дропшипінгу
Найважливіший крок – той, який більшість людей ніколи не роблять – почати будувати свій бізнес у сфері електронної комерції. Це найважче для багатьох, зазвичай через страх і невпевненість.
Це поширена помилка, що успішні підприємці мають тверду впевненість у своєму бізнесі із самого початку. Якщо копнути трохи глибше, можна виявити, що у більшості з них були страхи та сумніви щодо того, як усе обернеться. І все-таки, незважаючи на ці сумніви, вони йшли вперед.
Якщо ви серйозно налаштовані побудувати свій власний дропшиппінг-бізнес, вам потрібно зробити те саме. Вивчіть добре інформацію, оцініть свої можливості, а потім рухайтеся далі, незважаючи на всі свої страхи та сумніви. Так роблять справжні успішні підприємці. Починайте зараз!
Часті питання про дропшиппінг-бізнес
Займатися дропшипінгом у 2022 році прибутково?
Чи можна розбагатіти на дропшипінгу?
Скільки часу потрібно, щоб стати успішним дропшиппером?
Які є ніші для успішного дропшипінгу?
● Краса та догляд за собою
● Кухня та їдальня
● Догляд за дітьми
● Товари для домашніх тварин
● Домашній інтер'єр
● Товари для офісу
● Інструменти та благоустрій будинку
● Аксесуари для телефонів
● Автомобільні аксесуари