Після того, як Сара Донофріо (Sarah Donofrio) отримала диплом дизайнера одягу, у реальному світі вона зіткнулася з питанням, яке не дає спокою всім творчим особистостям: "А що тепер?".
Школа моди навчила Сару робити викрійки, шити та прикрашати одяг. Вона навчилася робити французький шов. Вона могла розповісти вам усе про правильну посадку. Однак її освіта не навчила її, як насправді створити свій власний модний бренд.
Щоб втілити свою мрію та реалізувати бізнес-ідею на практиці, а також досягти успіху в шаленому світі моди, потрібен певний набір навичок, велика частка креативності та дрібка ділової хватки.
За останні два десятиліття Сара чудово це засвоїла, і сьогодні вона вже успішний дизайнер та власниця власного брендованого інтернет-магазину одягу.
Сара жила та працювала у двох країнах, і її досвід охоплює всі сфери – від дизайну та створення товарів до навчання та реальної торгівлі. Протягом багатьох років у цій індустрії вона постійно навчалася і працювала найчастіше одночасно.
У 2016 році Сара стала учасницею 15-го сезону реаліті-шоу "Project Runway". З того часу вона запустила свій однойменний бренд у якості інтернет-магазину на Shopify, отримала безліч нагород, а її роботи з'явилися у багатьох виданнях та роздрібних магазинах.
У цьому посібнику, який містить поради досвідченого професіонала, ми розглянемо всі тонкощі створення бренду одягу з нуля, починаючи з підготовки та дизайну до виробництва та маркетингу.
Удосконалюємо навички дизайнера одягу
Такі дизайнери, як Вів'єн Вествуд (Vivienne Westwood) і Деппер Ден (Dapper Dan), досягли величезного успіху у світі моди, незважаючи на те, що були самоуками. І свою кар'єру вони розпочали ще до появи Інтернету. Ми живемо в епоху доступності, коли навчитися самостійно зробити ремонт двигуна або пошити сукню можна просто переглянувши відео на YouTube.
Можна запустити власну лінію одягу без навчальних курсів, але базова освіта, чи то в класі, чи онлайн, має свої переваги: вивчення останніх стандартів галузі, доступ до ресурсів та обладнання, налагодження контактів та поради від професіоналів.
Сара не заперечує, що її успіх залежав від здобуття професійних навичок на навчальних заняттях, але більшу частину своєї освіти вона здобула на робочому місці, працюючи в корпоративній роздрібній торгівлі. "Я хотіла працювати на себе , - каже вона. - Але я відчувала, що важливо отримати досвід."
Вона великий прихильник того, щоб витратити кілька років на вивчення досвіду інших брендів та дизайнерів. "Мені знадобилося багато часу, щоб стати досить впевненою у собі і заповнити магазин своїм одягом , - каже Сара Донофріо. - Я думаю, що мені потрібен був час, щоб вирости, отримати поради та необхідний досвід".
Покрокове керівництво: як запустити свій бренд одягу
У цьому відео ми розповімо вам про тонкощі індустрії моди і все, що вам потрібно знати, щоб з нуля створити успішну лінію одягу.
Багато навчальних закладів пропонують програми з дизайну одягу та малого бізнесу у різних форматах. Такі школи, як Parsons у Нью-Йорку та Central Saint Martins у Великій Британії, всесвітньо відомі своїми програмами в галузі моди.
Якщо у вас більше бажання, ніж коштів або часу, існує маса прискорених онлайн-курсів для тих, хто цікавиться розвитком індустрії моди. Пошукайте у місцевих коледжах дистанційні курси або курси з частковою зайнятістю, які підійдуть вам за графіком та бюджетом. Або розгляньте можливість навчання на таких сайтах, як MasterClass (там є курс дизайну одягу, який веде сам Марк Джейкобс), Maker's Row Academy або Udemy.
Створюємо бізнес-план із запуску магазину одягу
Як виявила Сара, світ моди та світ бізнесу перетинаються набагато сильніше, ніж вона очікувала.
Запуск лінії одягу вимагає тих самих основ, що й початок будь-якого бізнесу. Скільки потрібно грошей, щоб почати? Коли потрібно починати шукати капітал для свого стартапу? Яка допомога з боку вам знадобиться для вирішення юридичних, фінансових, виробничих та дистриб'юторських питань бізнесу? Де і як ви вироблятимете свій одяг? Давайте розберемося докладніше у цьому.
Яка у вас бізнес-модель?
Цей посібник призначений для тих, хто хоче створити та розвивати свій власний бренд одягу та колекції. Якщо ви цікавитеся світом моди, але у вас немає навичок у дизайні, подумайте про перепродаж, покупки оптом або спробуйте дропшипінг.
Для тих, хто розробляє лінію одягу з нуля, це важливий момент, тому що на цьому етапі ви ухвалюєте рішення про те, який тип бізнесу ви хочете вести. Залежно від цього, ви визначаєте, скільки часу, зусиль та коштів вам знадобиться на початковому етапі.
Декілька бізнес-моделей:
- Ручне виробництво та продаж своїх моделей одягу безпосередньо клієнтам через власний веб-сайт, в інтернеті, на ринках і використовуючи pop-up магазинчики.
- Створення колекцій та виробництво одягу через виробника, а потім продаж лінії одягу оптом іншим роздрібним торговцям.
- Створення малюнків або графіки для друку на футболках та інших предметах одягу по бізнес-моделі "друк за запитом", продаючи їх онлайн через власний магазин.
Детальніше про найпопулярніші бізнес-моделі ви можете почитати в цій статті.
Скільки коштує запустити лінію одягу?
Як тільки з'явиться бізнес-ідея для лінії одягу, ви зможете фінансувати її самостійно в міру просування. Самостійний дизайн та пошиття одягу на замовлення означає, що вам доведеться тримати на складі тонну товару. Для рентабельності вам доведеться вкласти кошти в обладнання та купівлю необхідної кількості тканини. Інші витрати включають доставку матеріалів, оплату послуг із запуску сайту та ведення маркетингу.
Якщо ви плануєте працювати з виробниками над серійним виробництвом, вам знадобляться великі попередні витрати для виконання мінімальних вимог. Надійний бізнес-план та калькуляція витрат допоможуть вам визначити, скільки коштів потрібно.
У будь-якому випадку, будьте готові до того, що на це піде не одна тисяча доларів. Сара коментує це так: "У світі моди ви не просто оплачуєте вартість тканини, гудзиків та робочої сили. Ви оплачуєте доставку, опалення та оренду".
Але ми вас готові потішити, що у світ моди є кілька бюджетних точок входу, включаючи консигнацію (комісійний продаж товару, при якому власник передає товар консигнатору на склад, але товар залишається власністю консигнанта до моменту його реалізації), дропшипінг та друк принтів.
Додаткова інформація по темі:
- Як написати бізнес-план.
- Скільки коштує розпочати бізнес насправді?
- Типи підприємств: яка юридична структура підходить для нового підприємства?
- Як отримати кредит для малого бізнесу (+ все, що потрібно знати про це).
- Посібник з успішного колективного фінансування.
Слідкуємо за модними тенденціями та обираємо свою нішу
Сара уважно стежить за модними тенденціями, але зрештою використовує лише ті, які мають сенс для її бренду.
За роки розвитку свого бренду Сара зробила висновок, що стежити за тенденціями моди дуже важливо, але не менш важливо зосередитися на власному смаку. Вдосконалюйте свої сильні сторони і будьте вірні своєму власному дизайнерському чуттю.
У школі моди вас навчать основ створення всього – від нижньої білизни до вечірнього вбрання. "Фокус у тому, щоб знайти те, що у вас добре виходить, і максимально зосередитися на цьому. У мене завжди була дуже хороша інтуїція щодо модних тенденцій", – каже Сара Донофріо.
Незважаючи на те, що її лінія одягу відрізняється постійністю рік у рік, вибір дизайну для своїх виробів Сара робить сама і завжди стежить за модними тенденціями. Вона каже, що головне – адаптувати ці тенденції до свого бренду, персоналізувати їх та змусити їх працювати на клієнта.
Сара працювала над колекціями plus-size під час своєї роботи в корпоративній компанії та каже, що дуже важливим є врахування потреб клієнтів plus-size.
Нехай Сара і дотримується своїх сильних сторін, але завжди розвивається і в інших напрямках з урахуванням того, що відбувається у світі моди та в навколишньому світі. "Візьмемо, наприклад, спортивний відпочинок, - каже вона. - Я не роблю легінси, я не роблю спортивні бюстгальтери, але мій крутий тканий одяг буде виглядати приголомшливо з легінсами, так що саме так я і підтримаю тренд спортивного відпочинку".
Зберігаючи жорсткі рамки виробництва та контроль над дизайном, Сара змогла швидко перебудуватись після глобальної пандемії, додавши маски для обличчя зі своїми фірмовими принтами. За два місяці вона продала 1100 масок та отримала за допомогою цих продажів постійних клієнтів.
Сара миттєво відреагувала на дефіцит масок, викликаний COVID-19, і продала 1100 штук лише за два місяці.
Щоб отримати натхнення для своєї власної ідеї, читайте модні видання, стежте за впливовими людьми, підписуйтесь на модні розсилки та подкасти, щоб вміти вловлювати нові тенденції моди ще до їх появи.
У галасливому світі моди думайте про те, щоб зайняти правильну нішу або заповнити прогалини в індустрії, як ці креативні люди:
- Леанна Май-лі Хілгарт (Leanne Mai-ly Hilgart) запустила бренд веганських зимових пальт Vaute Couture після того, як виявила відсутність на ринку зимових пальто, що не використовують шерсть тварин.
- Каталіна Гіральд (Catalina Girald) створила бренд нижньої білизни Naja, заснований на розширенні можливостей та інклюзивності.
- Камілла Ньюман (Camille Newman) внесла новизну своїм брендом Body by Love (колишній Pop Up Plus).
- Мел Уеллс (Mel Wells) запустила гендерно-нейтральну лінію купальників у вінтажному стилі.
- Тарін Родіг'єро також приєдналася до теми купальників, але зосередилася на індивідуальних костюмах, зшитих на замовлення за точними специфікаціями кожної клієнтки.
Додаткова інформація по темі:
- Що таке нішевий ринок? 9 прикладів + товари для продажу.
- Як розрахувати ринковий попит для вашого бізнесу у сфері електронної комерції.
Створюємо унікальний бренд для своєї лінії одягу
Послідовність – основний ключ успішної тактики Сари у Instagram. Фото Сари в Instagram
Пам'ятайте, що "бренд" не те саме, що і ваш логотип (це брендинг). Створення свого модного бренду – це правильний вираз відвідувачам ваших цінностей, вашої місії, того, що ви відстоюєте, вашої історії та багато іншого.
Створення основних принципів бренду допоможе направити у правильне русло всі ваші ділові та брендингові рішення у міру вашого розвитку. Вони диктуватимуть візуальний напрямок, дизайн веб-сайту та маркетингову стратегію. Вони визначають, що ви шукаєте у партнері з роздрібної торгівлі або у новому співробітнику.
Використовуйте соціальні мережі для створення стилю життя навколо вашого бренду: діліться своїм натхненням та процесом, показуйте свою індивідуальність, розповідайте свою історію та пишіть із змістом кожне повідомлення.
"Правило успіху в соціальних мережах – це послідовність. Я вважаю, що ви повинні публікувати матеріали щодня, але вони мають бути цікавими" – каже Сара. Вона доповнює свій контент подорожами, натхненням, інсайдами на незавершені роботи та навіть деякими кумедними статистичними даними зі своєї панелі керування Shopify.
Додаткова інформація на тему:
- Секрети брендингу від 14 підприємців модної індустрії.
- Як за 7 кроків створити з нуля власний фірмовий стиль.
- Як правильно розповідати про свій бренд (безкоштовна інструкція в таблицях).
Проектуємо та розробляємо свою лінію одягу
Сара затятий прихильник ескізного блокнота і вважає його одним з найважливіших інструментів для дизайнера. "Я скрізь беру з собою свій ескізний блокнот, – каже вона. – Коли я роблю начерки, то час від часу помічаю, що ось якийсь мій малюнок з блокнота дуже добре вписався б у візерунок, який я зараз створюю".
Під час участі у проекті "Project Runway" їй не дозволялося мати при собі ескізний блокнот через правила конкурсу. "Це дуже вибило мене з колії", – згадує вона.
Поради Сари з розробки лінії одягу:
- Завжди малюйте. Doodle – це перший крок до створення вишуканого дизайну. Для Сари кожна ідея починається на папері, потім переноситься в Illustrator або іншу програму. "Я завжди використовую поєднання нових технологій та блокнотів, змальованих каракулями", – каже вона.
- Робіть власні зразки вручну. Таким чином, ви зможете правильно побудувати відносини з виробником і краще зрозуміти деталі виробництва. Ви зможете домовитись про вартість, якщо будете в курсі всього процесу виробництва власного виробу.
- Зосередьтеся на творчості. Якщо виробництво або інші бізнес-завдання починають заважати вашому власному розвитку, значить настав час задіяти фахівців зі сторони.
Шукаємо модні тканини або розробляємо власні
Сара пояснює, що пошук тканин багато в чому залежить від того, кого ви знаєте. Пошук нових знайомих може допомогти вам отримати контакти агентів із продажу тканин, оптовиків та фабрик. Коли вона жила в Торонто, вона вивчила місцевий ринок тканин і користувалася послугами агента, щоб отримати доступ до тканин із Японії.
Але навіть цей шлях має своє підводне каміння. "У Канаді всі користуються послугами одного й того ж агента, – каже вона. – Усі місцеві лінії одягу використовують одні й ті самі тканини".
Коли тканини з усього світу стали доступними в Інтернеті, то Сара зіштовхнулася з труднощами у пошуку унікальних принтів та матеріалів, незважаючи на всі її зв'язки. Саме тому вона почала розробляти свої власні.
"Коли я закінчила школу моди в 2005 році, не можна було просто зайти в Інтернет і замовити на Alibaba. Зараз багато моїх знайомих так і роблять, – каже Сара. – Ось чому я дійсно почала відточувати свої навички текстильного дизайну".
Для тих, хто тільки починає працювати, агенти можуть бути корисними, але Сара радить знаходити різні контакти та приєднуватися до спільнот дизайнерів. Почніть знайомитися з іншими представниками галузі у місцевих групах за інтересами, онлайн-спільнотами та на різних тематичних заходах.
Вивчаємо товар та процес його виробництва
Швидше за все, зі старту ви не будете виробляти такі обсяги, які вимагають найму співробітників, але в міру збільшення масштабів бізнесу вам будуть потрібні помічники. Партнер з виробництва дозволяє виділити більше часу для інших аспектів вашого бізнесу та дизайну.
Але є кілька винятків. Якщо аспект ручної роботи є родзинкою вашого бренду, то ви завжди повинні особисто торкатися виробництва навіть у міру його масштабування. Однак, і зростання, зазвичай, залежить від передачі хоча б частини роботи на аутсорсинг.
Виробництво ваших товарів може бути організовано кількома способами:
- Єдиний у своєму роді товар зроблений вами вручну.
- Виготовлення найманими співробітниками чи позаштатними швачками, але все одно власними силами (невелике ательє).
- Виготовлення товару на вашому власному комерційному виробництві (власному, спільному чи орендованому).
- Аутсорсинг на місцевій фабриці, де ви можете здійснювати контроль.
- Виробництво на зарубіжній фабриці (повна відсутність контролю).
Власне виробництво
Адрієнна Бутікофер (Adrienne Butikofer) з OKAYOK здійснює виробництво всередині компанії, залучаючи персонал у міру розширення. Вона постачає свої барвники на фабрику. У Мічигані компанія Detroit Denim виробляє одяг на власному виробництві, де засновники можуть контролювати процес у масштабах компанії.
Якщо ви починаєте працювати у себе вдома, переконайтеся, що ваша майстерня обладнана зручно і в ній можна вільно переміщатися, а також там достатньо місця для зберігання, врахована ергономіка і вона є тим місцем, де вам буде цікаво проводити час.
Як альтернатива, для боротьби з самотністю та для економії грошей на обладнання знайдіть приміщення для спільної роботи або студію.
Робота з виробниками одягу
На початку, Сара створювала лінію одягу власними руками, але зі зростанням вона почала віддавати частину роботи місцевим швачкам. Зараз вона співпрацює з фабриками, завдяки цьому вона має більше часу, щоб зосередитися на створенні свого бренду, розробці нових колекцій та розширенні оптового каналу.
"Очевидно, що американське виробництво має вищу ціну, але для мене це того варте". - Коментує Сара Донофріо.
Для Сари завжди був важливим ретельний контроль за процесом. Вона також зауважила, що її клієнти віддають перевагу місцевому та етичному виробництву – настільки, що готові платити за це більше.
Вибираючи місцеві фабрики, Сара вважає, що важливо відвідати кожну з них, щоб подивитися, що там відбувається на практиці. Перш ніж співпрацювати, вона замовляє на фабриках зразки, щоб перевірити рівень майстерності.
Досвід роботи в корпорації навчив Сару не поспішати та враховувати усі плюси та мінуси. Вона зважує сильні та слабкі сторони кожної фабрики та заносить свої висновки у власну базу даних. "Великі компанії використовують різні фабрики для різних речей. Можливо, є фабрика, яка краще шиє трикотаж, або фабрика, яка краще шиє штани", – каже вона.
Зрештою, організація виробництва та вибір партнера-виробника зводиться до кількох питань:
- Наскільки великі обсяги виробництва вам потрібні?
- Чи важливий для вас лейбл "зроблено в Америці" чи "зроблено локально"?
- Що для вас важливіше – етичне виробництво чи низька ціна?
- Наскільки активно ви хочете брати участь у процесі виробництва?
- Чи плануєте ви розширювати виробництво?
Додаткова інформація на тему:
Плануємо свою колекцію з урахуванням сезонної моди
Сара створює свої принти, які не залежать від сезону і їх можна носити цілий рік
Індустрія моди працює за сезонним циклом (осінь/зима та весна/літо), а робота в такому режимі означає, що розробка колекції може розпочатися за рік або навіть раніше.
"У корпорації ми розробляли колекції на два роки вперед. Великі корпорації, як правило, розробляють колекції швидше, тому що вони проводять багато досліджень у світі моди", – розповідає Сара. Але варто відзначити, що навіть не маючи великої команди та ресурсів, незалежні дизайнери, такі як Сара, можуть працювати швидко та встигати до призначених термінів.
"Готуйте свою колекцію до наступного сезону як мінімум за шість-вісім місяців. Якщо ви продаєте оптом, то покупці повинні побачити вашу колекцію за місяць до тижня моди." – таку пораду дає Сара Донофріо.
Сара пояснює, що період проектування та розробки, а також терміни поставки залежать від вашого клієнта та вашої стратегії ведення бізнесу, тому вона радить готувати колекцію до наступного сезону заздалегідь.
Відштовхуючись від дати поставки, визначте терміни розробки та виробництва. Додайте у свій календар дати важливих подій, наприклад, такі як Тиждень моди в Нью-Йорку, які можуть вплинути на цілі.
Однак сезон не обов'язково має диктувати вам умови для вашої колекції. "Завжди так прикро, коли я створюю гарний принт і розумію, що у мене він лише на один сезон. У мене є лише шість місяців", – каже Сара. Тому її надихає робота над принтами, які мають попит незалежно від сезону.
У той час як новинки є постійною турботою для модних брендів, фірмові та універсальні товари можуть залишатися у вашій колекції роками. Це працює для брендів базового одягу, які фокусуються на "ідеальній бавовняній футболці", класиці, яка час від часу змінює лише колірну гаму. Бренд KOTN побудований навколо якісних базових речей – повсякденні футболки продаються поряд із сезонними релізами.
Пропонуємо свою лінію одягу роздрібним продавцям
Оптова торгівля зіграла величезну роль у розвитку бренду Сари на самому початку. Після використання інших каналів продажу, як-от власний роздрібний магазин, вона нещодавно знову повернулася до оптової стратегії.
У моді є два основні способи продавати свою лінію одягу через інших роздрібних продавців:
- Консигнація. Це безпрограшний варіант для всіх, тому що він дає вашій лінії шанс засвітитись у магазині без ризику. Недоліком є те, що ви отримуєте гроші лише тоді, коли товар продано.
- Оптова торгівля. Це означає, що роздрібні продавці купують певну кількість виробів у вас за оптовою ціною (нижче за вашу роздрібну ціну). Цей варіант ризикованіший, тому вам, швидше за все, доведеться спочатку зарекомендувати себе через консигнацію.
"Магазинам набагато простіше взяти на консигнацію всю вашу колекцію, а не одну-дві речі, тому що їм нема чого втрачати", – каже Сара.
Звернення до покупців – це складно, і Сара знає це як ніхто інший, тому що має досвід роботи як з одного, так і з іншого боку угоди. Її досвід з боку продавця допоміг їй виділитись, коли вона представляла свою власну лінію. Сара пояснює свій успіх так: "Не можна просто мати гарний одяг. Ви повинні знати кожну деталь".
"Ви повинні бути готові до всього, – радить Сара. – Вперше, коли я представляла свою лінію одягу, я запитала себе про те, які питання мені будуть ставити покупці."
Коли Сара тільки-но починала свою кар'єру, ця стратегія справді спрацювала. Хоча вона і прихильник особистого простору, але радить не відкладати спілкування з покупцями. Почніть із малого, каже вона. Представтеся за допомогою візитки або каталогу. Якщо ви не готові, спробуйте домовитися про зустріч пізніше. Є безліч способів, за допомогою яких можна знайти підхід до людей, не приставаючи до них і не ховаючись за екраном комп'ютера.
Додаткова інформація на тему:
- Посібник із запуску оптових продажів іншим роздрібним продавцям.
- Оптова торгівля для зростаючого бізнесу: як один підприємець встигає за попитом.
- Оптовий ринок виробів ручної роботи.
Створюємо інтернет-магазин для своєї компанії з продажу одягу
Необхідно переконатися, що у вас потенційно успішна ідея онлайн-бізнесу. Чи вказано в бізнес-плані вашої лінії одягу, як ви здійснюватимете доставку та виконання замовлень, їх упаковку, обслуговування клієнтів? Чи здатна ваша стратегія виробництва забезпечити виконання поодиноких замовлень?
Готові? Добре, відкривайте ваш магазин. Реєстрація безкоштовної пробної версії займе лише хвилину.
Професійний інтернет-магазин зазвичай служить двом основним цілям:
- Це спосіб продавати товари безпосередньо вашим потенційним клієнтам.
- Це жива сторінка, яку можна продемонструвати покупцям та ЗМІ.
Налаштування вашого інтернет-магазину
Така платформа, як Shopify, інтуїтивно зрозуміла у використанні, навіть якщо у вас немає навичок графічного дизайну або програмування. Виберіть тему Shopify, де на першому місці стоять фотографії, а перед додаванням товарів у магазин налаштуйте свій логотип, колір та інші елементи дизайну.
Ми пропонуємо теми, розроблені для модних брендів, такі як Broadcast, Spark або ви можете обрати одну з безкоштовних Shopify-тем.
Ваші сторінки товарів мають бути максимально детальними, щоб показати відвідувачеві такі деталі, як посадка, привабливість та різні особливості одягу. У магазині Shopify App Store є безліч додатків, розроблених спеціально для того, щоб допомогти модним брендам створити для своїх покупців персоналізований досвід покупок і вирішити поширені проблеми. Серед кращих додатків для продажу одягу виділяються такі:
Розгляньте й інші онлайн-канали, наприклад, Інтернет. Охопіть цільову аудиторію, інтегрувавши магазин у Facebook або Instagram. Ваша лінія одягу може підійти для таких торгових майданчиків, як Etsy, де ви зможете автоматично охопити аудиторію тих, хто цікавиться товарами ручної роботи.
Фотографії для брендового одягу
Правильно підібрана тема допомагає фотографіям виглядати ефектно, тому обов'язково інвестуйте у професійні фото-сесії. За маленького бюджету дзеркальна камера (або навіть смартфон) і деякі хитрощі допоможуть вам зробити професійні знімки у власному стилі. Не забудьте відобразити деталі: фактуру тканини, обробку та застібки.
Зйомка у певному стилі дозволяє створити контент для інших сторінок вашого сайту, а також корисна для вашого маркетингу. Покажіть одяг на моделі, щоб продемонструвати всі особливості та дайте поради, які допоможуть вашим клієнтам бути стильними.
Маркетинг вашої лінії одягу
Маркетинг та стимулювання продажів залишаються найпоширенішою проблемою для онлайн-брендів, незалежно від галузі. Оскільки ринок моди переповнений, розробка бренду з унікальною пропозицією допоможе вам зосередитись на вашому ідеальному клієнті, а не викидати гроші на вітер.
На самому початку ваш бюджет буде невеликий, але все ж таки є способи привернути увагу за допомогою креативних ідей:
- Інвестуйте в контент-маркетинг. Використовуйте оптимізовані відео або пости у блозі з ключовими словами, щоб залучити трафік на свій сайт.
- Створіть список адрес електронної пошти для email-маркетингу ще до запуску магазину. Розповідайте про майбутню колекцію одягу в соціальних мережах та стимулюйте передплатників ексклюзивними пропозиціями.
- Надайте свій одяг іншим компаніям для фотосесій (наприклад, косметичним брендам), щоб отримати відгуки та рекламу.
- Спробуйте маркетинг із залученням популярних людей, знайдіть нових зірок Instagram або TikTok, які будуть рекламувати ваш бренд.
У міру розвитку компанії, платна реклама та PR-фірми – це теж гарні способи привернути увагу до вашого бренду.
Додаткова інформація на тему:
- Як запустити інтернет-магазин (дивіться, як ми його створили).
- Налаштування теми Shopify: як використовувати зображення, кольори та шрифти.
- Як створити стратегію маркетингу в соціальних мережах для вашої лінії одягу.
- Фотографії одягу. Робіть красиві фотографії одягу.
Відкриваємо роздрібний магазин, запускаємо pop-up магазинчик або продаємо на ринках
Сарі знадобилося 11 років, щоб серйозно задуматися про відкриття власного роздрібного бутика. Але це був не різкий стрибок – це був крок, до якого вона довго готувалася. Протягом розвитку свого бренду вона використовувала місцеві ринки, щоб краще дізнатися про своїх покупців, перевірити свої стратегії, здобути популярність і налагодити зв'язки в індустрії моди.
Після переїзду в Портленд її експеримент із роздрібною торгівлею піднявся на новий рівень. Вона орендувала місце для своєї крамниці на 3 місяці, перш ніж відкрити магазин на постійній основі. "Я завжди боялася відкривати свій власний магазин через великі витрати, особливо в Торонто. Це було просто недосяжно.", – зізнається Сара Донофріо.
У процесі роботи вона зрозуміла, що їй не завадять ще шість рук. Вона найняла студентку дизайнерського факультету для допомоги у роботі магазину. "Коли у вас є роздрібний магазин і марка одягу, вам просто необхідно навчитися розподіляти обов'язки, як це роблять багато підприємців. Мені знадобилося багато часу, щоб навчитися цьому. Я оплачую роботу співробітнику магазину, тому що мій власний час коштує набагато більше.", – каже Сара.
Це не означає, що потрібно підписувати договір оренди на 10 років на торгове приміщення, щоб ви могли продавати свій товар. Ви можете спробувати більш доступні та необтяжливі способи:
- Суборенда торгових майданчиків для розміщення тимчасового pop-up магазину.
- Міні-магазин в одному із відділів торгового центру.
- Дошка оголошень на ринках ремесел, моди та дизайнерських товарів.
- Стенди для продавців на таких заходах, як музичні фестивалі.
"Мені не подобалося керувати магазином", – каже Сара. Після такого досвіду вона закрила свою роздрібну точку. Магазин відволікав її від того аспекту бізнесу, який Сара любила найбільше – дизайну. Вона, як і раніше, продає товари безпосередньо клієнтам через веб-сайт, але значною мірою переключила увагу на оптові продажі.
Додаткова інформація на тему:
- Як організувати та відкрити pop-up магазин.
- Ремісничі виставки та ринки: керівництво по організації власних продажів для майстрів.
Вчимося у професіоналів: поради випускниці проекту "Project Runway"
Участь Сари в "Project Runway" принесла їй багато важливих уроків про себе та індустрію моди, яку вона вибрала.
Хоча Сара розуміла, що швидка реакція у цій сфері – це велика перевага, але вона думала, що можна також досягнути успіху, якщо вона матиме більше часу для маневру. Незважаючи на свій досвід у галузі розробки, вона була вражена тим, яку роботу змогли виконати її колеги-конкурсанти за короткий проміжок часу. "Для мене це був зовсім нереальний темп. Шкода, що моя найкраща робота не була показана по національному телебаченню.", – шкодує Сара.
Вона також зіткнулася з однією із найстрашніших речей, з якою доводиться стикатися будь-якій творчій особистості. Вона була виключена у четвертому турі, коли її купальник не знайшов позитивного відгуку у суддів.
Урок: ваша аудиторія – це ще не все
Але Сара також була здивована, коли побачила безліч твітів підтримки від нових шанувальників, які з'явилися під час шоу. "Цей проект навчив мене тому, що у кожного свій смак. Завжди знайдеться той, хто оцінить твою роботу", – каже вона.
Що Сара зробила далі? Вона пішла за власною порадою, залишилася творчою особистістю і займається тим, що у неї виходить найкраще: дизайном.
Бізнес Сари процвітає, тому що вона доклала всіх зусиль, щоб її мрія стала реальністю, подолала найсерйозніші випробування і дозволила кожному невірному кроку направити її в потрібний бік. Іноді ці повороти були дуже крутими, але, за її словами, тільки так можна зростати.