1$ у місяць за перші 3 місяці роботи Shopify-магазину

Друк на запит: малоризиковий спосіб продавати футболки, книги та багато іншого під замовлення


Друк на запит: малоризиковий спосіб продавати футболки, книги та багато іншого під замовлення

Незалежно від того, чи є ви художником, дизайнером чи підприємцем, свою творчість чи підприємливість ви можете втілити у фізичних товарах, які допоможуть вам монетизувати свою творчість.

Від футболок до плакатів, від рюкзаків до книг – найрізноманітнішим повсякденним товарам ви можете надати оригінального вигляду та почати продавати їх в інтернеті. Однак, якщо піти традиційним шляхом продажу товарів через інтернет із закупівлею та зберіганням інвентарю, у вас на складі може залежатися багато товарів, які не продаються.

Послуга друку на запит (print-on-demand) пропонує альтернативний варіант шляху продажу, уникаючи витрат часу та інвестицій, а значить – і ризиків, дозволяючи вам відразу починати продавати кастомну продукцію при невеликих інвестиціях.

Зміст
4. 1. Printful
4. 3. Gooten
4. 4. Printify
4. 5. ShineOn

Що таке «друк на запит» і як це працює?

Що таке "Друк на запит"?

Друк на запит — це бізнес, при якому вашим партнером виступає постачальник товарів, які не мають лейблів або іншого дизайну. При цьому постачальник готовий надрукувати на своїй продукції надісланий вами дизайн і навіть логотип. Тим самим ви стаєте власником кастомізованої продукції, продавати яку можна під своїм брендом.

Модель бізнесу друку на запит дозволяє вам не платити за товар доти, доки товар не буде запитаний (куплений) клієнтом, тому немає необхідності закуповувати продукцію без лейблів або тримати вже готові до продажу товари на своєму складі.

Крім того, весь процес від друку до доставки обробляється вашим партнером. З вашого ж боку потрібно лише кілька кліків мишею, щоб відправити запитаний покупцем товар на обробку своєму партнеру.

Послугу друку на запит можна використовувати для різних цілей:

  • Протестувати бізнес-ідею або нову лінійку продукції існуючого бізнесу без ризиків, пов'язаних із закупівлею інвентарю.
  • Монетизувати власну аудиторію. Наприклад, якщо ви блогер або популярна у соцмережах людина, ви можете пропонувати своїй аудиторії футболки або інші товари з власноруч виготовленим дизайном.
  • Створення товарів для будь-якої ніші покупців. Наприклад, для людей, які захоплюються іграми.
  • З легкістю друкувати унікальні товари – футболки, сумки, настінні шпалери, чохли для смартфонів, годинники, кухлі та інше. Унікальні товари можна відправляти як подарунки або просто залишити собі.
  • Продавати фотографії в інтернеті, розміщуючи їх на різній продукції, виставленій у каталозі веб-сайту вашої компанії.

В онлайн-бізнесі друку на запит гарантія якості дуже важлива. Завжди залишається ймовірність, що побачений клієнтом на екрані комп'ютера дизайн не буде саме таким на товарі. Втім, такі деталі можна залагодити зі службою підтримки вашого партнера, звернувшись до нього за порадою.

Відео-курс від команди Shopify:
Докладніше

Плюси та мінуси бізнесу друку на запит

Відкрити свій інтернет-магазин з моделлю бізнесу друку на запит – один із способів почати продавати без витрат. Але ця модель має не тільки плюси, а й мінуси.

ПлюсиМінуси
Показати все
Швидке виробництво товарів
Отримавши дизайн, ви зможете створити товар та виставити його на сайт за лічені хвилини.
Про доставку подбає третя сторона
Доставка та обробка замовлення здійснюється вашим партнером-постачальником. Після продажу товару ви відповідаєте лише за обслуговування клієнта.
Широкі можливості тестування

Оскільки фізично у вас немає на зберіганні інвентарю продукції, вам буде легко додавати або видаляти товари, тестувати ідеї або змінювати свій підхід.

Нижчий прибуток
Ваш прибуток за кожен проданий товар буде нижчим, ніж при закупівлі оптових партій продукції.
Слабкий контроль за процесом доставки
Складова вартість доставки може сильно змінюватись від різних товарів. Ваші можливості також обмежені тим, що ви не можете впливати на час доставки або використовувати індивідуальний підхід до доставки своїх товарів.

Як створити онлайн-магазин

1. Найміть дизайнера або придумайте дизайни самі

При розробці дизайнів для вашого бізнесу "друк за запитом" важливо врахувати потреби та уподобання вашої цільової аудиторії. Ви можете самостійно вигадувати унікальні дизайни, досліджувати поточні тренди та тематики у вашій ніші.

Якщо ви не маєте навичок у дизайні, розгляньте можливість найму професійного дизайнера або співробітництво з фрілансером.

2. Створіть макети дизайну для вибраної продукції

Виберіть асортимент товарів, які ви пропонуватимете для друку на запит, такі як футболки, світшоти, кухлі, постери та інші.

Використовуйте графічний редактор або онлайн інструменти, щоб створити макети дизайну для кожного виду товару. Врахуйте розміри, роздільну здатність та формати, необхідні для друку на вибраних товарах.

3. Створіть онлайн-магазин

Зареєструйтесь на e-commerce платформі – наприклад, на Shopify та створіть свій онлайн-магазин. Завантажте логотип своєї компанії, виберіть та налаштуйте відповідну тему магазину та створіть сторінки сайту. Потім додайте інформацію про ваш бізнес та контактні дані.

4. Встановіть у магазин додаток друку за запитом

Вивчіть доступні додатки в маркетплейсі Shopify, пов'язані з печаткою на запит. Виберіть відповідний додаток, встановіть його у свій магазин і виконайте необхідні налаштування.

Додаток дозволить вам інтегрувати ваш Shopify-магазин з постачальниками послуг друку на запит, автоматично передавати їм дані для друку та обробляти замовлення.

5. Додайте в магазин товари з принтами

Створіть сторінки товарів з макетами дизайну, з детальним описом, включаючи характеристики, розміри, кольори, доступні варіанти та ціни.

6. Використовуйте маркетинг для залучення відвідувачів

Розробіть маркетингову стратегію для просування вашого бізнесу "друк за запитом". Ви можете використовувати соціальні мережі, контент-маркетинг, електронну пошту та інші канали для залучення відвідувачів до вашого магазину. Створіть привабливі акції, знижки та програми лояльності, щоб стимулювати повторні покупки.

7. Обробляйте замовлення та надавайте підтримку покупцям

  • Отримуючи замовлення, обробляйте їх вчасно.
  • Забезпечте швидку та надійну доставку продукції.
  • Надайте відмінне обслуговування клієнтам, відповідаючи на їхні запитання та запити.
  • Регулярно взаємодійте з клієнтами, щоб зміцнити їхню лояльність до вашого бренду та отримати зворотний зв'язок.

Додатки друку на запит для створення кастомних товарів

Хоча, на перший погляд, багато додатків друку на запит можуть здаватися схожими, вам слід зважено все обміркувати перед тим, як вибрати собі відповідного партнера. Це можна зробити виходячи з видів продукції, можливих локацій для доставки та бажаних роздрібних цін.

Наприклад, вас може привабити низька вартість товару, але пізніше може виявитися, що доставка товару до ваших покупців може тривати 21 день.

Будьте обережні при виборі відповідного додатку. Щоб вам було легше орієнтуватися в їх різноманітності, вивчіть нижчевикладений список популярних сервісів, що охоплюють різні сценарії використання моделі бізнесу друку за запитом. Всі ці додатки безкоштовні (ви платите тільки при замовленні товару), до того ж вони інтегруються з Shopify.

Цей перелік у жодному разі не є вичерпним. Переглянути всі наявні додатки ви можете у магазині Shopify додатків.

Створити інтернет-магазин Shopify

Почніть свій бізнес зі створення онлайн-магазину на платформі Shopify - одного з лідерів e-commerce індустрії у США та Канаді.

3 дні безкоштовно, а потім 1$/місяць за перші 3 місяці його роботи.

1. Printful

Друк за запитом на одязі

Офіційний сайт: https://www.printful.com

Посилання на додаток: Printful

Додаток Printful популярний завдяки широкому вибору продукції та брендів (Gildan, American Apparel та ін.), простому генератору макетів та можливості використовувати власний бренд на продукції у вигляді стікерів, пакувальних листівок або кастомних вкладишів-нотаток.

Зокрема, для одягу Printful пропонує різноманітні методи друку. Ось деякі з них:

  • Прямий вид друку дозволяє наносити чорнило безпосередньо на готовий виріб, що особливо добре для простих дизайнів. В результаті, ви можете розміщувати розроблений дизайн у будь-якому місці виробу.
  • Метод вирізати та пошити іноді називають «друком по всій поверхні». Дизайн наноситься на частини матеріалу, а потім ці частини зшиваються в цілісний виріб для отримання безшовної композиції. Хоча початкові витрати можуть бути вищими, ніж витрати при використанні прямого друку, метод «вирізати і пошити» дозволяє створювати більш преміальну продукцію, яка коштує дорожче.
  • Вишивка, мабуть, найскладніша техніка друку, тому що кінцевий продукт є вишивним дизайном з 3D-ефектом. Такий метод друку найбільше підходить для простих композицій з використанням лише кількох кольорів, а також для продукції, яка традиційно має вишиті малюнки, наприклад, капелюхи.

Ви також повинні пам'ятати про додаткові параметри, які також впливають на ціну виробу. Наприклад, друк на рукаві зазвичай вимагає сплати додаткової вартості понад базову.

Крім одягу Printful пропонує послуги з друку на подушках, кружках, постерах у рамах, фартухах, рушниках та багато іншого.

2. Lulu Direct

Lulu Express - Shopify додаток для друку на запит

Офіційний сайт: https://www.lulu.com

Посилання на додаток: Lulu Direct

Lulu Direct – це платформа для публікації та розповсюдження ваших власних друкованих та електронних книг.

Додаток дозволить вам вибрати відповідний розмір книги, тип палітурки та якість паперу для друку власної книги.

Хоча вбудованого редактору оформлення книги немає, Lulu Xpress пропонує завантажити шаблони, які допоможуть на початку роботи. Додаток навіть допоможе вам розрахувати вартість вашого майбутнього проекту, включаючи різні методи доставки та знижки на оптові закупівлі.

3. Gooten

Gooten - Shopify додаток для друку на запит на різних товарах

Офіційний сайт: https://www.gooten.com

Посилання на додаток: Gooten

Як і Printful, додаток Gooten може запропонувати широкий спектр товарів, серед яких – календарі та лежаки для собак.

Однак, оскільки Gooten використовує міжнародну мережу постачальників, різниця в якості товарів та способах доставки є великою. Але це означає і нижчі ціни як на самі товари, так і на їх доставку.

Gooten має інтуїтивно зрозумілий редактор зображень, який дає гарне уявлення про те, як виглядатиме товар з вашим принтом.

4. Printify

Printify - додаток для друку на запит на ювелірних виробах, годинниках, пляшках з водою та інших унікальних товарах

Офіційний сайт: https://printify.com

Посилання на додаток: Printify

Printify — це ще один Shopify-додаток, що надає сервіс друку за запитом. В якості товарів для принта ви можете вибрати футболку або толстовку.

У Printify примітно те, що міжнародна мережа постачальників додатку пропонує ряд унікальних безбрендових товарів, які ви навряд чи знайдете десь ще. Наприклад, це – ювелірні вироби, годинники, взуття, пляшки із водою. Загалом, додаток може похвалитися більш ніж 200 товарами, на яких ви можете друкувати свої дизайни.

Printify можна використовувати безкоштовно, але також доступна і преміум-підписка вартістю 29$/місяць, яка дасть вам 20% знижки на всі товари, що є гарною пропозицією на етапі розширення вашого бізнесу.

5. ShineOn

ShineOn – додаток для друку на запит на преміум-товарах

Офіційний сайт: https://shineon.com

Посилання на додаток: ShineOn

ShineOn пропонує сервіс друку на запит з продукцією преміум-класу, такою як прикраси, намиста, браслети, годинники та багато іншого. Така продукція дозволить отримувати більшу маржу, ніж популярна, але менш профітна – футболки або посуд.

Також, ShineOn здійснює швидку доставку товарів покупцям із США та ЄС.

Щоб полегшити старт вашого бізнесу, ShineOn пропонує не тільки підтримку, а й навчальні матеріали про додаток та організацію самих продажів.

Як створювати дизайни, якщо ви не дизайнер

Зрозуміло, що дизайн вашої продукції грає вирішальну роль успіху у її продажу. Але не обов'язково бути дизайнером, щоб створювати оригінальні дизайни. Є багато способів замовити або створити власний дизайн, якщо ви розумієте кілька ключових концепцій, які допомагають ефективно працювати з дизайнерами.

По-перше, потрібно знати про особливості файлу для друку. Під час обговорення роботи з дизайнером слід зазначити, що майбутній дизайн призначений для використання у якості принта. Для дизайнера це означає, що, в ідеалі, малюнок має бути у якості 300 пк/дюйм (DPI або PPI), мати прозорий фон і відповідати іншим нюансам дизайну для друку на запит.

Зверніть увагу, що специфікації файлу для друку можуть змінюватись в залежності від принтера та іншої техніки друку. У разі сумнівів, надішліть дизайнеру технічну специфікацію друку конкретного товару та інструкції, запропоновані програмою. Так дизайнер володітиме повним контекстом про те, відповідно до яких саме параметрів потрібно підготувати дизайн.

Розроблене зображення дизайну має бути досить великим – не менше за реальний його розмір на товарі. Не страшно, якщо дизайнер підготує його надто великим. Але якщо зображення виявиться меншим за реальне, то при його збільшенні до потрібних розмірів якість картинки може погіршитися.

Якщо вам потрібно виправити якісь деталі в готовому дизайні, ви можете скористатися програмою Photoshop або, наприклад, безкоштовною альтернативою – редактором Pixlr.

Pixlr – безкоштовна програма для створення дизайну

Де знайти дизайнерські ідеї та дизайнерів

Ідеальний варіант – якщо ви самі дизайнер або знаєте, де знайти хорошого дизайнера. Але навіть якщо ви не знаєте, де шукати талановитих фахівців, не засмучуйтесь. Ви цілком можете знайти відповідного виконавця на аутсорсингу.

В інтернеті є такі біржі фрілансерів-дизайнерів як Behance або 99 Designs, які цілком здатні створювати слушні роботи, якщо ви надасте виконавцю чіткі інструкції. Наприклад, ось як можна додати ясності в дизайн-проект:

  • Поділіться з виконавцем думкою про свою аудиторію. Розкажіть дизайнеру, що являє собою ваш товар і яка у вас аудиторія. Також може допомогти показ вашого сайту, якщо він є.
  • Чітко поясніть, чого хочете. Використовуйте кожен крок аппрувінгу дизайнерської роботи (ви повинні домовитися з дизайнером хоча б на 2 або 3 кроки перевірки роботи / внесення поправок) для того, щоб переглянути свої погляди на готовий результат та принципи, яких ви намагаєтесь дотримуватися. Постарайтеся оформити свої думки про необхідні редагування найбільш чітко і зрозуміло, щоб дизайнер отримав від вас конкретні завдання, а не розмите уявлення.
  • Наведіть приклади для натхнення. Дайте виконавцю посилання на дизайн чи попередні роботи, які вам подобаються.

Є багато талановитих дизайнерів, тому пошук – це не найскладніше завдання. Складніше зрозуміти, в першу чергу, що саме хочете створити ви.

Кінцевий результат повинен подобатися вашій цільовій аудиторії. Щоб знайти натхнення для дизайну, ви можете скористатися соціальними мережами, такими як:

  • Pinterest
  • Facebook
  • Subreddits
  • Портали, які часто відвідують ваші потенційні клієнти

У якості бази для свого майбутнього дизайнерського рішення ви можете використати опублікований контент, дизайнерські начери або обговорення будь-якого концепту, який вже знаходить відгук у цільової аудиторії. Але обов'язково переконайтеся, що запозичуючи чужі думки ви не порушуєте чиїхось прав.

Щоб перевірити, наскільки гарна ваша дизайнерська ідея, ви можете обговорити її зі своєю потенційною аудиторією у соціальних мережах:

  • Публікуйте свої роботи на власній Facebook сторінці або в групах.
  • Використовуйте опитування в Instagram, щоб отримати відгуки.
  • Поділіться ескізами своєї роботи у відповідному розділі Subreddit.
Створити інтернет-магазин Shopify

Почніть свій бізнес зі створення онлайн-магазину на платформі Shopify - одного з лідерів e-commerce індустрії у США та Канаді.

3 дні безкоштовно, а потім 1$/місяць за перші 3 місяці його роботи.

Поради щодо запуску бізнесу друку на запит

Використання послуги принта на запит може бути простіше, ніж керування власним інвентарним запасом. Але є деякі унікальні особливості цього бізнесу, про які вам потрібно знати. На щастя, більшість проблем вдається вирішити завдяки творчим рішенням.

1. Завжди замовляйте зразки

Гарантія якості важлива, коли ви збираєтеся створити бізнес із продажу товарів із принтом у своєму онлайн-магазині. Завжди залишається ймовірність, що щось загубиться при переведенні дизайну на продукцію. І товар, який бачить покупець у себе на екрані, не повністю відповідатиме реальному товару. Але, у будь-якому випадку, ви можете звернутися до свого постачальника з приводу будь-яких неточностей, щоб виправити їх.

Ви хотіли б, щоб ваші товари виглядали саме так, як ви того бажаєте? Кращий спосіб досягти цього – стати своїм власним клієнтом, щоб на власні очі випробувати те, як це – замовляти продукцію, яку ви виробляєте. Деякі додатки, наприклад Printful, навіть пропонують знижку до 20% або безкоштовну доставку, тому скористайтеся такою можливістю.

2. Ставтеся до доставки стратегічно

Навіть якщо ви відправляєте товари самостійно, доставка, як і раніше, пов'язана з деякими складнощами у вигляді термінів та витрат, а також встановлення вірних очікувань у своїх клієнтів.

Ви повинні бути впевнені, що при розрахунку часу доставки ви врахували час, необхідний для друку принта на виробі. Якими б не були терміни доставки, не забудьте додати 2-4 дні на виробництво (або більше, якщо це вимагає виробничий процес).

Завжди повідомляйте своїм клієнтам терміни доставки, інакше в поштовій скриньці служби підтримки накопичуватиметься багато листів із запитаннями. Вкажіть приблизний час доставки на сторінці запитань або подумайте про те, щоб створити окрему сторінку з описом нюансів доставки товарів до споживача.

По можливості, постарайтеся частково або повністю покрити витрати на доставку вашою роздрібною ціною. Рік за роком дослідження показують, що несподівані витрати на доставку, додані при оформленні замовлення, можуть відлякати клієнтів від покупки. Крім того, безкоштовна доставка сприяє досягненню низки інших маркетингових цілей:

  • Безкоштовна доставка – чудовий спосіб для підвищення продажів, навіть якщо ви можете запропонувати безкоштовну доставку лише для деяких регіонів.
  • Умовна безкоштовна доставка (коли її можна отримати лише витративши певну суму в магазині) спонукає клієнтів додавати в кошик більше товарів, щоб досягти граничного значення.
  • Ви можете виправдати тривалий час доставки тим, що вона є безкоштовною. Багато клієнтів готові чекати на замовлення трохи довше, якщо знають, що це заощадить їм трохи грошей.

3. Створюйте макети, що демонструють вашу продукцію

Хоча моделі можуть допомогти вам зробити привабливі фотографії ваших товарів, макети також можуть бути ефективною альтернативою і стати важливою частиною ваших сторінок товарів.

Багато додатків друку на запит можуть допомогти в створенні власних макетів, демонструючи вашу продукцію на людині або у вигляді плоского макета. Але також є інші сервіси і безліч безкоштовних макетів, які можуть оживити вашу продукцію.

Макети – це те, що продаватиме ваші товари вашій аудиторії. Тому варто розглянути варіант та купівлю макетів. Наприклад, сервіс Placelt дозволяє створювати макети фото та відео по 8$ за макет. Якщо ви знаєте основи Photoshop або інші редактори фотографій, ви можете створити макет самостійно, скориставшись шаблонами з Mockup World або Behance .

Створення макетів для бізнесу друку на запит

4. Зосередьтеся на ніші з метою спрощення майбутнього маркетингу

Маркетинг – це те, що зрештою визначає успіх вашого бізнесу. Якщо ви орієнтовані на всіх відразу, то насправді ви не зможете продати нікому. Ось чому такий важливий фокус, незалежно від того, яку тактику ви використовуєте.

Наявність чітко визначеної аудиторії може дійсно допомогти у створенні продукції, що користується підвищеним попитом, знизити витрати на залучення клієнтів і максимізувати потенційний прибуток, тому ваші маркетингові рішення про націлення на аудиторію будуть більш сконцентровані.

Ще краще, якщо ви можете створити власну аудиторію за допомогою рекламних прийомів. Тоді, навіть якщо ваші товари зміняться в майбутньому, ви все одно не втратите своїх постійних клієнтів.

Існує безліч можливостей для маркетингу. Ось кілька ідей, з яких можна розпочати:

  • Створіть обліковий запис у Instagram і створюйте/модеруйте контент для своєї цільової аудиторії. Набирайте підписників, використовуйте хештеги, що набирають найбільшу кількість лайків, і вибудовуйте стосунки зі своїми потенційними клієнтами.
  • Запускайте рекламу на Facebook, орієнтуючись на інтереси ваших цільових клієнтів. Ви також можете використовувати рекламу у Facebook для тестування своїх ідей. Це коштуватиме вам лише 10$, за які ви зможете отримати відповідь, чи знаходить ідея відгук у аудиторії.
  • Збирайте ємейли своїх відвідувачів, щоб продовжувати пропонувати їм свої товари, але вже без витрат на рекламні сервіси.
  • Подаруйте свої товари відомим людям, які можуть зробити внесок у впізнаваність вашої продукції і тим самим допомогти у продажах.

Збільшення аудиторії ваших постійних клієнтів є обов'язковою умовою для побудови довгострокового бізнесу, чи то друк на запит або інший бізнес.

5. Створіть свій власний інтернет-магазин

Якщо ви вирішили зайнятися бізнесом друку на запит, ви зможете продавати їх на різних майданчиках, які спеціалізуються на продажу кастомних дизайнів. Наприклад, майданчики RedBubble та Zazzle пропонують послуги друку на запит для тих, хто створить свій магазин на їхній платформі. Також, ви можете продавати свої принти через Etsy, eBay та Amazon.

Ці торгові майданчики мають свої переваги:

  • Amazon має 300 млн. активних клієнтів у всьому світі, що дозволить вам привернути увагу до своїх товарів.
  • Etsy має понад 80 млн. активних покупців.
  • Zazzle має гарну репутацію, розмістивши сотні мільйонів товарів з моменту свого заснування у 2005 році.

Торгові майданчики надають покупцям вибір та простий спосіб пошуку товарів. Але чого вони не роблять, то це не дають вам досвід ведення торгового бізнесу.

Коли ви створюєте власну фірмову вітрину магазину на платформі електронної комерції, такої як Shopify, ви можете контролювати весь процес свого бізнесу: як виглядає та сприймається ваш магазин, як люди можуть взаємодіяти з вами, як вони дізнаються про ваш бренд. Він також пропонує інтеграцію з провідними додатками друку на запит. Все знаходиться в одній адміністративної панелі. Не кажучи вже про нижчі комісійні, які ви платитимете, володіючи власним магазином.

Покупцям, які не є лояльними до великих брендів, таких як Etsy або Amazon, налаштовані шукати їм альтернативи. В даному випадку ваш бренд має шанси на успіх. Їхній список електронних адрес, ремаркетингові оголошення та профілі у соціальних мережах допоможуть підтримувати зв'язок з ними та побудувати відносини, що виходять за межі вашого сайту.

Створюйте, тестуйте, продавайте, розвивайтеся

Бізнес друку на запит дозволяє новим підприємцям розпочати свою справу або перевірити свої ідеї без витрат на закупівлю інвентарного запасу продукції.

Якщо одна з ваших ідей реалізується і ви почнете генерувати значну кількість продажів, ви завжди можете перейти від моделі бізнесу друку за запитом до створення власного інвентарного запасу готових виробів або одночасно шукати нові способи розширення своєї аудиторії. Вибір за вами.

Запитання та відповіді про бізнес друку на запит

Як найкраще розпочати бізнес друку на запит?

Якщо ви плануєте розпочати бізнес друку за запитом, почніть з вибору ніші та продукції, яку ви хочете продавати. Потім підготуйте дизайн та веб-сайт. Після цього знайдіть відповідний додаток друку на запит та додайте продукцію до свого магазину. Як тільки ви почнете просувати свій сайт, ви почнете отримувати замовлення, а постачальник послуг друку подбає про їх виконання.

Скільки грошей можна заробити на друку на запит?

Скільки ви заробите на бізнесі, пов'язаному з друком на запит, залежить від цільового ринку, його потреб, попиту на продукцію та сезонності. При визначенні того, скільки ви можете заробити, вам доведеться враховувати ціну продажу, комісійні постачальнику послуг друку та обсяг замовлень.

Які товари найкраще продавати у бізнесі друку на запит?

Існує низка товарів, які можна продавати за допомогою друку на запит. Деякі з популярних товарів, що продаються на запит – футболки, кепки, кружки, настінні принти та плакати, сумки на шнурках та з тканини, толстовки, рушники, чохли для телефонів, блокноти, подушки та легінси.

Автор статті висловлює особливу подяку UX-менеджеру Shopify Кайлу Ховарду (Kyle Howard) та власниці Passion Fruit Ліз Бертореллі (Liz Bertorelli) за те, що вони поділилися своїм досвідом для створення цієї статті.

Про автора : Бравін Кумар (Braveen Kumar) є членом команди по контенту Shopify, в якій він створює матеріали, які можуть допомогти підприємцям-початківцям розпочати і розвивати свій власний бізнес.

Ілюстрації Євгенії Мелло (Eugenia Mello)

Створити інтернет-магазин Shopify

Почніть свій бізнес зі створення онлайн-магазину на платформі Shopify - одного з лідерів e-commerce індустрії у США та Канаді.

3 дні безкоштовно, а потім 1$/місяць за перші 3 місяці його роботи.


Зміст
Друк на запит: малоризиковий спосіб продавати футболки, книги та багато іншого під замовлення
Зміст
4. 1. Printful
4. 3. Gooten
4. 4. Printify
4. 5. ShineOn