Заробляти на життя кар'єрним художником — це більше, ніж просто створювати гарні витвори мистецтва. Це передбачає розуміння того, як формувати аудиторію, як оцінювати твори мистецтва та знати спеціальні вимоги до доставки творів мистецтва. Це означає думати як підприємець.
До появи платформ електронної комерції художники покладалися на сторонніх галеристів, агентів та продавців для поширення своїх робіт. Сьогоднішні інструменти для авторів дозволяють незалежним художникам володіти своїми каналами розповсюдження, створюючи та продаючи свої твори в Інтернеті на своїх умовах.
Ці зміни дозволили галеристам та кураторам знаходити контакт з великою кількістю художників та почати продавати репродукції через Інтернет, щоб охопити ширші ринки.
Незалежно від того, чи є ви творцем або агентом, що бажає заробляти гроші в Інтернеті, продаючи твори мистецтва, це покрокове керівництво навчить вас, як продавати твори мистецтва онлайн, з порадами успішних галеристів та художників.
У наступних розділах ми розглянемо основи продажу творів мистецтва як для початківців, так і для досвідчених художників. Вивчіть інформацію кожного розділу, включаючи роботу з принтерами та боротьбу з плагіатом.
Художниця Марія Камар у своїй майстерні
Незалежно від того, яким видом мистецтва ви захоплюєтеся – оригінальними акриловими картинами, цифровими репродукціями чи скульптурою – у цій статті є корисні поради для кожного художника. Почитайте експертні поради від галериста Spoke Art Кена Хармона, власника Ferme à Papier Кет Сето та художниці Марії Камар, також відомої як Hatecopy. Ці експерти проведуть вас через кожен етап: від вивчення того, як продавати картини в Інтернеті, до відтворення ваших робіт на сувенірній продукції.
1. Виберіть свою бізнес-модель: продавайте свої твори мистецтва чи роботи інших художників
Є два способи продавати мистецтво в Інтернеті: створювати чи курирувати. Кет побудувала свою кар'єру обома способами: створюючи та продаючи свої власні роботи, а також представляючи роботи інших художників у своєму бутику. Який із способів підійде вам?
Створюйте та продавайте своє власне мистецтво
Як художник, ви є творцем, який створює оригінальні витвори мистецтва, репродукції оригіналів або цифрові витвори мистецтва. Продавати їх ви можете безпосередньо своїм клієнтам чи опосередковано через галерею, роздрібного партнера чи агента.
Художникам ще ніколи не було так легко продавати безпосередньо: нові інструменти для авторів з'являються майже щодня.
Художниця Марія Камар управляє власним інтернет-магазином, де вона продає репродукції та інші товари без посередників та зберігаючи свої витрати на низькому рівні. Але вона також спирається на співпрацю з досвідченими галереями, щоб виставляти та продавати оригінальні витвори мистецтва там.
Якщо ви тільки навчаєтеся продавати картини онлайн, не забувайте, що галереї можуть представити ваші роботи новій аудиторії. У них також може бути доступ до ресурсів та фахівців, які допоможуть просувати, виставляти, обробляти та відправляти покупцям витвори мистецтва.
Курируйте роботи інших художників
Якщо ви особисто не художник, але у вас чудове око та любов до світу мистецтва, ви все одно можете зайнятися продажем творів мистецтва у якості куратора.
Деякі художники, можливо, не займаються маркетингом або не шукають кращого способу продавати витвори мистецтва в Інтернеті. Натомість вони покладаються на галеристів, кураторів та партнерів із роздрібної торгівлі у вирішенні цього аспекту бізнесу. Будучи партнером художників, ви отримуєте відсоток від продажної ціни в обмін на свої бізнес-знання та послуги.
Є кілька способів працювати з художниками над продажем їх творів онлайн — чи то продаж оригіналів чи репродукцій, чи ліцензування робіт для друку на товарах, чи використання мистецьких робіт у публікаціях. «Більшість галерей пропонують стандартну галузеву ставку 50% за оригінальне мистецтво», - говорить галерист Кен Хармон. «Художник надає витвір мистецтва, ми робимо все можливе, щоб продати його».
2. Вирішіть, що продавати: оригінальні витвори мистецтва чи репродукції
Найкращий спосіб продати своє мистецтво онлайн залежатиме від характеру вашого мистецтва та обраного вами носія. Ви можете продавати сам витвір мистецтва, його репродукцію або те й інше.
Художники, що використовують класичні матеріали та продають свої роботи за високими цінами, можуть, наприклад, віддати перевагу тільки оригіналам, тоді як цифрове мистецтво, яке можна відтворити без втрати якості, відмінно підходить для гравюр і сувенірної продукції. Однак більшість творів мистецтва, створених у 2D-середовищі, мають кілька варіантів необмежених продажів однієї й тієї ж роботи.
Розглянемо такі формати:
- Оригінальне мистецтво: картини, малюнки, ілюстрації (ви можете продавати як оригінальні витвори, так і репродукції).
- Друк обмеженим або відкритим тиражем: у рамці, без рами або друк на полотні.
- Цифрове мистецтво або цифрові завантаження: шпалери для робочого столу, шаблони, твори мистецтва і т.д.
- Мистецтво на замовлення: зроблено на замовлення на запит клієнта або на замовлення компанії.
- Товари: ваші витвори мистецтва надруковані на капелюхах, чохлах для iPhone, куртках, футболках, значках, вітальних листівках, канцелярських товарах і т.д.
- Принти: на тканині, обгортковому папері або шпалерах.
- Ліцензування: «здача в оренду» робіт іншим брендам або виданням (відмінно підходить для ілюстраторів та фотографів).
- Співпраця з брендами: лімітована колекція продається через магазин бренду-партнера.
Художник з-поміж корінних народів Патрік Хантер створює доступні за ціною репродукції своїх робіт на таких товарах, як вітальні листівки та одяг.
Деякі матеріали, такі як скульптура, важче відтворити або використовувати у комерційних цілях. Але для тих, у кого немає можливості сканувати і роздруковувати, все ж таки є способи отримати додатковий дохід від одного дизайну. Наприклад, при виготовленні виробів з глини можна використовувати ту саму форму для створення однакових виробів, а 3D-моделі можна створювати знову і знову за допомогою 3D-принтера.
Репродукції творів мистецтва: відкрите видання та обмежене видання
Мистецтво Hatecopy прикрашає одяг та інші товари на власному сайті Марії
Відтворення творів мистецтва на футболках, куртках або у вигляді репродукцій означає, що одна робота може давати плоди нескінченно або протягом обмеженого часу. Є два способи продати свої витвори мистецтва у вигляді репродукцій: відкрите видання та обмежене видання.
Що таке відкрита версія?
Відкрите видання означає друк та продаж необмеженої кількості продукції (репродукцій чи копій оригінального твору).
Переваги
- Ви можете продовжувати отримувати прибуток від одного твору мистецтва нескінченно, поки на нього все ще існує попит.
- Ваше мистецтво може поширитися всюди за допомогою задоволених клієнтів, які ніколи не стикаються із попередженням «товару немає».
Недоліки
- Необмежена доступність ваших творів може знецінити вашу роботу загалом.
Що таке обмежене видання?
Обмежене видання означає друк лише певної кількості копій, перш ніж їхнє копіювання припиниться. Вони часто пронумеровані та підписані художником, щоб підвищити цінність та справжність.
Переваги
- Ефект багато в чому подібний до ефекту обмеженої за часом пропозиції: створення відчуття дефіциту та терміновості — відмінна маркетингова стратегія.
- Обмежена доступність підвищує цінність витвору мистецтва, а це означає, що ви можете продавати копії за вищими цінами.
Недоліки
- Оскільки попит перевищує пропозицію, виникає вторинний ринок, на якому покупці перепродують вироби за завищеними цінами.
Цей принт від Van Orten Design випущений обмеженим тиражем у 100 екземплярів і доступний на веб-сайті Spoke
Spoke часто вибирає стратегію обмеженого випуску. «Ми дуже старанно працюємо, щоб знайти речі, які будуть особливими для продажу. До особливих речей слід ставитися по-особливому», – каже Кен.
Щоб звести до мінімуму перепродаж, Spoke обмежує кількість продажів певних копій на одного клієнта. "Переконатися, що справжні фанати дійсно можуть отримати те, що ми продаємо, завжди є пріоритетом", - говорить Кен.
3. Сфотографуйте та відскануйте свою роботу
Чітке і точне фотографування та представлення вашої продукції є важливим для будь-якого малого онлайн-бізнесу. Не маючи можливості відчути товар, потенційні клієнти повинні отримати уявлення про те, що вони купують за допомогою чітких та детальних зображень.
Продаж витворів мистецтва через Інтернет не є винятком. "Якщо у вас поганий імідж вашої роботи або зображення не відображає її точно, вам буде складніше її продати", - говорить Кен. «Або вам доведеться мати справу з незадоволеними клієнтами і обробляти повернення» .
Продаж фотографій
Фотографування предметів мистецтва трохи складніше, ніж інших товарів, і базове налаштування освітлення все одно може викликати відблиски або нерівномірність кольору. Подумайте про те, щоб найняти професіонала для зйомки більших робіт чи творів мистецтва з тривимірними елементами чи глянсовими поверхнями.
Фотографії, що зображують ваші товари чи твори мистецтва у просторі чи сцені, допомагають надихнути ваших клієнтів і передати масштаб. Ferme à Papier
Якщо ви продаєте сувенірну продукцію або інші товари, на яких представлені твори мистецтва, до них застосовуються загальні правила фотографування товарів. Робіть чіткі знімки з різних ракурсів, а також знімки зі збільшенням, щоб показати текстуру та деталі. Фотографії способу життя (ваш товар у сцені) відмінно підходять для показу на вашій домашній сторінці та в соціальних мережах і допомагають передати масштаб.
Сервіси друку на запит часто надають макети зображень із вбудованим у них вашим витвором мистецтва. Такі макети можна використовувати на сторінках вашого товару замість основної фотографії або на додаток до неї.
Сканування творів мистецтва на продаж
Для 2D-робіт Кен рекомендує сканування як доступну та ефективну альтернативу фотографії. "Найекономічно ефективніший спосіб зробити це - купити настільний сканер, відсканувати роботу частинами і об'єднати її в цифровому вигляді", - говорить він. "Якщо у вас є твір з глянцевим покриттям або смолою, то буде трохи складніше це зробити, але для більшості робіт на полотні або папері це досить легко". У разі більш складних сканувань можуть допомогти галереї та інші поліграфічні послуги.
В обох випадках вам потрібно, щоб кінцевий товар якомога точніше відображав вашу роботу, щоб ви могли використовувати її у своєму портфоліо або продавати у вигляді принтів чи цифрового мистецтва.
Детальніше :
- Посібник з самостійного ідеального налаштування фотографії товару
- Повний посібник з фотографування для онлайн-магазину
4. Використовуйте принтер, щоб друкувати принти своїх творів мистецтва
Розуміння того, як продавати копії ваших творів мистецтва, зводиться до того, щоб добре поводитися з принтером, будь то домашній струменевий принтер або компанія, яка виконує це завдання за вас. Існує безліч варіантів від «зроби сам» до «автономних дій», які допоможуть вам продавати репродукції творів мистецтва та інші товари своїй аудиторії.
Самостійний друк принтів
Можна почати продавати власні твори мистецтва, самостійно створюючи якісні копії (принти) за допомогою високоякісного паперу, чорнила та домашнього офісного принтера. Для нового художника цей метод може знизити витрати, але може виявитися нестійким у міру масштабування бізнесу з часом.
«Спочатку я роздруковувала, упаковувала та доставляла вручну кожен замовлений плакат», – каже Марія. «У якийсь момент обсяг став настільки великим, що я не мала часу малювати. Я проводила всі свої дні у роботі над доставкою та транспортуванням».
Цей метод зазвичай обмежується продажем репродукцій на папері, але деякі спеціальні домашні принтери дозволяють друкувати на полотні або тканині спеціально призначеної для цієї мети.
Використання поліграфічної компанії
Місцева або онлайн-друкарня може масово відтворити вашу роботу і навіть запропонувати оптові знижки, якщо ви друкуєте багато одних і тих самих творів. Це може бути найкращим способом продавати витвори мистецтва онлайн, якщо у вас є невеликий каталог і великий обсяг продажів цих творів.
При використанні цього методу ви, як і раніше, нестимете відповідальність за упаковку та доставку копій, які ви продаєте онлайн. Але ці компанії часто можуть виготовляти високоякісні копії завдяки досконалішим принтерам.
Художниця та власниця магазину Кет Сето часто друкує великі партії для випусків колекцій. Хоча вона і користується послугами друку на запит, копії спочатку доставляються в її студію, а не відправляються безпосередньо покупцю. «Важливо, щоб ми були останніми, хто перевіряв, упаковував та відправляв продукцію нашим клієнтам», – каже вона.
Друк на запит
Друк на запит — це найбільш зручний та універсальний варіант, а також найпростіший спосіб продавати витвори мистецтва онлайн, особливо якщо ви плануєте продавати свої роботи, надруковані на сувенірах, таких як футболки чи кепки.
Сервіси друку на запит зазвичай інтегруються з вашим Shopify-магазином у вигляді додатку. Коли користувач розміщує замовлення, додаток відправляє інформацію до сервісу, який запускає процес друку та відправляє товар безпосередньо покупцю. Це відмінний варіант для бюджетного продажу творів мистецтва, оскільки не потрібно вкладати кошти в обладнання або інвентарний запас.
Коли кількість замовлень перевищила її можливості самостійно друкувати та надсилати роботи, Марія перейшла на використання компанії, яка займається друком на запит. "Все, що мені потрібно зробити, це завантажити свої роботи і дозволити їм зробити всю роботу за мене", - каже вона. «Тепер я можу зосередитися на створенні творів мистецтва та спілкуванні з людьми».
Товари друку на запит не обмежуються паперовими копіями. Ваш витвір мистецтва можна надрукувати на різних предметах продажу: від чохлів для телефонів до наліпок.
Попросіть зразки у постачальника послуг друку за запитом, щоб перевірити кольори та якість друку. Це особливо важливо, якщо товари будуть відправлятися одразу вашим клієнтам.
5. Створіть свій бренд художника
Коли ви починаєте продавати свої витвори мистецтва, ваш бренд може розвиватись як природне продовження вашої діяльності. Вибраний вами стиль та середовище визначать вас як художника, і вже тільки завдяки цьому ви природним чином залучите шанувальників та покупців. Однак є багато рішень, які вам потрібно буде прийняти свідомо, коли ви почнете думати про себе як про бізнесмена, так і як про художника.
Оскільки мистецтво – це особиста, а іноді й емоційна покупка, історія вашого бренду як художника може вплинути на чиєсь рішення про покупку. Інші бізнес-активи, такі як упаковка і дизайн сайту, повинні відображати або доповнювати візуальну естетику самої роботи.
Робота над брендингом має ґрунтуватися на відповідях на такі питання:
- Ви створюєте та продаєте витвори мистецтва під своїм ім'ям, псевдонімом чи торговою маркою?
- Як ви розповісте історію про бренд? Яку частину своєї особистої історії ви відкриєте?
- Чи є у вас місія, цінності чи ціль, яку ви хочете донести через свій бренд?
- Крім самого мистецтва, який візуальний напрямок вашого бренду? Який тон вашого спілкування?
- Які брендингові ресурси вам потрібні? Навіть не маючи дизайнерських навичок або бюджету для наймання графічного дизайнера, ви можете створити логотип за допомогою сервісу зі створення логотипів та виконати дизайн брендингу за допомогою безкоштовних та простих інструментів.
Відповіді на ці запитання допоможуть вам створити посібник з брендингу, який ляже в основу дизайну веб-сайтів, маркетингових матеріалів тощо. Якщо ви почнете масштабувати свій бізнес, цей посібник допоможе вам підтримувати узгодженість бренду, делегуючи завдання персоналу або іншим партнерам.
Історія вашого бренду може з'являтися у різних місцях, включаючи контент у соціальних мережах, вставки на упаковці та на сторінці «Про компанію» вашого веб-сайту, як, наприклад, сторінка австралійської художниці Сари Мільякко.
Багато художників створюють базу шанувальників на основі своїх онлайн-акаунтів або особистих брендів, що тісно пов'язані з їхнім мистецтвом. Тетяна Кардона, також відома як «Жіноча алхімія», вирішила поставити своє обличчя у центр своєї стратегії у соціальних мережах.
Для Кет справи, найближчі її серцю, займають центральне місце у її бренді. Цінності бренду Кет впливають на типи проектів, які вона реалізує з іншими брендами та клієнтами. "Я думаю, що у співпраці важливо не тільки залишатися вірною своєму бренду, - каже вона, - але і вміти слухати і проявляти ініціативу стосовно того, з ким ви співпрацюєте".
Детальніше :
- Як створити свій власний бренд з нуля за 7 кроків
- Що таке індивідуальний бренд? 7 кроків до побудови вашого бізнесу
6. Встановіть роздрібні ціни на свою продукцію
Встановлюючи роздрібну ціну на витвори мистецтва, враховуйте більш суб'єктивні аспекти, такі як вартість, попит та популярність витвору мистецтва чи художника. Pexels
Як продавати мистецтво онлайн та заробляти на цьому гроші? Заробляти на життя працюючим художником можна, якщо ви знаєте, як цінувати та оцінювати свою роботу. Ціноутворення мистецтва є складним завданням, оскільки воно не обов'язково чітко вписується у типові стратегії ціноутворення.
Ціни на оригінальне мистецтво
Ведення будь-якого бізнесу, який буде стійким у довгостроковій перспективі, передбачає певний момент отримання прибутку. Щоб досягти цього, вам потрібно відповідним чином оцінити своє мистецтво. Якщо ви тільки починаєте експериментувати з тим, як продавати своє мистецтво, і у вас немає широкої популярності, ви можете почати з простої формули оцінки вашого оригінального мистецтва:
Ваші витрати на продаж та збут виробу + витрати на матеріали + інші витрати + ваша націнка (прибуток) = роздрібна ціна
При використанні цього методу корисно враховувати час, який ви витратили створення картини. Для художників характерно недооцінювати свій час та працю, особливо на початку.
Наведена вище формула може не працювати, так як цінність мистецтва суб'єктивна і не обов'язково залежить від конкретних деталей, як-от вартість матеріалів чи трудовитрати. Відомі художники можуть отримати набагато більше за твір, вартість створення якого приблизно така сама, як у нового художника. Перевірте ринок, порівняйте свої ціни із цінами аналогічних виконавців аналогічного рівня та скоригуйте їх відповідним чином.
Ви можете співпрацювати з галеристами, які є експертами в оцінці творів мистецтва, щоб встановити ціну, яка буде мати сенс для вас, галереї та ринку. Зверніть увагу, що галерея буде брати комісію з роздрібної ціни під час продажу картин через Інтернет та офлайн.
Ціни на художні репродукції
Продаж принтів або інших видів репродукцій може здійснюватися за більш простою формулою ціноутворення:
Вартість друку + ваші витрати на продаж та збут копії + інші витрати + ваша націнка (прибуток) = роздрібна ціна
Ваша націнка може залежати від того, чи продаєте ви друковані видання відкритим або обмеженим тиражем. Інші витрати можуть включати канцелярські товари, плату за програмне забезпечення або додатки, професійні послуги, оренду студії та багато іншого.
"Знання того, що являють собою ваші товари і на які компроміси ви не готові йти, є ключовими компонентами при прийнятті рішень про ціноутворення", - говорить Кет. Для неї друк на екологічно чистому папері був необхідністю, навіть незважаючи на те, що це призвело б до збільшення матеріальних витрат і, зрештою, збільшення роздрібної ціни. Дуже важливо донести ці рішення до клієнта, особливо якщо ваші ціни вищі за середні.
Детальніше :
- Як оцінити ваш товар: що потрібно знати про ціни перед запуском
- Правильна ціна: 14 стратегій пошуку ідеальної ціни на вашу продукцію
- Ціни на продукцію: встановлення цін для оптової та роздрібної торгівлі
7. Створіть інтернет-магазин, щоб продавати свої твори мистецтва онлайн
Найкращий спосіб продати своє мистецтво в Інтернеті – робити це через власний інтернет-магазин. Ви вже провели велику частину роботи, якщо визначили правила свого бренду, ціни та бізнес-модель (продаж оригіналів, копій чи сувенірних товарів). Продаж товарів через онлайн-магазин - це просто збирання всіх частин виконаної роботи.
Критично важливі сторінки онлайн-магазину
У кожному інтернет-магазині має бути кілька важливих сторінок, які клієнти очікують побачити під час перегляду сайту. До них відносяться домашня сторінка, сторінка контактів, сторінка «Про нас», сторінки колекцій та сторінки товарів. Деякі менш відомі, але важливі сторінки, на які слід звернути увагу, — це положення та умови, сторінка поширених запитань, політика конфіденційності та політика доставки.
Інтернет-магазин "Tracie Andrews"
Для художників сторінка галереї або портфоліо також може бути корисною, якщо ви плануєте ліцензувати свої роботи, продавати через галереї, пропонувати нестандартні витвори мистецтва або залучати партнерські бренди.
Інтернет-магазин художниці Алекс Гарант (Alex Garant)
Дизайн та теми магазину
При налаштуванні свого інтернет-магазину творів мистецтва виберіть тему Shopify, яка дозволить вашому мистецтву дихати — з великими зображеннями та великим біло/негативним простором. Ось деякі наші теми для продажу творів мистецтва в Інтернеті:
Хоча теми Shopify створені для легкого налаштування без використання коду, ви можете ще більше налаштувати свою тему, найнявши експерта Shopify, який допоможе вам з дизайном чи розробкою.
На веб-сайті Spoke Art використовується проста тема, в якій пріоритет надається великим зображенням, а мистецтво стає основою. Spoke Art
Детальніше :
- Найкращі дизайни веб-сайтів електронної комерції: 27 прикладів сайтів
- Як вибрати найкращу тему для свого інтернет-магазину? Пройдіть тест
Додатки для магазинів з художнім мистецтвом
Магазин додатків Shopify повний додатків, які підключаються безпосередньо до вашого інтернет-магазину, щоб вирішити конкретні проблеми, додати унікальний функціонал і допомогти вам керувати своїм магазином з більшою легкістю, дозволяючи вам зосередитися на творчих аспектах бізнесу.
Рекомендації щодо додатків, які допоможуть продавати ваші витвори мистецтва в Інтернеті:
- Додатки для друку на запит. Якщо ви продаєте свої витвори мистецтва у вигляді принтів та сувенірної продукції, такі додатки, як Creativehub, Printful або Printify, допоможуть вам у цьому.
- Додатки для створення галерей. Такий додаток, як POWRful Photo Gallery, можна використовувати для створення портфоліо або каталогу ваших робіт, якими можна поділитися з галереями або брендами, які бажають співпрацювати з вами.
- Додатки для соціального маркетингу. Підтримуйте актуальність контенту сайту за допомогою додатку, як Instafeed, який показує зображення з Instagram на вашому сайті.
- Додатки на сторінці товару. Якщо ви пропонуєте твори мистецтва в різних розмірах, з рамками, на різному типі паперу і т. д., використовуйте такий додаток, як Bold Product Options, для додавання товарам різних опцій.
Детальніше :
- 20+ кращих безкоштовних Shopify-додатків для вашого магазину
- 150+ найкращих платформ для створення контенту
8. Відкрийте для себе більше онлайн-каналів для продажу мистецьких творів
Де найкраще продавати мистецтво онлайн крім вашого власного інтернет-магазину? Наприклад, якщо ви маєте багато підписників у соціальних мережах, це може бути чудовим початком.
Наявність омніканальної стратегії є важливою для зміцнення вашої незалежності як автора. Автономний сайт дозволяє вам контролювати його зовнішній вигляд, а також мати прямий контакт із аудиторією, яку ви залучаєте. Але використання інших каналів може допомогти вам отримати доступ до додаткових ринків і створити свій особистий бренд.
Де продати своє мистецтво онлайн
- Автономний сайт, що використовує платформу електронної комерції, таку як Shopify.
- Інтернет-магазини, такі як Etsy, Amazon або eBay, можна інтегрувати у ваш Shopify-магазин як додаткові канали продажів, що дозволяє синхронізувати продажі та охопити ширшу аудиторію.
- Інші спеціалізовані торгові майданчики присвячені мистецтву допоможуть вам знайти місця, де збираються любителі мистецтва (Society 6, Artfinder, Saatchi Art, Fine Art America тощо).
- Канали соціальних мереж, такі як Facebook та Instagram, які також можна інтегрувати у ваш магазин Shopify. Продавайте в TikTok і запускайте рекламу в TikTok, щоб залучити шанувальників у ваш магазин.
- Продавайте оптом чи відправляйте в інші інтернет-бутики та галереї. Ви можете переглядати оптові ринки, щоб знайти відповідних роздрібних продавців, які захочуть продавати ваші витвори мистецтва.
- Співпраця з іншими художниками, які продають витвори мистецтва через Інтернет. Отримайте доступ до їхньої аудиторії, створюючи спільні роботи для продажу та просування як на своєму, так і на їхніх сайтах.
На додаток до свого оптового бізнесу Кет продає товари безпосередньо клієнтам та працює над індивідуальними проектами для клієнтів та брендів. «Якби я спробувала збалансувати все це з самого початку», – каже вона, – «я думаю, що результат був би приголомшливий».
9. Продавайте своє мистецтво офлайн: виставки в галереях, popup-магазини та заходи
Оскільки Марія часто працює у традиційних середовищах, більша частина впливу текстури та масштабу її робіт губиться у цифровому форматі. «Це справжня фізична робота, тому, коли ми проводимо виставки, ви можете зайти в галерею і побачити, що я справжня людина, яка володіє технічними навичками і здатна створювати картини та великомасштабні інсталяції», – каже вона.
Художники також можуть спілкуватися з шанувальниками та знаходити нову аудиторію, продаючи твори мистецтва офлайн. Там ви можете особисто залучити людей до вашого інтернет-магазину.
При продажі власних творів мистецтва в реальному житті враховуйте таке:
- Співпрацюйте з галереєю, щоб виставляти роботи та створювати ажіотаж.
- Вивчіть місцеві арт-ринки, мистецькі ярмарки та заходи та встановіть там одноразовий або напівпостійний стенд.
- Продавайте вроздріб або оптом у роздрібних магазинах творів мистецтва, подарунків чи лайвстайлу.
- Відкрийте свою студію для публіки під час запуску свого веб-сайту або щотижня проводьте день відкритих дверей студії, щоб ознайомити шанувальників зі своїм робочим процесом.
- Відкрийте popup-магазин (налагодьте співпрацю з іншими художниками, щоб скоротити витрати на нього).
- Позичайте або передайте свої роботи для декорування роздрібним підприємствам, що розвиваються, таким як кафе, в обмін на експозицію.
Перш ніж Кен відкрив свою постійну галерею, він балувався popup-магазинами для створення своєї репутації та тестування бізнес-ідеї . "Для тих, хто продає оригінальні роботи, критично важливим є елемент особистого досвіду", - говорить Кен. "Дуже рідко можна знайти успішну художню галерею, яка працює повністю онлайн".
Однак досягнення в таких технологіях, як 3D та AR для інтернет-магазинів, а також тенденція до цифрового досвіду, можуть принести великі зміни у світі мистецтва в майбутньому. Важливо стежити за споживчими тенденціями, поки ви вчитеся продавати своє мистецтво та розвивати свій бізнес.
10. Співпрацюйте з галереями, щоб продавати своє мистецтво
Ви можете працювати з галереями, щоб продавати своє мистецтво від свого імені, якщо ви не зацікавлені у діловому боці мистецтва. Або ж у якості додаткового каналу продажів на додаток до ваших власних зусиль. Це партнерство може дати вам доступ до нової аудиторії, включаючи серйозних покупців творів мистецтва та колекціонерів.
Ось кілька правил про те, що можна і чого не можна робити під час роботи з галереями:
✅ ОБОВ'ЯЗКОВО перевірте акаунти галереї в соціальних мережах. "Якщо у вас більше підписників, ніж у цієї галереї, або у цієї галереї мало підписників, варто задуматися про результативність співпраці", - каже Кен. «Галерея повинна бути в змозі надати вам ширшу експозицію, ніж ви можете отримати самі».
❌ НЕ звертайтеся до галереї через соціальні мережі (якщо вони про це спеціально не просять). "Хоча соціальні мережі є для нас основним напрямом діяльності, це не професійний спосіб заявити про себе, якщо ви художник", - говорить Кен.
✅ Проводьте дослідження та зв'язуйтеся лише з тими галереями, які представляють роботи відповідно до вашого стилю. "Ви не зможете продати вуличне мистецтво тому, хто колекціонує імпресіонізм", - говорить Кен.
❌ НЕ жертвуйте якістю заради кількості. «Це неприємно, коли художник, який сподівається привернути нашу увагу, відзначає нас та ще 20 галерей в одному листі». Виберіть кілька найкращих галерей, з якими ви хочете працювати найбільше, і надішліть індивідуальне повідомлення кожній.
✅ ЗРОБІТЬ домашнє завдання. "Знайдіть ім'я директора або куратора галереї", - говорить Кен. "Можливість персоналізувати електронну пошту – чудовий перший крок у цьому процесі".
11. Продавайте ліцензії на своє мистецтво
Крім продажу творів мистецтва – як оригіналів, так і репродукцій – є ще один спосіб заробити гроші як художник, це – ліцензування. Ліцензування вашого витвору передбачає продаж дозволу бренду, бізнесу, установі, агентству, фотостоковому сайту або окремій особі на використання цифрової версії вашого зображення для певного використання та протягом певного періоду часу.
Художники часто використовують такі сайти як Behance, щоб продавати ліцензії на використання своїх ілюстрацій або дизайнерських робіт. Behance
Ліцензійні контракти відрізняються і можуть містити необмежені права на використання або право використовувати цифрове художнє зображення на невизначений термін. Хоча, як правило, існують обмеження з метою захисту художника. Перш ніж укладати будь-яку юридичну угоду, розберіться в тому, що ви підписуєте, і переконайтеся, що ви зберігаєте право власності на своє зображення.
Зверніться до юриста по контрактах за допомогою, щоб обговорити умови ваших ліцензійних угод. Це особливо важливо, якщо ви плануєте здобути велику популярність або очікуєте підвищення цінності свого мистецтва.
12. Просувайте свій арт-бренд
Багато художників, таких як Марія, починали із соціальних мереж, спочатку набираючи підписників, а потім відкривали магазин та монетизували свої роботи. Канал, на якому ви здобули найбільшу популярність на початку, – це те місце, куди можна насамперед витратити свою енергію та гроші на маркетинг.
Художник Адам Спихала використовує Instagram – платформу, на якій має понад 100 000 підписників, – для просування своїх робіт і своєї друкарні.
Є кілька способів рекламувати своє мистецтво та залучити трафік на канали продажів. Спробуйте ці маркетингові стратегії для свого бренду:
- Платна реклама. Запускайте рекламні кампанії на таких платформах, як Google або Facebook.
- Інвестуйте в органічний соціальний контент, регулярно публікуючи матеріали та часто взаємодіючи з шанувальниками та мистецькими спільнотами.
- Проводьте конкурси або пропонуйте ексклюзивні знижки. Використовуйте їх, щоб зібрати список адрес електронної пошти потенційних клієнтів.
- Використовуйте маркетинг впливу. Зверніться до популярних осіб із проханням про рекламу під час запуску свого сайту або нової колекції.
- Застосовуйте SEO. Вивчіть SEO в електронній комерції, щоб покращити видимість вашого магазину в пошукових системах.
- Спробуйте офлайн-маркетинг. Беріть участь у художніх виставках та ярмарках або співробітничайте з галереєю, щоб охопити нову, ширшу аудиторію.
- Використовуйте контент-маркетинг. Публікуйте свій досвід, присвячений мистецтву, навчальним посібникам, закулісним оглядам тощо через блог, обліковий запис TikTok, канал YouTube або подкасти.
Художник Сегун Цезар демонструє шанувальникам процес створення картини.
Зрештою, вам потрібно буде збалансувати кількість часу, який у вас є на маркетинг, з вашим рівнем навичок і бажанням створювати контент. Часто художники вважають за краще зосередитися на тому, що вони роблять найкраще, а решту залишають експертам. Робота з партнерами з роздрібної торгівлі або галереями може призвести до меншого прибутку, але зніме тягар маркетингу.
Детальніше:
13. Упаковка та відправка творів мистецтва
Оскільки мистецтво візуальне, вам слід звертати увагу на найдрібніші деталі, аж до того, як ваше мистецтво упаковується та відправляється. Мистецтво, яке доставляється непошкодженим, – це мінімум: дайте вашим клієнтам враження, що відповідають якості та турботі, які ви вкладаєте у свою роботу.
Оскільки мистецтво може бути крихким, дотримуйтесь цих рекомендацій, щоб ваша робота була доставлена в цілості та безпеці.
Доставка репродукцій та плакатів
Компанія Paper Tube Co. продає стандартні та нестандартні тубуси, які ви можете використовувати для професійної доставки своїх негабаритних репродукцій. The Paper Tube Co.
Якщо ви відправляєте оригінальні витвори мистецтва або вирішуєте відправляти репродукції та полотна самостійно, а не через компанію, що займається виконанням замовлень, вживіть додаткових запобіжних заходів при упаковці. Репродукції більшого розміру та плакати найкраще відправляти у картонних поштових тубусах, а меншого розміру – у поштових конвертах із твердого картону.
Використовуйте пергамін (водо- та жиростійкий папір) або прозорі целофанові конверти, щоб захистити аркуші всередині упаковки. Індивідуальна фірмова упаковка, така як цигарковий папір чи поліетиленові конверти, із зображенням вашого бренду чи малюнка, може покращити враження покупців від вашого бренду.
Багато платформ електронної комерції інтегруються з постачальниками послуг доставки та додатками для доставки, щоб допомогти вам знайти найкращі тарифи на доставку для кожного ринку та упаковки. Визначте, чи пропонуватимете ви безкоштовну доставку і чи включатимете вартість доставки в роздрібну ціну або стягуватимете фіксовану плату за неї, щоб вартість доставки була прозорою.
Доставка дорогих та негабаритних оригінальних витворів мистецтва
Роботи та полотна в рамах вимагають додаткових запобіжних заходів. Магазини пакувальних матеріалів пропонують пакувальні та транспортувальні матеріали, такі як картонні куточки та коробки спеціальних розмірів, розроблені спеціально для творів мистецтва.
Якщо ви надсилаєте оригінальну роботу галереї чи колекціонеру творів мистецтва, є способи скоротити витрати. "Вартість доставки картини великого розміру, натягнутої на полотно, може бути досить значною", - говорить Кен. "Іноді ми стягуємо полотно, скочуємо його в трубку і відправляємо в такому вигляді, що значно знижує витрати на транспортування. Потім ми можемо натягнути полотно локально".
Пряма доставка творів мистецтва з використанням друку на запит
Найпростіший спосіб продавати витвори мистецтва в Інтернеті – доручити друк, обробку та доставку партнеру, який займається друком на запит. Вони можуть отримати доступ до відмінних тарифів на доставку завдяки обсягу та партнерству з перевізниками.
Страхування доставки творів мистецтва
Страхування важливе при відправленні оригінальних робіт, оскільки втрачена або пошкоджена посилка не підлягає заміні. Багато стандартних перевізників пропонують досить базову страховку для більшості пакетів, і якщо ви продаєте свої витвори мистецтва, вам слід вивчити конкретні додаткові витрати на покриття та обмеження страхових пропозицій кожного перевізника.
При продажі своїх власних творів мистецтва за високою ціною Кен вживає додаткових заходів для забезпечення безпеки доставки. «Доставити щось вартістю понад тисячу доларів дійсно складно», – каже він, пропонуючи художникам розглянути можливість використання приватної вантажної компанії чи перевізника, який спеціалізується на перевезенні творів мистецтва, незважаючи на вищі витрати.
Дізнайтесь більше: Обробка та доставка замовлення: покроковий посібник з доставки вашої продукції клієнтам.
14. Розуміння плагіату та авторських прав художників
Художниця Тьюсдей Бассен вела війну з наслідувачами – великими мережевими магазинами, які вкрали її оригінальні роботи, – найнявши адвоката та розповівши свою історію засобам масової інформації. Однак і Марія, і Кен кажуть, що наслідування та плагіат – це лише сумна реальність ведення бізнесу. Марія подала до суду, після чого змінила свою точку зору.
"Зрештою, мені знадобилося ціле життя, щоб навчитися створювати своє мистецтво", – каже Марія. "Якщо хтось копіює мене, йому доведеться сісти і зрештою вчитися самому, тому що рано чи пізно у нього закінчаться ідеї".
Марія сприймає наслідування як ознаку того, що в її ідеях є щось цінне. "Це ознака того, що я надихаю інших і що те, що я роблю, правильно, тому що інакше вони б мене не копіювали", - каже вона, - "мене це більше не ображає і не турбує".
Для галерей, які представляють кількох художників і продають витвори мистецтва в Інтернеті, веб-сайти-наслідувачі є постійною проблемою. "У нас є проблема з тим, що різні онлайн-сайти просто копіюють те, що ми робимо", - говорить Кен. "На жаль, це частина того, як улаштований світ. Ми робимо все можливе, але таке трапляється".
Хоча наслідування залишається реальністю, художники та компанії мають можливість звернутися до суду. Також слід звернутися за порадою до юриста з авторського права, щоб допомогти захистити свою інтелектуальну власність до того, як відбудеться порушення.
Почніть продаж творів мистецтва в Інтернеті
Для багатьох художників-початківців найкращий спосіб продати своє мистецтво в Інтернеті – просто почати з того, що у вас є в розпорядженні. Кет розпочала свій арт-бізнес у додатковій спальні. Будь то підвал або кухонний стіл, він може стати вашим стартовим майданчиком.
На цьому етапі вашого бізнесу ви виступатимете у всіх ролях: творця, маркетолога, пакувальника, вантажовідправника, веб-дизайнера та представника служби підтримки клієнтів. Кет описує цей час своєї подорожі як убогу і смиренну. «Це дало мені впевненість у тому, що я знаю кожен аспект свого бізнесу зсередини та зовні , – каже вона, – включаючи його сильні та слабкі сторони».
Сприйняття себе у якості підприємця із самого початку матиме вирішальне значення на вашому шляху до того, щоб стати успішним художником. Ви можете спіткнутися, вивчаючи бізнес-аспекти, але зрештою вони допоможуть вам рости і масштабувати свій бізнес з продажу картин онлайн. Зрештою, ви можете делегувати та автоматизувати деякі обов'язки, що дозволить вам зосередитися на тому, що ви робите найкраще: створенні красивих речей.
«Ви можете знати все про бізнес і знати все про мистецтво , – каже Марія, – але саме поєднання того й іншого справді робить успішний бренд».
Художні ілюстрації Піта Райана.
Питання і відповіді
Як найкраще продавати свої витвори мистецтва в Інтернеті?
Які кроки мені потрібно зробити, щоб продавати свої витвори мистецтва онлайн?
Якщо ви художник і хочете навчитися продавати витвори мистецтва в Інтернеті, ви можете розпочати роботу, виконавши кілька простих кроків:
- Виберіть формат: оригінали або репродукції.
- Виберіть принтер (для репродукцій).
- Створіть свій бренд художника.
- Створіть інтернет-магазин.
- Розширте своє охоплення, продаючи через торгові майданчики або онлайн-галереї.
- Просувайте свій арт-бізнес.
Чи вигідно продавати мистецтво онлайн?
Як я можу продати свій оригінальний витвір мистецтва в Інтернеті?
Який вид мистецтва продається найбільше?
Це складне питання, тому що мистецтво дуже широке і суб'єктивне. Коли ви продаєте принти своїх робіт, це може бути дуже вигідно, тому що ви можете продовжувати отримувати дохід від одного твору. Нижчі ціни (у порівнянні з оригінальними витворами мистецтва) означають, що ви, ймовірно, зможете продати більший обсяг. У якості куратора вам слід стежити за тенденціями в мистецтві та дизайні, щоб зрозуміти, що купують колекціонери творів мистецтва та потенційні покупці, а потім працювати з художниками, які мають високий потенціал успіху. У якості творця мистецтва ви повинні спиратися на той стиль, який у вас виходить найкраще, і на основі його залучати шанувальників.
Чи можна працювати із галереями, щоб продавати своє мистецтво?
Так, ви можете працювати з галереями, щоб продавати своє мистецтво. І онлайн-галереї, і фізичні галереї завжди шукають нових талантів, які можна було б представити. Вони можуть допомогти з онлайн-продажами витворів мистецтва або у просуванні ваших оригінальних витворів на виставці в галереї. Багато успішних художників отримують вигоду від демонстрації своїх робіт таким чином. Надішліть персоналізований професійний електронний лист із посиланнями на ваше портфоліо. У кожній галереї можуть бути різні процеси подання заявок, тож зробіть домашнє завдання!