Кожен підприємець, який починає займатися дропшипінгом, стикається з вибором відповідної ніші та товарів, які могли б користуватися великим попитом у покупців. Мабуть, це одне з найважливіших рішень, яке ви приймаєте для свого бізнесу. У майбутньому це вплине на ваш успіх чи невдачі, тому до вибору товарів потрібно поставитися особливо серйозно та обдумано.
Основна поширена помилка на цьому етапі – вибір типу товару на основі особистої переваги. Це цілком хороша стратегія, але тільки якщо вашою головною метою є придбати товар, а не створити успішний бізнес із продажу.
Якщо ж вашим головним пріоритетом є створення прибуткового дропшиппінг-сайту, то вам варто заплющити очі на особисті пристрасті при вивченні ринку або хоча б переконатися, що вони відповідають критеріям, які викладені в посібнику з дропшиппінгу.
Пошук найкращих товарів для дропшипінгу
Усі покупці різні. Буває, що деякі клієнти, які в основному купують дрібні товари, вважають себе пупом землі і вимагають мало не місяць у блискучій обгортці, тоді як великі покупці рідко про щось просять.
Націленість на правильну демографічну групу допоможе вашому бізнесу бути успішнішим. Ось на що варто звернути увагу при пошуку кращих дропшиппінг-товарів, що залучають правильних клієнтів, готових витратити свої гроші у вас:
- Товари для хобі та розваг.
Люди пристрасно захоплюються хобі і готові витрачати дивовижні суми на обладнання, тренування та інструменти для них. У багатьох серйозних гірських велосипедистів велосипеди коштують більше, ніж їхні автомобілі, а любителі рибалки можуть витратити цілий статок на оснащення своїх човнів. Якщо ви зможете вибрати правильну нішу, успішно налагодити зв'язок з ентузіастами та вловити їх потреби, то ви зможете досягти успіхів. - Товари для бізнесу.
Ділові клієнти часом більш чутливі до ціни, але завжди замовляють товари у великій кількості, на відміну індивідуальних споживачів. Взаєморозуміння та довірчий зв'язок з великими бізнесменами відкриє вам двері для довгострокових та прибуткових відносин з реалізацією великого обсягу продукції. Тому, якщо це можливо, намагайтеся продавати таку продукцію, яка може сподобатися як індивідуальним покупцям, так і бізнес-сегменту. - Товари одноразового використання.
Постійний дохід – прекрасна річ, на якій слід наголошувати. Якщо ви продаєте товари, які є одноразовими або їх часто замовляють, то ви можете стрімко збільшити ваш дохід, тому що у вас з'явиться лояльна клієнтська база, яка часто повертається за покупками.
Трендові товари від Spocket
Дізнайтесь про актуальні трендові товари від Spocket – агрегатора постачальників оригінальних товарів із США/ЄС.
Список кращих дропшипінг-товарів
Тут представлений список найкращих дропшипінг-товарів для вашого бізнесу на 2022 рік. Він буде корисний вам незалежно від того, чи працює ваш магазин дропшипінгу у вузькому сегменті ринку або ж ви продаєте різні категорії товарів широкого попиту.
Нижче представлені найкращі на наш погляд товари для дропшипінг-бізнесу з наступних категорій:
- Здоров'я та особиста гігієна;
- Гардероб та додаткові аксесуари;
- Кухня та бакалія;
- Будинок та спальня;
- Офісні товари;
- Інструменти та товари для дому;
- Автомобільні аксесуари.
Створити інтернет-магазин Shopify
Почніть свій бізнес зі створення онлайн-магазину на платформі Shopify - одного з лідерів e-commerce індустрії у США та Канаді.
Тільки 1$ за перший місяць роботи магазину.
Здоров'я та особиста гігієна
Дитячі захисні маски для обличчя
Так як через пандемію маски стали необхідним доповненням списку покупок на початок навчального року, попит на дитячі маски стабільно зростає в літньо-осінній період. Діти бувають особливо примхливими, тому батьки, які хочуть забезпечити безпеку для своїх дітей, купують маски для обличчя з урахуванням вподобань дитини.
За даними сервісу Google Trends
Не дивно, що дитячі маски популярні. Окрім попиту на звичайні дитячі маски, зростає попит на більш конкретні категорії масок з різними візерунками та веселими принтами, особливо із зображенням героїв мультфільмів та кумедних тварин.
Порада для успішного маркетингу: Багато сервісів друку принтів тепер пропонують можливість друку на масках зображень на індивідуальне замовлення. Розробка власного унікального набору масок може стати чудовим способом створення бренду та пропозиції ексклюзивної продукції, яка не має аналогів у конкурентів.
Жувальні пастилки для покращення сну
Жувальні пастилки для сну – це цукерки, які містять мелатонін – гормон природного походження, що відіграє ключову роль у регуляції сну у людини. Як добавка мелатонін зазвичай продається без рецепта як нешкідлива альтернатива більш важким рецептурним препаратам для сну.
За даними сервісу Google Trends
Хоча мелатонін використовується як засіб для сну з середини 1990-х років, жувальні пастилки з'явилися досить недавно. Пошукові запити на цей товар зростають уже близько трьох років.
Порада для успішного маркетингу: переконайтеся, що ви налагодили контакт із платіжною системою свого магазину, перш ніж додавати жувальні пастилки для сну до свого магазину. Наприклад, Shopify Payments нині не дозволяє оброблювати транзакції, пов'язані з покупкою лікарських засобів.
Ручний масажер
Масажні пістолети – це потужні інструменти, які випромінюють вібрації для розслаблення напружених м'язів та посилюють кровотік. Останнім часом серед спортсменів масаж став своєрідним ритуалом після тренування, проте масажний пристрій можуть використовувати і ті, хто просто відчуває напругу у м'язах та біль у суглобах.
За даними сервісу Google Trends
Масажні пістолети вийшли на ринок напередодні Різдва 2019 року та швидко стали популярною ідеєю для подарунка. Пошуковий інтерес зберігався протягом усього літа, переважно завдяки фітнес-блогерам та популярним особам, які розповідали про масажні пістолети протягом усього літа. Попит зростає під час святкових сезонів і за прогнозами залишиться на своїх позиціях у 2022 році.
Порада для успішного маркетингу: чим більше ви знаєте про свою аудиторію, тим краще працюватиме ваша реклама. Спробуйте використати аудиторії користувачів Facebook, щоб націлитись на користувачів зі специфічними інтересами (наприклад, фітнес) або на тих, хто стежить за великими брендами спортивного спрямування.
Сироватка з вітаміном С
Сироватка з вітаміном С – це зволожуюча олія, яка втирається в шкіру. Як і багато лосьйонів, вона може використовуватися для пом'якшення шкіри, зволоження або захисту від сонячних опіків. Вважається, що вона також допомагає розгладити зморшки та усунути пігментні плями.
За даними сервісу Google Trends
Сироватка з вітаміном С залишалася популярною протягом кількох років. Завдяки інтересу аудиторії до здоров'я шкіри можна зробити висновок, що цей продукт залишиться затребуваним протягом наступного року.
Порада для успішного маркетингу: Сироватка з вітаміном С розглядається на ринку як медичний продукт, тому покупці будуть надавати великого значення тому, чи можна довіряти вашому бренду. Зміцнюйте довіру своєї аудиторії, взаємодійте з нею, публікуйте інформацію в соціальних мережах та подавайте інформацію про товар грамотно.
Гардероб та додаткові аксесуари
Легінси для тренувань
Легінси – звичайний одяг для фітнесу. Присідання та пози йоги зазвичай призводять до того, що спортивний одяг розтягується або рветься. Легінси зроблені із щільного та пластичного матеріалу для боротьби з цією проблемою.
За даними сервісу Google Trends
Пошукові запити на легінси для тренувань почали з'являтися у 2018 році, але протягом 2019 року зросли вчетверо, досягнувши піку напередодні Різдва. У 2020 році передріздвяні показники були ще вищими, але в 2021 році вони спали. Очікується, що популярність легінсів збережеться і в 2022 році.
Порада для успішного маркетингу: фітнес-блоги, дошка оголошень та групи в соціальних мережах безумовно приведуть вас до потенційних клієнтів. Постінг та участь в обговореннях спільноти можуть стати чудовим способом визначити нішу для дропшипінгу, а також популяризувати ваш бренд.
Спортивний костюм
Спортивні костюми – це вільний одяг, що складається з просторих штанів і верхньої частини – зазвичай толстовки або куртки на блискавці. Будучи частиною зростаючого ринку "athleisure", спортивні костюми, поєднуючи в собі комфорт і стиль, є гібридом спортивного і повсякденного одягу.
За даними сервісу Google Trends
За останні п'ять років кількість запитів на спортивні костюми зросла, особливо зростання спостерігається у листопаді. Цього року загальний показник ще вищий, але зі спадом у зимові місяці. З огляду на збільшення загальної тенденції можна припустити, що спортивні костюми можна буде успішно продавати протягом усього року.
Верхні сорочки
Overshirts - це вільні сорочки на гудзиках, призначені для використання поверх іншої сорочки або футболки, звідси і така назва. Вони можуть бути як у діловому стилі, так і у неформальному. Особливо популярні в осінньо-весняний період, тому що роблять образ не лише стильним, а й виступають як додатковий захист від холоду.
За даними сервісу Google Trends
Протягом останніх двох років спостерігалося невисоке зростання запитів на overshirts. Але останнім часом стався справжній бум: наприкінці вересня 2020 року кількість запитів була вдвічі більшою, ніж будь-коли. У зимовий період 2021-2022 років популярність сорочок збільшилася ще більше, тому будьте впевнені, що покупці не скоро відмовляться від них.
Порада для успішного маркетингу: сорочки можуть бути різних кольорів і фасонів, але пам'ятайте, що слід уникати великих і повторюваних колекцій товарів. Невеликі, але добре брендовані колекції, орієнтовані на більш вузьку аудиторію, зазвичай краще запам'ятовуються і приносять більше прибутку.
Балаклави
Балаклави – це теплі зимові головні убори з прорізами для очей, які вдягаються на обличчя. Зазвичай вони в'язані, а також бувають різних кольорів і фасонів, їх додатковою перевагою в сезон пандемії стало те, що вони закривають рот.
За даними сервісу Google Trends
Як і більшість зимового одягу, балаклави зазвичай стають популярним подарунком до свят, пік продажів припадає на листопад. Однак у 2021 році у зв'язку з пандемією, на початку зими кількість запитів на балаклави досягла максимуму за всю історію.
Хоча самі по собі балаклави не є ефективним засобом запобігання поширенню COVID-19, бажання приховувати медичні маски зберегла їх популярність. Тепер, з настанням нового сезону, очікується, що їхня затребуваність зросте ще більше.
Порада для успішного маркетингу: покупці, які шукають балаклави, швидше за все шукають і інший зимовий одяг. Щоб збільшити продаж, спробуйте продавати зі знижкою комплекти товарів, наприклад з теплими шапками, рукавичками або шарфами.
Кухня та бакалія
Аерофритюрниця
Ніщо не зрівняється з хрустким, карамелізованим смаком смаженої курки, але звичайні фритюрниці громіздкі, їх важко очищати від забруднень. Також, у них використовується багато дорогої олії. Аерофрітюрниці стали альтернативою для тих, хто любить смачну хрустку скоринку без зайвих турбот.
За даними сервісу Google Trends
Хоча вони існують на ринку вже давно, особлива популярність у аерофрітюрниць з'явилася в 2017 році. З того часу їхня популярність зростає з кожним роком, причому пік продажів припадає на Різдво. Цього року, коли люди змушені готувати в основному вдома, у фритюрниць настав зірковий час.
Порада для успішного маркетингу: пошукові запити рецептів для фритюрниць зараз дуже зросли. Публікація рецептів у блозі вашого магазину може стати чудовим способом розширення вашої аудиторії.
Вівсяне молочко
Вівсяне молочко – це напій, виготовлений шляхом вилучення поживних речовин з вівса за допомогою води. До нього додають цукор, різні ароматизатори або використовують як низькокалорійну альтернативу традиційному молоку. Вівсяне молочко може продаватися в упаковках як самостійний продукт або використовуватись у кулінарних рецептах.
За даними сервісу Google Trends
Вівсяне молочко – один із найбільш затребуваних продуктів у США. У період з 2017 по 2019 рік продажі та пошукові запити зросли вдесятеро. Ароматизоване вівсяне молочко можна продавати як напій або використовувати як замінник молока в продуктах харчування без обмеження дозування.
Порада для успішного маркетингу: вівсяне молочко можна додати до існуючих рецептів. Для пекарні, кафе-морожених, кав'ярні та інших продуктових магазинів пропозиція вівсяного молочка з уже існуючими продуктами може стати чудовим способом пожвавити інтерес до свого бренду.
Винні холодильники
Винні холодильники – це холодильники з регульованою температурою, що використовуються для зберігання вина та інших напоїв. Холодильники в промислових виробництвах протягом довгих десятиліть були невід'ємною частиною обладнання для барів і ресторанів, але порівняно недавно портативні холодильники невеликого розміру стали популярною домашньою технікою.
За даними сервісу Google Trends
За останні кілька років пошуковий інтерес до винних холодильників значно зріс, повільно досягаючи свого піку в передсвяткові дні. Влітку і взимку 2020 року було продано більше винних холодильників, ніж будь-коли раніше, а взимку 2021 вони так само залишаються популярними. Це вказує на стійку тенденцію популярності винних холодильників у 2022 році.
Порада для успішного маркетингу: оскільки винні холодильники в основному популярні серед міленіалів, спробуйте сфокусуватися на маркетингу для покоління міленіум при розробці свого бренду.
Будинок та спальня
Автоматичні очищувачі повітря
Очисники повітря – це прилади, які циркулюють повітря в приміщенні, відфільтровуючи такі подразники, як дим, пил, запахи та шерсть свійських тварин. Вони найбільш затребувані серед алергіків, але все частіше використовуються для усунення різких запахів у будь-якому приміщенні.
За даними сервісу Google Trends
Пошуковий інтерес до очищувачів повітря зростав повільно протягом декількох років. Восени 2020 року пошукові запити досягли небувалих висот – майже втричі перевищивши попередні показники. У 2021 році показники трохи спали та стабілізувалися. Очікується, що і в 2022 році очищувачі повітря зможуть принести гарний прибуток вашому бізнесу.
Порада для успішного маркетингу: будьте готові відповісти на питання про технічні характеристики вашого товару. У покупців напевно виникнуть питання про розміри, енергоспоживання та систему фільтрації. Підготуйте заздалегідь всю необхідну інформацію та розмістіть її для відвідувачів у вільному доступі.
Офісне приладдя
Пенали для канцелярських товарів
Пенали для канцелярських товарів – це завжди популярний товар для шкільного сезону. Кожній дитині, яка йде до школи, знадобиться один, а то й кілька пеналів. Вони не викликають складнощів при доставці, бувають різних стилів та кольорів, а це ідеально підходить для створення нового бренду.
За даними сервісу Google Trends
Цілком зрозуміло, що пік популярності пеналів припадає на кінець літа, але що тут чудово, так це стабільність. З огляду на те, що, за прогнозами, кількість дітей шкільного віку в США зростатиме до 2050 року, майбутні шкільні сезони можуть принести вам ще більше прибутку.
Порада для успішного маркетингу: покупці до початку навчального року зазвичай мають дуже довгий список необхідних для купівлі товарів і воліють якнайшвидше все придбати в одному місці. Комплект пеналів з ручками, олівцями, маркерами, крейдою, гумками та іншим приладдям може стати чудовим способом збільшення ваших продажів.
Декоративні насадки для клавіатури
Механічні ковпачки – це декоративні пластикові насадки, які кріпляться до верхньої частини клавіш на клавіатурі. Вони можуть продаватися окремо або цілим набором. Вони бувають різного дизайну, кольору та стилю, на них часто зображують популярних персонажів, героїв фільмів, логотипи чи цитати.
За даними сервісу Google Trends
Продажі насадок та пошукові запити були на високому рівні протягом багатьох років і така тенденція має зберегтися протягом усього наступного року.
Порада для успішного маркетингу: існує безліч онлайн-спільнот (включаючи MechanicalKeyboards), присвячених кастомізації механічних клавіатур. Активне спілкування у цих спільнотах – чудовий спосіб знайти ідеї для товару, кастомізації та залучити потенційних клієнтів.
Інструменти та товари для дому
Розумні замки
Розумні замки дозволяють відчиняти та зачиняти двері дистанційно. У них встановлено програмне забезпечення, яке дозволяє контролювати замки віддалено, що стало особливо популярним в останні роки. Розумні замки – це простіша і доступніша альтернатива складним системам безпеки будинку.
За даними сервісу Google Trends
Популярність розумних замків поступово зростала протягом останніх кількох років, особливо у передсвяткові сезони, але при цьому частота запитів тримається на високому рівні протягом усього року. Прогнозується, що у 2022 році спостерігатиметься стабільний попит на розумні замки.
Аксесуари для автомобілів
Захисне покриття для автомобілів
Захисне покриття – це хімічний розчин, який наноситься на зовнішню поверхню автомобіля, створюючи шар захисту від іржі та зовнішніх пошкоджень. З моменту появи на початку 2000-х років захисне покриття стало поширеною і недорогою альтернативою восковій обробці.
За даними сервісу Google Trends
Пошуковий інтерес неухильно зростає багато років. У 2021 році показники популярності захисних покриттів тільки збільшилися. Це дає впевненість у тому, що у 2022 році вони якщо не вийдуть на новий рівень, то точно не втратять своєї популярності.
Порада для успішного маркетингу: також зросла за останні пару років популярність серветок із мікрофібри, які зазвичай використовуються разом із захисним покриттям. Пропозиція серветок з мікрофібри разом із захисним покриттям може стати чудовим способом підвищити ваші продажі.
Торцеві ключі
Торцеві ключі – це інструменти, що використовуються для затягування важкодоступних гайок та болтів, втоплених у "гніздо". Використовуючи храповий механізм, торцеві ключі дозволяють легко затягувати болти.
За даними сервісу Google Trends
Пошуковий інтерес до торцевих ключів зростає вже кілька років. Це обов'язковий предмет у будь-якому ящику для інструментів і, як правило, стає популярним подарунком для автомобіліста будь-якої пори року.
Порада для успішного маркетингу: ті, хто купує торцеві ключі в подарунок, почуватимуться невпевненими при виборі розміру та специфікації ключа. Якщо об'єднати гайкові ключі у набори, то покупцям буде легше зрозуміти, що вони не куплять непотрібний товар. А це напевно призведе до збільшення продажів у передсвяткові дні.
Цифровий манометр для вимірювання тиску в шинах
Хороший манометр для вимірювання тиску в шинах має вирішальне значення для безпеки дорожнього руху, але традиційні манометри (з дисплеєм, схожим на годинниковий механізм та рухомою голкою) не завжди дають точні показники. У цифрових манометрах використовуються датчики та цифровий дисплей для більш точного визначення та показу тиску в шинах.
За даними сервісу Google Trends
Інтерес до манометрів тиску в шинах залишається незмінним протягом усього року. Цифрові манометри все ще новинка. Найближчими роками це може вивести їх на вищі позиції і зробити більш затребуваним товаром.
Порада для успішного маркетингу: оскільки при покупці манометра для вимірювання тиску в шинах безпека стоїть на першому місці для покупця, ваш товар дуже виграє від використання соціального доказу. Додавання відгуків про товар у ваш магазин може стати чудовим способом переконати потенційних покупців у якості вашої продукції.
Портативні електростанції
Портативні електростанції – це акумуляторні генератори, що працюють від батарей. Вони використовуються для заряджання автомобільних акумуляторів або електроніки в дорозі. Нові моделі, як правило, оснащуються USB-портами, а деякі надпотужні електростанції можуть навіть використовуватися як пусковий пристрій для вашого автомобіля.
За даними сервісу Google Trends
Портативні електростанції все ще новинка, але продаж та пошуковий інтерес користувачів різко зріс влітку 2020 року і з тих пір стабілізував свої позиції. Такі електростанції працюють тихіше, дешевше і менше забруднюють довкілля, ніж газові генератори, а це робить їх привабливішими для покупців, яких турбує екологічна чистота.
Порада для успішного маркетингу: портативні електростанції, які іноді включають у себе сонячні батареї, воліють більш соціально свідомі покупці. Ви можете розглянути можливість маркетингу для покоління міленіум, які надають більшого значення екологічній складовій товару.
Чинники, які обов'язково потрібно враховувати при виборі товарів для дропшипінгу
Ідеальна ціна
Переконайтеся, що ви ретельно продумали ціну, що відповідає рівню передпродажного обслуговування. Більшість людей почуваються комфортніше, коли розміщують онлайн замовлення до 200 доларів без попередньої розмови з ким-небудь по телефону. Але що з приводу незнайомого товару вартістю $1500? Швидше за все, більшість покупців, перш ніж зробити таку велику покупку, захочуть поспілкуватися з торговим представником, щоб переконатися, що товар їм підходить і магазин працює легально.
Якщо ви плануєте продавати дорогі товари, постарайтеся організувати індивідуальну підтримку для покупців по телефону. Ви також повинні переконатися, що прибуток є досить високим і влаштовує вас, щоб виправдати витрати на передпродажну підтримку. Часто, ціновий діапазон товарів від $50 до $200 є оптимальним для отримання максимального доходу від продажу без необхідності надання передпродажної служби підтримки.
Стратегія мінімальної оголошеної ціни
Деякі виробники встановлюють так звану мінімальну оголошену ціну (МОЦ) на свої товари та вимагають, щоб усі торгові посередники встановлювали ціну на свої товари на певному рівні або вище за МОЦ. Таке цінове обмеження запобігає частим ціновим конфліктам (особливо щодо товарів, які легко поставляються за допомогою дропшипінгу) і допомагає гарантувати, що продавці зможуть отримувати розумний прибуток, поставляючи продукцію виробника.
Якщо вам вдасться знайти нішу, де виробники застосовують таке ціноутворення, це буде величезною перевагою. Особливо, якщо ви плануєте створити інформаційно багатий сайт. Так як ціни однакові для всіх конкурентів, ви можете конкурувати за рахунок вашого сайту і не турбуватися про втрату бізнесу через менш солідних, але дешевших конкурентів.
Реалізація маркетингового потенціалу
Потрібно думати про просування вашого бізнесу на ринку до його запуску, а не через три місяці після старту, коли ви зрозумієте, що залучення клієнтів це просто тихий жах. Чи спроможні ви самі створити кілька способів просування свого магазину, наприклад, написанням статей, рекламою товарів або зверненням до активних інтернет-спільнот, які використовують ці товари? Якщо ні, то вам варто переглянути свої плани щодо цього бізнесу.
Додаткові аксесуари для продажу
Як правило, у роздрібній торгівлі націнка на недорогі аксесуари значно вища, ніж на дорожчі товари. У той час як магазин стільникових телефонів може отримати лише 5% прибутку на продажі новітнього смартфона, він майже напевно отримає 100% або 200% прибутку від продажу чохла, що йде в комплекті.
Уявіть себе на місці покупця, адже ми набагато чутливіші до ціни на великий товар і менше дбаємо про ціну на дрібніші аксесуари. Використовуючи попередній приклад, ви, швидше за все, будете ходити магазинами у пошуках кращої ціни на дорогий Apple iPhone. Але чи станете ви обдзвонювати магазини в пошуках кращої ціни на чохол вартістю 20-30 доларів? Скоріш за все ні. Безперечно, ви купите його в тому ж магазині, де купуватимете новий телефон.
Сталі позиції реалізованого товару на тривалий період
Ви вже й самі переконалися, що інвестиції у створення високоякісного сайту з багатим освітнім потенціалом принесуть вам великі дивіденди. Але якщо продукція, яку ви продаєте, змінюється щороку, то підтримка популярності сайту швидко перетвориться на трудомістку роботу.
Намагайтеся знайти товари, які не часто оновлюються новими моделями, наприклад, інструменти або засоби особистої гігієни. Таким чином, час та гроші, які ви вкладете у ваш успішний сайт, будуть працювати на вас довше та продуктивніше.
Чим менше, тим краще
У світі, де люди хочуть переважно безкоштовну доставку, може бути непросто продавати велике та важке обладнання, доставка якого обходиться дуже дорого. Чим менші товари, тим легше їх доставити вашим клієнтам дешево.
Вибрати найкращі товари для дропшипінгу непросто і для цього необхідно враховувати багато факторів. Рекомендації вище повинні дати вам гарне уявлення про те, які типи товарів для дропшипінгу будуть найбільш прийнятними. Докладніше про ці характеристики читайте в оглядовій статті про вибір прибуткової ніші ринку.
Важкодоступні чи спеціалізовані товари
Продаж товару, який важко знайти в місцевому регіоні, напевно підвищить ваші шанси на успіх. Більшість людей, яким потрібні садові граблі або розпилювачі для поливу городу, просто побіжать до місцевого господарського магазину. Це логічно, але де ви купите костюм середньовічного лицаря чи обладнання для тренування папуги? Швидше за все, ви відправитеся до Google і почнете пошук.
Побудова успішного дропшипінг-бізнесу в Інтернеті
Підприємці-початківці у сфері дропшипінгу зазвичай ставлять питання: "Як я можу бути впевнений, що товари в цій ніші будуть приносити прибуток?". Звичайно, ви не можете бути впевнені на 100%. Хоча всі поради та рекомендації з дропшиппінгу, наведені в посібнику з дропшиппінгу, значно підвищать ваші шанси і допоможуть вам прийняти виважене рішення. Погодьтеся, що неможливо знати напевно, чи ви досягнете успіху на ринку, якщо не спробуєте це на особистому досвіді.
Ми самі починали безліч різних бізнесів, деякі з яких досягли успіху, а деякі зазнали фіаско. І ми завжди сумнівалися на самому початку. Це нормальне явище, яке виникає під час відкриття дропшипінг-магазину, бо невідомість лякає всіх. Зауважте, що успішних власників бізнесу від простих мрійників відрізняє готовність рухатися вперед, незважаючи на невизначеність, і повна самовіддача своїй справі.
Тому зважте всі мінуси та плюси, ознайомтеся з ринком та зберіть якнайбільше інформації. І тільки потім ухваліть рішення з усіх доступних варіантів. Рухайтеся вперед, незважаючи на свої коливання та страхи. Якщо ви чекатимете, поки всі невизначеності вирішаться за допомогою "ідеального ринку", то ви так ніколи і не почнете.
FAQ про товари для дропшипінгу
Які товари є найкращими для дропшипінгу?
- Здоров'я та особиста гігієна;
- Гардероб та додаткові аксесуари;
- Кухня та бакалія;
- Будинок та спальня;
- Офісні товари;
- Інструменти та товари для дому;
- Автомобільні аксесуари.