Дейна Уінтер (Dayna Winter) протягом десяти років вела бізнес виключно на Etsy. Для неї це було хобі, яке не вимагало особливих зусиль. Таке заняття давало їй невеликий грошовий прибуток, а також задовольняло її творчий порив і допомагало спілкуватися з однодумцями.
Кожен виріб, який вона створювала, був унікальним і вимагав багато часу, це не було виробництво великих масштабів. А Дейна цього і не бажала. Оскільки вона не планувала наймати швачок або передавати будь-яку частину роботи на аутсорсинг, Etsy став ідеальною платформою для її бізнесу.
Але для багатьох інших майстрів, наприклад, для сім'ї Полдер з Old World Kitchen, їх ремесло та засоби для існування – це одне й те саме. Але переведення бізнесу ручної роботи у масштабне виробництво у багатьох випадках означає зробити великий стрибок за межі ринку.
Незважаючи на те, що цей пост є вагомим аргументом на користь переходу з Etsy на Shopify, потрібно уточнити, що обидві платформи можуть відігравати важливу роль для бізнесу ручної роботи, і не завжди одна платформа може замінити іншу.
У чому різниця між Etsy та Shopify?
Така платформа як Etsy є чудовим трампліном для нового бізнесу ручної роботи, тому що там вже є готова клієнтська база. Спільнота активних покупців Etsy налічує 27,1 мільйона людей. Це дуже важливо для підприємців-початківців у сфері електронної комерції. Тактика "Я відкриваю магазин і покупці самі прийдуть" не відноситься до Інтернету, і запуск власного магазину, скажімо, на Shopify вимагає активного залучення власного трафіку, вивчення SEO, інвестицій у маркетинг, а також займе значну частину вашого часу.
Коли сім'я Полдерс захотіла продавати свої фермерські та ремісничі товари в інтернеті, вони нічого не знали про SEO, не кажучи вже про те, що вони навіть не мали вдома інтернету.
Лоран Полдер, дочка та керівник бізнесу, вважає, що завдяки Etsy їхній бізнес став можливим. На початковому етапі це допомогло освоїти електронну комерцію на базовому рівні.
Проте чотири роки тому Полдери згорнули свій магазин на Etsy і відкрили магазин на Shopify і досі не шкодують про це. Такий перехід допоміг їм не лише розширитися, а й розвиватися, збільшуючи відсоток від продажу, розширюючи асортимент товарів для перепродажу, працюючи зі списком електронних адрес своїх клієнтів і створюючи історію свого власного бренду.
Etsy – це торговий майданчик для товарів ручної роботи та вінтажних виробів (а з кінця 2015 року – і для окремих категорій промислових товарів, розроблених виробниками). Магазини мають вигляд стандартного шаблону Etsy, а ваші товари покупці можуть знайти із глобального каталогу торгового майданчика, а не лише на вітрині вашого магазину. Зв'язок із покупцями доступний за допомогою системи обміну повідомленнями на платформі. Створюючи магазин на Etsy, ви стаєте частиною спільноти, що дозволяє продавцям Etsy об'єднуватися за інтересами.
Shopify – це торгова платформа, яка дозволяє продавати товари онлайн, у магазині, через соціальні мережі, на місцевому ринку. Ваш магазин Shopify є вашою власністю, а не частиною платформи чи спільноти. Він існує на вашому особистому домені, відображає індивідуальність вашого бренду та дозволяє гнучко вибирати тарифний план та рівень цін, які найкраще відповідають потребам вашого бізнесу. Крім того, ви повністю контролюєте свій маркетинг за допомогою вбудованих інструментів Shopify. Готова організація процесів у Shopify забезпечує вам продаж та дозволяє розвиватися.
Міграція з Etsy на Shopify
Це безкоштовне покрокове керівництво (англійською) покаже вам, як перенести ваш магазин Etsy на Shopify, починаючи зі списку товарів та закінчуючи вашими покупцями. Усього за 10 хвилин.
Чимало успішних продавців Shopify зробили свій перший прорив на Etsy. Але як зрозуміти, чи готові ви перейти з однієї платформи на іншу? Лоран Полдер розповість нам про це, а також про те, як її сім'я вирішила розвивати свій бренд за межами Etsy.
Історія Полдерів та їх компанії "Old World Kitchen"
Вісім років тому у селищі на березі озера у Флориді родина Полдер, не маючи жодного досвіду, вирішила відкрити фермерський бізнес. Батько знаходився у пошуку нової професії. Але замість того, щоб вчитися нової спеціалізації, що змусило б його виїхати далеко від сім'ї, він вирішив зробити інакше: побудувати домашній бізнес разом зі своєю сім'єю. Їхня ділянка на той час складала всього чверть акра, але на ній можна було розводити кроликів і курей.
Сім'я - мама, тато та купа дітей. Вони робили консервовані продукти, такі як джеми, желе та соління, і продавали їх разом із розсадою помідорів на місцевих фермерських ринках. "Ми просто серйозно взялися за справу, - каже Лоран. - Ми, звичайно, не розбагатіли, але це були перші кроки у напрямку нашої мрії".
Сім'я розглядала можливість плетіння кошиків, ковальства та виготовлення виробів зі шкіри, але успіх до них прийшов, коли батько зайнявся різьбленням по дереву. Полдери почали продавати його ложки ручної роботи на ринках, отримуючи відмінні відгуки.
Такий успіх дерев'яних ложок на ринках змусив сім'ю серйозно зайнятися бізнесом. "Ми нічого не знали про маркетинг, - каже Лоран. - Нам здавалося, що ми просто відкриємо веб-сайт і люди самі якимось чином потраплять на нього". Полдери зібрали свої речі та переїхали на велику ферму до Теннессі. Вони придбали молочних корів, а також зайнялися бджільництвом.
Залишаючись вірними старовинному підходу до бізнесу, їхній канал продажів також був відлунням минулого. Полдери упаковували свій мед та товари ручної роботи у подарункові кошики та продавали їх місцевому населенню – у стилі продавця пилососів середини минулого століття. "Більше ніде такого немає, щоби приносили такий товар прямо до ваших дверей", - пояснює Лоран.
То був ризик. Але стара тактика продажів спрацювала для їхнього бізнесу, який уже прославився чудовою майстерністю. Цей метод приніс Полдерам несподіваний успіх, але забирав багато часу і був досить нестабільним. Це відволікало деяких членів сім'ї від ферми та не дозволяло їм працювати разом.
Тоді сусід запропонував спробувати Etsy, але Лоран згадує, що їхня родина майже не користувалася інтернетом. "Ми ходили до місцевої бібліотеки, щоб перевірити електронну пошту, - каже вона. - Я не знаю, як нам взагалі вдалося щось продати. Але ось, через три дні ми отримали замовлення. Це нас дуже надихнуло".
Лоран вважає, що Etsy допоміг їм розпочати свій бізнес, познайомив їх із електронною комерцією. Цей торговий майданчик приніс їм перших клієнтів без будь-яких маркетингових ноу-хау.
Більш глибоке вивчення теми привело до розуміння того, що вони недостатньо добре продумали розвиток свого бренду. Коли вони глянули на свій бізнес із боку, вони змогли визначити своє призначення та бачення компанії загалом.
Потім сім'я опинилася на роздоріжжі, що характерно для багатьох майстрів. Вони досягли піку своїх можливостей з виробництва виробів ручної роботи і запитали: як нам розширити виробництво?
На той момент вони мали два варіанти. По-перше, сім'я розглядала можливість доповнити свій бренд Old World Kitchen додатковим брендом. Вони розглядали можливість інвестування в верстат із програмним управлінням, щоб створити ще одну лінію дерев'яних ложок за нижчою ціною. Однак такий крок суперечив би всьому, що вони хотіли зберегти та розповісти про свій бренд. Альтернатива? Підвищити ціни. "Я думаю, що у багатьох ремісників є хибне уявлення про те, що обов'язково потрібно бути бідним художником, - каже Лоран, - начебто є щось неправильне у тому, щоб бізнес приносив добрий дохід".
Хоча їхні покупці радо платять за продукцію за вищими цінами, але негативно реагують інші ремісники, які продають аналогічну продукцію за низькою ціною. У той час як вони, можливо, мають труднощі, "Old World Kitchen" процвітає. Чому? Вони продають не просто ложки. Вони продають спосіб життя, свою історію та досвід.
У міру того, як їх бренд ставав все більш популярним, а їх ціни все більше відповідали бренду класу люкс, їх все менше влаштовував Etsy, тому що перестав задовольняти потреби бізнесу, що зростає. Зі збільшенням уваги до своєї історії, обмеження ринкового майданчика та шаблону магазину Etsy стали очевидними. Лоран відчула, що типовий покупець Etsy (молодший і економніший) більше не відповідає їх цільовій аудиторії.
Полдер почали розвивати свої соціальні канали, намагаючись знайти покупців за межами Etsy. Вони також спробували інші торгові майданчики та платформи, перш ніж зупинилися на Shopify.
Вони придбали більш якісну фотокамеру та вивчили програмне забезпечення для редагування фотографій. Потім, одночасно із запуском магазину на Shopify, вони додали товарам нові фотографії.
Після зміни платформи справа набула несподіваного оберту. "Ми були просто вражені тим, що наш відсоток прибутку так сильно виріс, - каже Лоран. - І переконалися в тому, що вчинили правильно". Хоча потік трафіку і залишився тим самим, але відвідування були цілеспрямованішими. Створення магазину Shopify призводить до великої кількості переглядів та переходів сторінками зі схожими товарами та брендами. "На Etsy дуже багато відволікаючих факторів, - пояснює Лорен. - Це більше схоже на ярмарок ремесел або просто прогулянку від стенду до стенду, ніж цільове відвідування спеціалізованого магазину".
Компанія "Old World Kitchen" твердо дотримувалася нових цін і продовжувала зростати. Нова модель ціноутворення дозволила їм розширити свій асортимент, при цьому товари так само робилися вручну. Щороку, коли вони досягають поставленої мети, сім'я збирається разом, щоб вирішити, як продовжити зростання і зберегти цілісність бренду.
Минулого року вони вирішили розширити пропозицію "Old World Kitchen" та уклали партнерство з іншими брендами у ролі реселера. Це ще одна стратегія зростання, яка була б неможлива з Etsy. Сім'я виявила унікальний підхід до роботи з іншими постачальниками.
Додаткова робота призвела до перерозподілу деяких обов'язків, але сім'я, як і раніше, працює як один великий налагоджений механізм (і без будь-яких реальних машин).
Тепер Лоран виконує завдання, пов'язані з підтримкою роботи інтернет-магазину (від соціальних мереж до маркетингу електронною поштою). Її молодша сестра займається доставкою та упаковкою, а більшість членів сім'ї складають виробничу команду, на чолі якої стоїть тато "майстер різьблення по дереву". А мати? Вона слідкує за процесом. "Мама - наш головний контролер якості, - каже Лоран. - Якщо хтось халтурить, вона швидко виправляє ситуацію".
Сім'я Полдер побудувала бізнес з довгостроковою перспективою, з можливістю включити до нього майбутнє подружжя та дітей. Крок у невідомість в Інтернеті та позиціонування свого бренду допомогли їм здійснити свою мрію – працювати разом.
Додаткова інформація на тему: "12 проектів з деревообробки та як продавати такі товари онлайн".
Як зрозуміти, що настав час змінити Etsy на Shopify?
Лоран дуже вдячна Etsy за те, що їхній сімейний бізнес почав розвиватись. Ця платформа була чудовим місцем для експериментів з електронною комерцією, вивчення нюансів обслуговування клієнтів в Інтернеті та представлення свого продукту вже існуючої аудиторії.
Проте вони переросли її.
Час зміни Etsy на Shopify залежить від ваших цілей, а також від того, чи обмежують можливості платформи Etsy чи невідповідність її аудиторії подальшому розвитку вашого бізнесу.
Можливо, ви вже готові до такого кроку, якщо:
- Бренд є невід'ємною частиною того, що ви робите. Для вас має значення ваша історія, ваші товари, і ви самі. Тоді доцільно буде перемістити свою продукцію на сайт, який дозволить вам керувати історією вашого бренду і допоможе краще орієнтуватися на цільову аудиторію.
- Ви хочете масштабувати свою продукцію ручної роботи шляхом перетворення її у виробництво. Більшість промислових товарів заборонені на Etsy.
- Ваша цільова аудиторія знаходиться за межами спільноти Etsy. Це може бути в тому випадку, якщо ваш бренд вирішив орієнтуватися на заможніших покупців.
- Ви зацікавлені у розширенні свого бренду та хочете доповнити асортимент товарами інших виробників. Etsy забороняє перепродаж, крім вінтажних виробів.
- Ви хочете контролювати свій маркетинг. Ви можете знайти свого ідеального покупця за допомогою контент-маркетингу, SEO та соціальних мереж за допомогою інструментів прямо у Shopify.
Зазвичай продавці вважають за краще залишати свої магазини Etsy активними, навіть за розвитку магазину Shopify. Corbé є одним із таких прикладів. Він працює на Etsy, щоб залишатися на зв'язку із спільнотою виробників та підтримувати активний канал продажів. Це може бути гарна стратегія, якщо у вас є велика аудиторія на Etsy і ви хочете зберегти з нєю відносини.
Для таких випадків Shopify пропонує налаштувати новий канал продажу Etsy прямо з адміністраторської панелі вашого Shopify-магазину. Так ви зможете синхронізувати ваші товари в обох магазинах та керувати ними з одного місця.
Як перемістити товари з Etsy на Shopify?
Щоб не починати з нуля і не створювати сторінки товарів на новій платформі, ви можете імпортувати товари з Etsy в Shopify.
В інструкції нижче використовується програма "Easy Import", але є й інші додатки для імпорту/інтеграції з Etsy у магазині додатків Shopify.
- На панелі керування магазину Etsy у розділі "Shop Settings" натисніть кнопку "Options".
- Виберіть вкладку "Download Data".
- Натисніть "Download CSV".
- Після реєстрації в Shopify встановіть додаток Easy Import Etsy Migration.
- У Shopify-магазині зайдіть до додатку "Easy Import" з розділу Apps.
- Завантажте ваш CSV-файл та дотримуйтесь інструкцій для імпорту ваших товарів. Під час імпорту ви можете розподілити товари за колекціями.
- Перегляньте товари перед початком процедури імпорту. У процесі імпорту буде перенесено назви, описи, варіанти та ціни товарів.
- Перейдіть до розділу "Products" у Shopify, щоб вручну відредагувати додаткову інформацію про кожен товар та додати фотографії товару.
Основні переваги переходу з Etsy на Shopify
Свобода та гнучкість ведення бізнесу на Shopify дозволяє бізнесу ручної роботи стати більш масштабним, а також автоматизує багато процесів, дозволяючи виробникам зосередитися на тому, що вони роблять найкраще: на виробництві.
Додаткові плюси
- Ви привернете увагу нової аудиторії до свого бренду. Знайдіть нову аудиторію за межами спільноти Etsy та отримайте доступ до неї. Список адрес електронної пошти ваших клієнтів – цінний маркетинговий інструмент, який допомагає завоювати довіру та розвивати бізнес. Shopify інтегрується з такими каналами продажів, як Amazon та Houzz. Це допоможе вам охопити цільову аудиторію та синхронізувати продажі.
- Отримайте контроль над дизайном та функціоналом вашого сайту. Швидше за все, ви вже робили покупки в магазині на базі Shopify і навіть не підозрювали про це. Численні варіанти тем дозволять вашому бренду заграти новими фарбами. Ви навіть можете найняти Shopify-розробника, щоб налаштувати тему відповідно до ваших потреб.
- Ви можете виразити індивідуальність вашого бренду в професійній манері, а також легалізувати свій бренд за допомогою власного домену.
- Отримайте доступ до перепродажу, оптової торгівлі, кураторства, виробництва! Можна розвивати свій бренд поза обмеженнями Etsy, залучати інші бренди до партнерства, додавати ціни для оптовиків або перенести процес виробництва на виробничу базу.
- Є можливість розвивати власну контент-стратегію за допомогою блогу. Як у випадку з компанією Amalie Beauty, блог може стати величезним помічником для зростання продажів. Власниця компанії Меган Кокс зміцнює довіру до бренду, позиціонуючи себе як експерта в галузі краси, та використовує у своєму блозі наукові факти про свою продукцію. Вона знаходить нових клієнтів через органічний пошук, регулярно публікуючи огляди косметики та залучаючи читачів до свого магазину.
- Ви можете використовувати електронну пошту своїх клієнтів для збільшення продажів та трафіку. Спілкування із клієнтами на Etsy обмежується повідомленнями, пов'язаними безпосередньо із замовленням. Shopify дозволяє вам регулярно спілкуватися з вашими клієнтами та передплатниками за допомогою повідомлень у блозі, оголошень про розпродажі, ексклюзивним угодам та новим товарам.
- З'явиться можливість розповісти історію свого бренду індивідуальним способом. Можна додати кілька сторінок, щоб розповісти свою історію. Можливо, на Etsy у вас вже є окреме меню "Про компанію", яке веде відвідувачів до розділів "Знайомство з командою", "Наша історія", "Наша філософія" тощо. Але в Shopify ви можете розповісти про себе навіть на головній сторінці магазину.
- Можна встановлювати додатки. Наприклад, Snapppt для розміщення останніх фотографій вашого Instagram блогу. Або використовувати додаток Lookbook, щоб поділитися фотографіями того способу життя, який допомагає покупцям краще розуміти вас і надихають на покупку ваших товарів.
Історія сім'ї Полдер – це історія бренду. А можливість познайомити відвідувачів з історією свого бренду на кожній сторінці вашого сайту визначає вирішальне значення для його просування та збереження у довгостроковій перспективі.
Додаткова інформація на тему
- Стаття в блозі: 4 магазини товарів ручної роботи, які перетворили своє хобі на прибуток.
- Підкаст: Несподіваний успіх, який привів продавця Etsy до відкриття власного магазину.
- Підкаст: Від Etsy до мільйона доларів: як Алієн Аутфіттерс розширився за рахунок курування товарів.
FAQ з переїзду з Etsy на Shopify
Яка різниця між Etsy та Shopify?
Etsy та Shopify – це платформи електронної комерції, які дозволяють продавати товари та вести свій бізнес в Інтернеті. Але у них є ключові відмінності .
Etsy – це ринок виробів ручної роботи, вінтажних товарів та промислових товарів, що продаються самим виробником. Магазин Etsy живе в рамках загального шаблону, а товари магазину доступні для глобального пошуку на торговому майданчику. Спілкування з покупцями відбувається шляхом обміну повідомленнями на самій платформі.
Shopify – це комерційна платформа, яка дозволяє продавцям продавати через інтернет-магазин, у фізичному місці, через соціальні мережі та, взагалі, де завгодно. Ваш магазин Shopify належить вам. Він знаходиться на вашому власному домені, відображає індивідуальність вашого бренду та дозволяє гнучко вибирати тарифний план, який найкраще відповідає потребам вашого бізнесу. Також, ви маєте повний контроль над своїм маркетингом, доступним в адмінці Shopify.
Чи можу я перенести свій магазин Etsy на Shopify?
Які кроки для переходу з Etsy на Shopify?
Ось короткий покроковий посібник з переходу з Etsy на Shopify:
- Встановіть у свій Shopify-магазин додаток для імпорту даних з Etsy-магазину у Shopify.
- В інтерфейсі встановленого додатку імпортуйте в Shopify дані зі свого Etsy-магазину: інформацію про сам магазин, дані про клієнтів та товари.
- Виберіть відповідну для вашого бренду тему з магазину тем Shopify та налаштуйте її.
- Створіть усі необхідні сторінки для вашого магазину, такі як "Умови доставки", "Про компанію", "Контакти" та інші.
- Налаштуйте магазин для старту продажів: підключіть платіжні системи до Shopify-магазину, створіть способи доставки, перевірте інші налаштування.
- Ви готові до початку продажів на Shopify!
Коли варто переходити з Etsy на Shopify?
Які переваги переходу з Etsy на Shopify?
- Отримання нових клієнтів за межами спільноти Etsy та можливість застосування до них маркетингу.
- Контроль над дизайном і функціями вашого сайту за допомогою налаштовуємих тем з магазина тем Shopify.
- Наявність власного домену.
- Розвиток свого бренду поза обмеженнями Etsy, продаючи товари інших брендів, додаючи оптові ціни або використовуючи виробниче підприємство для виготовлення товарів.
- Можливість розробляти свою стратегію контент-маркетингу та покращувати SEO за допомогою блогу чи відеоконтенту, розміщеного на власному сайті.
- Можливість запускати маркетингові емейл-кампанії для збільшення продажів та трафіку. Спілкування з клієнтами Etsy обмежується обміном повідомленнями всередині платформи. Shopify дозволяє вам безпосередньо спілкуватися зі своїми клієнтами та підписниками.
- Встановлення додатків з Shopify App Store для підвищення функціональності сайту.
- Можливість розповісти історію свого бренду по-своєму.