У Shopify більше мільйона незалежних підприємців та компаній, які займаються бізнесом у різних галузях і сферах життя, що дозволяє їм вдало реалізовувати свої ідеї через торгівлю.
Перед вами список найкращих магазинів Shopify, які можуть наповнити натхненням тих, хто перебуває на шляху до створення власного бізнесу. Ці компанії використовують інноваційні ідеї, перетворюючи сміття на тканини, зберігають спадщину різних культур, розробляють культові косметичні товари, відмовляються від одноразових предметів побуту та багато іншого.
Познайомтеся із цими Shopify-магазинами та дізнайтеся, як компанії за допомогою своїх товарів та послуг виражають те, чим вони є і у що вірять, застосовуючи свої ідеї на практиці та створюючи нове майбутнє.
1. Partake Foods
Деніз Вудард довго не могла знайти солодощі для своєї дочки Віван, які були б безпечні для алергіків. Це стимулювало її заснувати компанію Partake Foods. Сьогодні Partake займає перше місце в рейтингу найкращих магазинів Shopify і пропонує печиво з такими смаками, як шоколадна крихта, святковий торт та імбирне печиво, яке безпечне для дітей не містить жодного з 8 основних алергенів, а також штучних барвників, консервантів та генетично модифікованих інгредієнтів.
2. Журнал Uppercase
Вже понад десять років журнал Uppercase пропонує цікаві статті та фотографії, присвячені рукоділлю, моді, мистецтву та дизайну. І все це представлено у гарній друкованій формі. Творець та редактор Джанін Вангул використовує свою платформу для того, щоб розповідати про творчість своїх колег. З моменту запуску в 2009 році одного з найкращих магазинів Shopify вона розширила видання, включивши до нього Little U — крихітний журнал для молодих та юних серцем. Також, до видання було включено серію книг Encyclopedia, у яких докладно розглядаються такі теми, як кераміка, кулінарія, вишивка та друкована справа.
3. Hiut Denim Co.
Hiut Denim знаходиться в Кардігані, місті Уельс, який до 2002 року був будинком для найбільшої джинсової фабрики у Великобританії. Hiut Denim була заснована в 2011 році для того, щоб застосувати навички та ноу-хау з пошиття джинсів, які залишилися у багатьох місцевих жителів, продемонструвати їхню відданість ремеслу та повернути виробництво до Кардігану. Hiut Denim приділяє особливу увагу деталям, зручності та якості, а також прагне робити не просто джинси, а найкращі джинси.
4. Manitobah Mukluks
Компанію Manitobah Mukluks 1997 року в Манітобі, Канада, заснував метис Шон Маккормікіз, вона покликана зберігати та оспівувати традиції корінного народу через взуття. Його колекція Storyboot Project виробляється у партнерстві зі старійшинами та ремісниками корінного народу. Тим не менш, щоб зробити взуття доступним для більшої кількості людей, були розроблені окремі лінії для реалізації взуття на міжнародному рівні.
5. Package Free
Засновник компанії Package Free та її генеральний директор Лорен Сінгер прагнуть зробити світ чистішим, продаючи косметичні та побутові товари без упаковки. Лорен веде безвідходний спосіб життя та присвятила своє життя та бізнес створенню економічних моделей поведінки споживачів. У 2015 році на своїй презентації на передачі Tedx Talk, яка зібрала мільйони переглядів, вона розповіла про те, як вести безвідходний спосіб життя, та продемонструвала свій контейнер, у якому зберігається сміття за три роки.
6. Flourist
Подібно до чарівного квіткового магазину, Flourist демонструє немов букет, що розпустився, кожне своє зернятко бобів для борошна свіжого помелу. Flourist продає перевірене на 100% свіжомелене борошно та сухі продукти, а також пропонує додаткову інформацію на своєму сайті про фермерів, з якими він працює. Цей один з найкращих сайтів Shopify також є притулком для любителів випічки: придбання інгредієнтів у Flourist ‒ це вивчення різниці між свіжомеленим борошном і традиційним помелом зерна.
7. Allbirds
Футболіст Тім Браун та інженер Зої Цвіллінгер є засновниками Allbirds ‒ взуттєвої компанії, яка ставить на перше місце використання натуральних матеріалів та постійний розвиток. Allbirds ‒ це злиття комфорту та свідомості: нитки з вовни та евкаліпту, простий дизайн та упаковка, виготовлена на 90% з переробленого картону. Магазин чудово оформлений і є одним із найкращих на Shopify.
8. Naja
Заснована дизайнером Каталіною Джіральд та актрисою Джиною Родрігес, лауреатом премії "Золотий глобус", компанія Naja ‒ наступна в нашому списку найкращих магазинів Shopify. Бренд виробляє інклюзивну спідню білизну в різних нюдових тонах, яку можна підібрати до будь-якого відтінку шкіри. Компанія наймає матерів-одиначок та жінок, які змушені сидіти вдома, щоб дати жінкам більше можливостей для працевлаштування. Naja також віддає 2% своїх продажів до місцевих фондів на підтримку швейних програм.
9. United by Blue
United By Blue виділяє кошти від кожного проданого товару на прибирання сміття з океану та водойм. Компанія з виробництва одягу та товарів для дому, заснована Браяном Лінтоном, впроваджує принципи сталого розвитку у всі сфери своєї діяльності. United By Blue прагне припинити використання одноразового пластику, такого як поліетиленові пакети, пухирчаста плівка та пластикова стрічка. Компанія також проводить благодійну програму з прибирання територій, що дозволяє клієнтам магазину брати участь у місії компанії, навіть не здійснюючи покупки.
10. Bailly
Аріель Гоф і Едвіна Говіндсамі є засновниками компанії Bailly, яка виробляє повністю натуральну парфумерну продукцію. Компанія перераховує 15% від кожного свого продажу для проекту Girl Power Project, який організований фондом Just Like My Child. Аромати Bailly на основі кокосової олії не дратують і не пересушують шкіру, мають м'який відтінок і відмінно зволожують шкіру.
11. BLK and Bold
Пернелл Сезар-молодший і Род Джонсон заснували компанію BLK & Bold з метою надання допомоги місцевим співтовариствам за допомогою продажу кофеїновмісних напоїв. BLK & Bold використовує як оптовий, так і роздрібний продаж споживачеві, щоб дати молодим людям інструменти для кращого життя та допомогти подолати несприятливі обставини. Компанія відраховує 5% прибутку на молодіжні програми, сприяє розширенню робочих місць та бореться з проблемою бездомності серед молоді.
12. Adored Vintage
Переглядаючи Adored Vintage ‒ симпатичний магазин Shopify з вінтажним одягом і сучасними речами, виконаними в дусі минулої епохи, ви віртуально потрапляєте до романтичного французького села. Власниця магазину Роделі Бас підбирає та створює речі, керуючись своєю любов'ю до образів минулих часів. Adored Vintage жертвує частину своїх доходів місцевим навчальним закладам, а Роделі постійно проводить навчальні семінари у сфері бізнесу для інших жінок.
13. Cheekbone Beauty
Дженніфер Харпер, власниця Cheekbone Beauty, одного з найпопулярнішого магазину Shopify, є представницею корінних народів та створює натуральні косметичні продукти. У рамках зобов'язання бренду стати безвідходним до 2023 року, помади пакують у біорозкладний папір, а для виробництва використовують на 85% менше пластику, ніж для традиційних тюбиків помад. Команда Cheekbone Beauty підтримує такі організації, як First Nations Child and Family Caring Society (FNCFCS) і жертвує 10% від прибутку на Shannen's Dream.
14. Meow Meow Tweet
Тара Пелетьє і Джефф Куросакі, партнери у житті та у бізнесі, є дизайнерами та засновниками компанії Meow Meow Tweet. Ця компанія з догляду за шкірою відома своїми продуктами з натуральних інгредієнтів та екологічною упаковкою з химерними ілюстраціями, намальованими Джеффом. Крім пожертв та підтримки організацій, які близькі цінностям компанії, Meow Meow Tweet пропонує програму масового збору для упаковок та відходів, а також систему для клієнтів, які хотіли б повернути свої порожні контейнери для повторного використання.
15. Bebemoss
Мама трьох дітей Ізабела Ершахін є засновником та дизайнером турецької компанії Bebemoss з виробництва екологічних дитячих іграшок. Bebemoss з гордістю приймає на роботу матерів, які змушені сидіти вдома, та пропонує справедливу оплату праці. Більшість матерів, яких вона наймає, ‒ біженці із Сирії, які намагаються налагодити своє життя у Туреччині. Кожна іграшка ‒ від чарівних левів до однорогів та кроликів ‒ зроблена мамами, які таким чином заробляють на життя, щоб повноцінно утримувати свою родину.
16. Kirrin Finch
Kirrin Finch приєднується до списку магазинів Shopify як компанія з виробництва одягу, що пропонує гендерно-орієнтований одяг, заснований на чоловічому одязі, але розроблений з урахуванням особливостей жіночого та чоловічого тіла. Засновники компанії Келлі і Лора Моффат використовують екологічно чисті тканини та застосовують методи, що знижують забруднення навколишнього середовища, а також співпрацюють тільки з тими виробниками, які дотримуються принципів справедливості та етичних норм при виробництві одягу.
17. Rothy's
Rothy's за допомогою технології 3D-в'язання перетворює екологічно чисті матеріали на стильне взуття та аксесуари. Це один із найкращих магазинів Shopify, який прагне безвідходного виробництва. Понад 60 мільйонів пластикових пляшок від напоїв були перетворені компанією Rothy's на сумки та взуття, а коробки для взуття настільки міцні, що їх відправляють без додаткової упаковки. Вони також є біорозкладними та виготовляються з 85% перероблених матеріалів.
18. Магазин косметики MFMG
Томі Гбелей використовував соціальні мережі для підтримки свого магазину Shopify та створення спільноти, яка демонструвала та рекламувала різноманітність в індустрії краси. Томі створив лінію продуктів, спеціально розроблену для глибоких відтінків шкіри. створіння MFMG ‒ це спосіб для Томі змістити акценти в індустрії краси, домогтися інклюзивності та змусити компанію загалом вийти за рамки існуючого асортименту відтінків та тонів та створювати продукти з урахуванням різноманітності.
19. Suta
Будинок моди Suta, заснований сестрами Суджатою та Танією Бісвас, знаходиться в Мумбаї, Індія, і займається працевлаштуванням ремісників та майстрів у громадах з обмеженими можливостями та використовує лише екологічно чисті тканини. Поєднуючи унікальні тканини ручної роботи з класичними силуетами сарафанів, суконь та блузок, вироби Suta є поєднанням традицій, творчості та дизайну.
20. Beneath Your Mask
Завершує топ-20 найкращих магазинів Shopify компанія Beneath Your Mask. У Дани Джексон було діагностовано важку форму вовчаку. Хвороба вплинула на її волосся і шкіру, і Дана почала шукати чисті, повністю натуральні продукти підтримки краси. Косметична лінія Дани Beneath Your Mask присвячена використанню нетоксичних, чистих, повністю натуральних інгредієнтів, щоб зробити косметичні процедури більш ефективнішими.
21. Tentree
Натхненні часом, проведеним на Гаваях, Дейв Луба та Кален Емслі заснували компанію Tentree як спосіб позитивного впливу на довкілля через торгівлю. За кожен проданий товар Tentree садить 10 дерев, а до 2030 року планує посадити понад мільярд дерев. Компанія приєдналася до інших провідних магазинів Shopify, які керуються такими самими етичними ідеями.
22. Beauty Bakerie
Продукти краси, упаковані та названі на честь випічки – це лише одна з приємних особливостей Beauty Bakerie. Засновниця компанії Кашемір Ніколь пройшла через безліч злетів та падінь на своєму підприємницькому шляху: від матері-одиначки до боротьби з раком грудей. Але її зусилля у сфері косметики принесли солодкі плоди. Створивши культові товари та унікальний бренд краси, Beauty Bakerie у 2016 році заснувала компанію Sugar Homes, щоб підтримувати та спонсорувати дитячі будинки.
23. Artisaire
Artisaire ‒ це втілення бізнесу, який повністю присвячений своєму ремеслу, в даному випадку ‒ мистецтву сургучного друку. Починаючи від індивідуальних та закінчуючи стандартними сургучними печатками, компанія Artisaire воскресила стару традицію. Володіючи кожним етапом виробничого процесу, компанія на своїй фабриці у Канаді виготовляє найкращі товари для магазину Shopify. Сім'я Томсен, яка управляє Artisaire, досі знаходить радість у тому, щоб писати листи подяки від руки і ставити на них печатку.
24. Bésame Cosmetics
Дизайнер та дослідник косметики Габріела Ернандес створює чудові вінтажні косметичні засоби, натхненні гламурністю косметики часів її бабусі. Вся лінія Bésame Cosmetics ‒ від туші для вій у стилі 1920-х років до помади класичного кольору – на 100% безпечна для здоров'я, призначена для чутливої шкіри та виробляється у Каліфорнії.
25. Terre Bleu
Власники компанії з Мілтоні, Онтаріо, Terre Bleu, Ян і Ізабель Берд, вирішили кинути суєту міського життя заради створення лавандової ферми. Terre Bleu приваблює безліч відвідувачів, які бажають поринути в особливу атмосферу, яка переносить частинку Провансу до Канади. Берди також розширили свій популярний магазин Shopify, додавши до нього лінію косметичних, харчових та побутових продуктів із екстрактом лаванди.
26. Tsuno
Роз Кемпбелл заснувала компанію Tsuno для створення товарів особистої гігієни з екологічно чистих матеріалів. Виготовляючи гігієнічні прокладки з бамбукового волокна та тампонів з органічної бавовни. Tsuno також надає допомогу жінкам, які опинилися у складній ситуації. Половина продукції, що виробляється Tsuno передається благодійним організаціям, які займаються питаннями в галузі менструацій.
27. Ketnipz
Аматор карикатур Гаррі Хемблі був підлітком, коли почав ділитися малюнками свого персонажа Біна в Instagram під ніком @Ketnipz. Позитивність, каламбури та гумор Ketnipz привернули увагу мільйонів і дозволили Гаррі працювати з арт-фестивалями та Instagram, а також створювати власні товари. Зображення позитивного та симпатичного Біна можна зустріти на светрах, футболках та різноманітних аксесуарах.
28. Магазин косметики SUGAR
Засновник і генеральний директор компанії Вініт Сінгх хотіла створити косметику для індійських любительок краси, розроблену з урахуванням кольору шкіри та погодних умов, наприклад, водостійкі тональні засоби та яскраві помади. Ця косметична компанія з Мумбаї виросла з простої мрії в індійського гіганта прямої споживчої та роздрібної торгівлі, а все завдяки своєму симпатичному магазину Shopify.
29. Tofino Soap Company
Натхненна деревами Тофіно, вкритими мохом, пишною зеленню та океанськими хвилями, Анжела Л'Оре застосувала свої сімейні рецепти для створення свічок, мила та засобів для догляду за тілом під назвою Tofino Soap Company. Tofino прагне використовувати 100% натуральні інгредієнти, деякі з них ‒ з саду Анжели, інші ‒ з дикої природи або постачальників, які дотримуються принципу відповідальної торгівлі. Продукція виробляється невеликими партіями та упаковується з урахуванням концепції постійного розвитку ‒ 80% упаковки Tofino виготовлено зі скла та біорозкладного паперу.
30. Velasca
Наступні у списку найкращих на платформі Shopify ‒ це Енріко Касаті і Якопо Себастіо, які заснували компанію Velasca, спрямовану безпосередньо на споживача, щоб скоротити попит на шкіряне взуття ручної роботи та надавати її за більш доступними цінами. Їхня продукція є взірцем італійського взуттєвого виробництва, а бренд активно розвивається в самому серці регіону Марке. В компанії Velasca працює понад 10 сімей шевців, а також вже існує понад десять роздрібних магазинів по всій Європі.
31. Satya
Занепокоєна станом шкіри своєї доньки та діагнозом екзема Патріс Муссо, засновниця компанії Satya, почала дослідження та випробування з створення ефективної, нетоксичної та не містячої віддушок продукції для шкіри. Лінія Satya складається з п'яти сертифікованих органічних інгредієнтів, є простою альтернативою традиційному догляду за шкірою. Компанія Satya належить до корінного населення, вона також прагне бути вуглецево-нейтральною, не тестує продукцію на тваринах та використовує екологічні матеріали для пакування.
32. LastObject
Ізабель Аагаард, Каре Франдсен і Ніколас Аагаард створили LastObject, один з найкращих магазинів на Shopify. Їхня місія полягає в тому, щоб покращити предмети одноразового користування. Завдяки успішним краудфандинговим кампаніям команда LastObject створила унікальні тампони і серветки, які в 10 разів менше негативно впливають на навколишнє середовище, ніж їх традиційні одноразові аналоги.
33. Verve Coffee Roasters
Почавши з одного кафе в Санта-Круз у 2007 році, Майк Ейр, Райан О'Донован і Колбі Барр перетворили компанію Verve Coffee у мережевий бізнес, що включає понад десяток роздрібних точок у США та Японії, оптовий підрозділ та інтернет-магазин. Протягом усієї своєї діяльності компанія Verve ставить на перше місце традиційні методи вирощування та підтримку фермерів через свою програму Farmlevel. Програма зберігає унікальні сорти кави, керує розплідниками та підтримує політику справедливих цін.
34. Unwrapped Life
Бажаючи створити косметичну компанію з урахуванням інтересів майбутніх поколінь, Арден Тісдейл та Хейлі МакКензі заснували Unwrapped Life, щоб випускати продукцію для усунення протиріч у питаннях екологічності та ефективності. Шампунь, кондиціонер і мило загорнуті в біорозкладний папір, тому їхня продукція практично безвідходна. Застосовуючи філософію скорочення відходів у всіх сферах бізнесу, компанія Unwrapped Life створила велику оптову мережу з метою скоротити витрати на доставку та залучити більше покупців. Також , зі своїм роздрібним партнером у Калгарі, Альберта, компанія запустила програму повторного поповнення флаконів рідкої продукції .
35. Chocolate Alchemy
Джон Нансі створив Chocolate Alchemy ‒ один із найкращих сайтів на Shopify, щоб не тільки продавати какао-боби, а й поділитися своїми знаннями з тими, хто хоче увійти у світ виробництва шоколаду. Мистецтво та наука виготовлення шоколаду, м'яко кажучи, складні, але Джон та його команда розповідають усі нюанси. З уроками з виготовлення какао-бобів, горіхів та форм, Chocolate Alchemy – це школа для тих, хто зачарований магією шоколаду.
36. KOTN
Бенджамін Сел, Рамі Хелалі і Маккензі Йітс створили компанію KOTN для того, щоб виробляти прості якісні речі за доступною ціною. Займаючись поставками безпосередньо з долини Нілу, KOTN виготовляє речі з єгипетської бавовни, яка більш тонка, м'яка і повітропроникна, ніж інші види бавовни. Підтримуючи місцеву економіку та фермерські сім'ї, які зіткнулися з масовим скороченням бізнесу після відходу великих корпорацій, KOTN закуповує продукцію безпосередньо у фермерів за гарантованими цінами, одночасно фінансуючи будівництво шкіл у регіоні для підвищення рівня грамотності.
37. TPMOCS
TPMOCS ‒ ще один з найкращих магазинів Shopify, він був створений Марією Раннінг Фішер Джонс з метою продовжити традиції, які їй перейшли від матері, і не забути власного коріння. Дитяче взуття TPMOCS – це значний спосіб вирішення проблеми бідності шляхом забезпечення зайнятості та ресурсів для громад корінних народів, потребуючих підтримки. Філії компанії розташовані в Каліфорнії, Вашингтоні та Монтані. В даний час TPMOCS працює з племенем Блекфіт.
38. Made In Cookware
Багатий досвід Чіпа Малта в галузі електронної комерції доповнив досвід Джейка Каліка у виробництві посуду у третьому поколінні, коли вони запустили компанію Made In Cookware, щоб перевернути індустрію кухонного посуду та скласти конкуренцію найкращим магазинам Shopify. Працюючи з досвідченими виробниками та відомими шеф-кухарями, Made In Cookware постачає любителям кулінарії якісні каструлі, сковорідки та ножі за доступними цінами, без застосування традиційних моделей дистрибуції.
39. Fresh Heritage
Брати Джаміль і Гамаль Коднер після поїздки до Африки вирішили привезти до США традиційні звички свого народу та почали продавати олію для догляду за шкірою. Вони навіть не підозрювали, що знаходяться на порозі відкриття одного з найкращих магазинів Shopify. Продукція Fresh Heritage розроблена для живлення та зміцнення волосся спеціально для чоловіків з темною шкірою. Пропонуючи набори для догляду за обличчям та тілом, масла для бороди та гребінця, Fresh Heritage обслуговує ту частину ринку, яка була недостатньо насичена товарами.
40. Then I Met You
Шарлотта Чо, засновниця компанії Soko Glam і куратор з догляду за шкірою та красою, вирішила, що настав час створити власну лінію засобів для догляду за шкірою. У "Then I Met You" втілена ідея почуття співпереживання та прихильності до людей, місць та речей. Після десятирічного тестування була створена лінія безпечних засобів догляду за шкірою, виготовлена провідними хіміками та виробниками в Кореї, яка принесла на ринок новий користувальницький досвід.
41. GiveMeTap
Кожна пляшка води, продана компанією GiveMeTap, забезпечує одну людину в Гані чистою питною водою протягом п'яти років. Едвін Броні-Менсах заснував GiveMeTap після того, як зіткнувся з труднощами під час пошуку станції поповнення запасів води у своєму рідному Лондоні. Едвін створив програму для демонстрації закусочних та закладів, що пропонують безкоштовне поповнення води, щоб скоротити використання одноразових бутильованих вод. Завдяки подвійній цілі ‒ скоротити кількість одноразових пластикових пляшок та забезпечити водою нужденних ‒ компанія Give Me Tap забезпечила понад 50 000 осіб чистою водою на все життя та станом на кінець 2019 року скоротила кількість пластикових пляшок приблизно на 45 мільйонів.
42. Beefcake Swimwear
Мел Веллс витратила більше двох років, щоб створити та запустити Beefcake Swimwear, лінію міцних та етично виготовлених костюмів у стилі 1920-х років. Ці якісні речі виробляються людьми, які отримують прожитковий мінімум у Портленді, штат Орегон. Залишаючись настільки чесною, наскільки це можливо, Мел відкрито поділилася тим, з чого складається вартість виготовлення виробу для Beefcake Swimwear.
43. Silk and Willow
Silk and Willow ‒ це бутік екологічного весільного декору, створений для людей, які піклуються про довкілля. Засновниця компанії Шеллі почала свою кар'єру як графічний дизайнер, а потім знайшла своє покликання у створенні тканин з використанням натуральних барвників. Silk and Willow пропонує шовкові стрічки, пофарбовані рослинними барвниками, столове та канцелярське приладдя ручної роботи. Це місце, де можна завжди насолоджуватися кожною красивою деталлю, пов'язаною з плануванням весілля.
44. Taza Chocolate
Друзі та ділові партнери Алекс Уітмор та Кетлін Фултон є творцями компанії Taza Chocolate. Натхненні сільським смаком і текстурою мексиканського шоколаду Taza робить свої інгредієнти особливо насиченими. Компанія працює безпосередньо з фермерами для дотримання принципів справедливої торгівлі та створила додаткову сертифікацію прямої торгівлі. Інформація про платежі компанії, її партнерів-фермерів та вплив на навколишнє середовище міститься в її щорічних звітах.
45. SmartyPits
Коли мати засновника компанії Стасії Гуццо виявила у себе рак грудей, помітивши ущільнення в пахвовій западині, Стасія почала поглиблено вивчати фактори ризику розвитку раку. Дізнавшись про зв'язок між алюмінієм в антиперспірантах і раком грудей, Стасія вирішила створити власні дезодоранти. Компанія SmartyPits була створена, щоб виготовляти більш безпечну альтернативу традиційним дезодорантам і антиперспірантам, відмовившись від парабенів, фталатів, тальку та алюмінію, використовуючи для своєї продукції біорозкладну на 100% упаковку.
46. MakerGear
Рік Поллак почав експериментувати із 3D-друком на початку 2000-х років. Він працював повний робочий день, а у вільний час виготовляв деталі та лагодив саморобні принтери. Зрештою, у 2009 році Рік заснував компанію MakerGear, щоб постачати деталі і зрештою створити власну лінію 3D-принтерів. З того часу компанія MarkerGear отримала багато похвал, стала джерелом зайнятості місцевого населення в штаті Огайо і, найголовніше, допомогла творцям втілити свої ідеї в життя.
47. Parkland
Компанія Parkland, яка з'явилася в 2015 році, перетворює пластик на рюкзаки та аксесуари. Всі тканини цього магазину Shopify виготовлені зі 100% перероблених пляшок з-під води, а шкіряна фурнітура ‒ з яблук. Вдале поєднання функціонального дизайну та призначення, де кожен предмет – це спосіб купувати краще та витрачати менше.
48. The Honey Pot
The Honey Pot ‒ це компанія з натурального догляду за собою для жінок, створена жінками та підкріплена науковими даними. Засновниця компанії Бі Діксон хотіла допомогти іншим жінкам після того, як сама протягом кількох місяців страждала від дискомфорту, пов'язаного з бактеріальним вагінозом. Продукція розроблена як для конкретних категорій, наприклад для майбутніх мам, так і для тих, хто просто шукає вирішення своєї проблеми. The Honey Pot використовує свій магазин Shopify, щоб надати безпечні способи заспокоїти свербіж та роздратування, а також впоратися з дискомфортом від менструації.
49. Goodfair
Топпер Лучіані створив Goodfair, щоб дати одягу, який відправляють на звалище, другий шанс. На відміну від більшості продавців вінтажного або старого одягу, Goodfair не виставляє на продаж кожну річ окремо. Натомість покупці купують готовий комплект речей. Цей процес економить час та гроші не лише компанії, а й покупцям. Виступаючи проти культури моди, що швидко змінюється, такий підхід змінює уявлення людей про вживані модні речі.
50. Lunchskins
Крістен Куіглі створила компанію Lunchskins як спосіб відмовитися від використання пластикових обгорток, пакетів та контейнерів при упаковці обідів та закусок для своїх дітей. Багаторазові пакети можна мити в посудомийній машині, вони стійкі до жиру та вологи, а лінія паперових пакетів придатна для компостування. Кожне онлайн-замовлення збирає кошти для Товариства збереження океану, а з 2015 року компанія Lunchskins стала випускати сумку, 10% виручки від продажу якої передається різним природоохоронним організаціям, таким як Sea Turtle Conservancy та 5Gyres.
Питання і відповіді
Що я можу продавати на Shopify?
- Вивчайте потреби клієнта;
- Спілкуйтеся з потенційними покупцями;
- Спробуйте продавати свої професійні знання;
- Вивчайте популярні тренди;
- Вказуйте правильні ключові слова для своєї продукції;
- Вивчайте продукцію з вищим відсотком прибутку.